0

0

افزایش فعالیت نهنگ‌های شیبا اینو در آستانه راه‌اندازی بلاک چین شیباریوم

نهنگ‌های اتریوم در آستانه راه‌اندازی از پیش تعیین‌شده شیباریوم (Shibarium)، مشغول خرید و جمع‌آوری شیبا اینو (Shiba Inu) هستند. داده‌های مربوط به فعالیت نهنگ‌ها نشان می‌دهد که این میم کوین در این هفته در میان ده توکن پرفروش و جذاب برای ۲۰۰۰ سرمایه گذار بزرگ شبکه اتریوم قرار گرفته است.

افزایش فعالیت نهنگ‌های شیبا اینو در آستانه راه‌اندازی بلاک چین شیباریوم
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

چیزی که علاقه‌ی نهنگ‌ها به این رمزارز را دو چندان کرده، ارائه شبکه آزمایشی شیبا یا همان شیباریوم است. این شبکه یک پلتفرم لایه ۲ است که انتظار می‌رود عملکرد Shiba Inu را بهبود بخشد. پس از آن که شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) توسعه‌دهنده اصلی این اکوسیستم در مورد راه‌اندازی این شبکه اظهارنظر کرد، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه شیباریوم می‌تواند به‌زودی عرضه شود نیز افزایش یافت. کوساما در این باره گفته بود:

دیداری جذاب با تیم UnificationUND درباره شیباریوم. اکنون در حال هماهنگ‌سازی‌، سوار کردن و نهایی‌سازی این شبکه هستیم و به‌زودی نتیجه آن مشخص خواهد شد.

شبکه شیباریوم که به عنوان بستری برای اکوسیستم Shiba Inu توصیف می‌شود، دارای یک صرافی غیرمتمرکز (DEX)، بازی‌های بلاک چینی و متاورس است که همگی در حال توسعه هستند. شیبا اینو در حال حاضر به اتریوم متکی است و از نقاط ضعفش می‌توان به کندی تراکنش‌ها و هزینه‌های بالای کارمزد‌ها (Gas Fee) اشاره کرد. بااین‌حال، این وضعیت با ارائه راه حل لایه دوم این اکوسیستم تغییر خواهد کرد. شیباریوم با حذف اکثر تراکنش‌ها از بلاک چین اتریوم، همچنان از این شبکه فقط به عنوان یک لایه امنیتی استفاده می‌کند.

افزایش چشمگیر قیمت توکن حاکمیتی ShibaSwap یا همان BONE

رمزارز BONE یک توکن حاکمیتی و کاربردی است که بیشترین بهره را از این احساسات در میان پنج توکن اصلی در اکوسیستم شیبا اینو برده است. طبق داده‌های وبسایت CoinGecko، این دارایی دیجیتال با تعداد کلی ۲۳۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن، در هفته گذشته ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته است. از سوی دیگر، قیمت میم کوین SHIB  در مدت مشابه ۰.۳۶ درصد کاهش یافته است.

LEASH و TREAT توکن‌های دیگری هستند که انتظار می‌رود نقش کلیدی در آینده Shibarium داشته باشند. هر دو توکن را می‌توان برای پاداش در استخرهای نقدینگی Shiba Inu قرار داد. همچنین SHI نیز یک استیبل کوین کاربردی در این طرح است. توسعه‌دهندگان  Shibarium همچنین یک مکانیسم سوزاندن توکن را برای کاهش عرضه SHIB اضافه کرده‌اند.

آخرین داده‌های به دست آمده از ردیاب سوزاندن میم کوین شیبا اینو یا همان Shibburm، نشان می‌دهد که تعداد  SHIB‌های سوزانده شده تا به امروز و در زمان انتشار این مقاله ۴۱۰,۳۸۴,۳۸۲,۹۹۶,۴۴۴ بوده است. این توکن با تم سگ با عرضه اولیه یک کوادریلیون توکن راه‌اندازی شد که از این تعداد ۵۶۲,۸۵۰,۳۴۱,۲۴۷,۱۸۵ عدد آن همچنان در گردش است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)