0

0

پیتر شف از هودلرهای بیت کوین می‌خواهد کوین‌های خود را بفروشند!

پیتر شف از هودلرهای بیت کوین خواسته کوین‌های خود را بفروشند!
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پیتر شف (Peter Schiff)، اقتصاددان و منتقد منفی‌نگر معروف رمزارزها، بار دیگر هیچ فرصتی را برای انتقاد از بیت کوین از دست نداده است و به دارندگان آن پیشنهاد کرده بیت کوین خود را بفروشند. این اقتصاددان طرفدار طلا در عوض به معاملات طلا در بالاترین سطح ۸ ماهه اشاره کرد.

درست موقعی که دارندگان بیت‌ کوین‌ در حال امیدوار شدن به این بازار هستند، شف با سخنانی که توییت کرد حاشیه‌ساز شد:

بیت کوین اکنون بالای ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود که بالاترین سطح آن در ۳ هفته گذشته است، این فرصتی عالی برای دارندگان آن جهت فروش پیش از اعلام شاخص CPI در ماه دسامبر است. طلا ۱۰ دلار افزایش یافت و در بالاترین سطح ۸ ماهه خود معامله شد. درحالی‌که بیت کوین همچنان در این نزول به سر می‌برد، اما طلا از این حالت در آمده است. وقتش رسیده که بی‌خیال بیت کوین شوید.

خرید ارز دیجیتال

توییت دلهره‌آور او، واکنش‌های تحقیرآمیز بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را در پی داشت.

شف اخیراً مدعی شده بود که طلا در سال ۲۰۲۳ عملکرد خوبی خواهد داشت. او همچنین ادعا کرده بود که افرادی که در اوج تورم به‌جای طلا در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند، در سال ۲۰۲۳ متحمل ضررهای زیادی خواهند شد. وی معتقد است بیت کوین قیمت دارد اما ارزش ندارد، و مردم به‌زودی با این واقعیت روبه‌رو خواهند شد.

بیت کوین بزرگترین رمزارز جهان، در این ماه بیش از ۱۰ درصد و اتریوم حدود ۱۷ درصد افزایش قیمت داشته‌اند. هر دو ارز دیجیتال در سال گذشته بیش از ۶۰ درصد سقوط کردند. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با ۷.۴ درصد افزایش به حدود ۲۰.۴۲۴ دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه آن نیز به ۳۴.۷۳۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)