0

1

۷ دلیل اصلاح بیت کوین در روزهای اخیر چه بود؟

دلایل ریزش اخیر بیت کوین
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

اگر به دنبال داده‌هایی که دلیل اصلاح بیت کوین بودند، می‌گردید؛ این خبر برای شما تهیه شده است. همانطور که می‌دانید، وقتی قیمت بیت کوین به تتر یا دلار محاسبه می‌شود، ضعف یا قوت دلار بر قیمت بیت کوین تاثیرگذار است. تغییر در پیش‌بینی نرخ بهره با انتشار گزارش NFP، از مهم‌ترین عوامل اصلاح اخیر بیت‌کوین محسوب می‌شود. داده‌های منتشر شده کاملا بر خلاف پیش‌بینی‌ اقتصاددان‌ها در نظرسنجی بلومبرگ بودند. قدرت در بازار کار باعث می‌شود که فشارهای تورمی سرسخت بماند. این مسئله احتمالاً موضع محتاطانه فدرال رزرو را در پی خواهد داشت. با این داده‌ها، معامله‌گران امکان کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را دیرتر از سپتامبر در نظر گرفتند. 

خرید ارز دیجیتال

در گزارش وضعیت اشتغال آمریکا موارد زیر به چشم می‌خورد:

  1. حقوق و دستمزد غیر کشاورزی در ماه می ۲۷۲۰۰۰ نفر افزایش یافت 
  2. نرخ بیکاری رشد ۴ درصدی را تجربه کرد.
  3.  تعداد افرادی که به دلایل اقتصادی به صورت پاره وقت مشغول به کار شدند، تغییر کرد. این افراد که کار تمام وقت را ترجیح می‌دادند، بخشی از بازار کار بودند که ساعات کاری آنها کاهش یافته بود یا نتوانستند شغل تمام وقت پیدا کنند.
  4. رشد مشاغل ‌آمریکا در ماه می افزایش یافت و دستمزدها اوج گرفتند.
  5. میانگین درآمد ساعتی نسبت به آوریل ۰.۴ درصد و نسبت به سال قبل ۴.۱ درصد افزایش داشت که هر دو نسبت به گزارش قبلی افزایشی بوده است.
  6. نرخ بیکاری از ۳.۹٪ به ۴٪ رسید.
  7. نرخ مشارکت به ۶۲.۵ درصد کاهش یافت که کمترین میزان از اوایل سال گذشته است.

نهایتا، داده‌های اشتغال آمریکا با به عقب راندن زمان کاهش نرخ بهره در پیش‌بینی‌ها، دلیل اصلاح بیت کوین بود. پس از انتشار این داده‌ها، بیت کوین ریزشی را از ۷۲/۰۰۰ دلار تا ۶۸/۶۰۰ را تجربه کرد. ریزش ۵ درصدی بیت کوین باعث اصلاح بسیاری از آلت کوین‌ها شد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)