0

1

مدیرعامل صرافی بایننس ارز دیجیتال شیبا را به PEPE ترجیح می‌دهد!

دیروز (۱ مه ۲۰۲۳) طی برنامه‌ای به نام  «هر چی میخوای بپرس (AMA)»، مؤسس بایننس چانگ‌پنگ ژائو ارز دیجیتال شیبا اینو را در قیاس با PEPE ستود.

ژائو ارز دیجیتال شیبا اینو را ستود
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این برنامه میزبان بایننس در تویتتر شد که در آن CZ به سوالاتی پیرامون برنامه‌های این صرافی و دیدگاه خود برای مقررات ارزهای دیجیتال، به‌ویژه در ایالات متحده پاسخ داد. با این حال، همانطور که انتظار می‌رفت، یکی از شرکت‌کنندگان به نام «YourPOP» پرسید که بایننس چه زمانی قرار است ارز دیجیتال PEPE را لیست کند.

CZ پاسخ داد که فعلاً نمی‌تواند در مورد هیچ لیست یا پروژه‌ای اظهارنظر کند.

«در واقع ما سیاست‌های سختگیرانه‌ای داریم که حتی اگر با اعضای تیم یک پروژه گفتگو کنیم، آنها را از افشای هر چیزی در مورد لیست شدن و غیره منع می‌کنیم.»

خرید ارز دیجیتال

ژائو توضیح داد که بایننس در مورد فهرست کردن کوین‌هایی با عرضه در گردش اندک اما با عرضه کل بالا محتاط است، زیرا چنین کوین‌هایی ریسک افت قیمت بالاتری دارند. «ما سعی می‌کنیم از این نوع موقعیت‌ها اجتناب کنیم.»

«ما مایل نیستیم رمزارزهایی را که حجم در گردش بسیار کمی دارند لیست کنیم … زیرا آنها ذخیره کل زیادی دارند. کوین‌های معروف زیادی با عرضه در گردش اندک در بازار وجود دارند که مردم خواهان آنها هستند، زیرا قیمت‌شان واقعاً بالا می رود. اما پس از آن که میزان عرضه آنها زیاد شد ممکن است قیمت‌شان کاهش یابد؛ به احتمال زیاد کاهش می‌یابد یا حداقل خطر کاهش بیشتری خواهند داشت. ما سعی می‌کنیم از این نوع رمزارزها نیز اجتناب کنیم.»

تمجید CZ از ارز دیجیتال شیبا اینو

علی‌رغم این نوع دغدغه‌ها در خصوص لیست کردن ارزهای دیجیتال، ژائو ادامه داد که بایننس میم کوین‌های زیادی از جمله ارز دیجیتال شیبا اینو را در پلتفرم خود فهرست کرده است.

«… ما شیبا اینو را لیست کردیم چراکه از نظر معاملاتی یکی از پرحجم‌ترین کوین‌ها در بایننس و در سطح جهانی است. وی گفت: ما مخالف هیچ کوینی نیستیم. تیم در ابتدا آنها را ارزیابی می‌کند، بعد تصمیم می‌گیریم که با آنها چه کنیم.»

با این حال تمجید CZ از شیبا، نسبت به ارز دیجیتال PEPE قابل‌توجه است. در حالی که هر دو میم کوین موفقیت چشمگیری در بازار کریپتوکارنسی داشته‌اند، واضح است که بایننس به دلیل عدم شفافیت و ماهیت پرخطر PEPE، رویکرد محتاطانه‌تری نسبت به آن در پیش گرفته است. در حالی که، شیبا اینو با داشتن هواداران بسیار زیاد و عملکرد شفاف و واضح، به گزینه جذاب‌تری برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است.

میم کوین شیبا اینو علاوه بر اینکه اکنون در بخش‌های مختلف جهان به عنوان گزینه‌ای برای پرداخت استفاده می‌شود به «قاتل دوج کوین» نیز شهرت دارد و با راه‌اندازی راه‌حل لایه دو خود یعنی شیباریوم به محبوبیت بیشتری هم دست خواهد یافت؛ این راه‌حل نوآورانه برای تبدیل شیبا اینو به اکوسیستمی کاملاً پیشرفته طراحی شده است.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)