واچ لیست ارز دیجیتال؛ این هفته این ارزها را زیر نظر داشته باشید

واچ لیست پول نو
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

21 دقیقه
فهرست عنوان ها

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل ماهیت نوسانی خود از بهترین مارکت‌ها برای کسب سودهای کوتاه مدت است، کافی است نگاهی به نقشه بازار ارز دیجیتال بیندازید و نوسانات جذاب دارایی‌های دیجیتال مختلف در طی یک هفته را بررسی کنید. در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار ارز دیجیتال در بازار وجود دارند که البته همه آن‌ها هم ارزشمند نیستند. اما در این بین می‌توان ارزهایی را هم پیدا کرد که حجم معاملات خوبی داشته و نوسان گیری از آن‌ها، سودهای خوبی به همراه داشته باشد.

قیمت ارزهای دیجیتال

اما قبل از شروع می‌خواهیم روی چند نکته مهم تاکید کنیم:

  • مدیریت سرمایه را رعایت کنید؛ هرگز تمام دارایی خود را روی یک پروژه سرمایه گذاری نکنید. توجه داشته باشید که همانقدر که سودهای این بازار جذاب است، ضررهای آن نیز می‌تواند ویرانگر باشد.
  • جو حاکم بر بازار، شاخص ترس و طمع ارزهای دیجیتال و ارزش کل مارکت را قبل از شروع سرمایه گذاری در نظر بگیرید. این شاخص‌ها می‌توانند در تصمیم‌های سرمایه گذاری شما بسیار موثر باشند.
  • آخرین و شاید مهم‌ترین نکته؛ تحلیل بیت کوین و همچنین تحلیل اتریوم را حتما دنبال کنید. آلت کوین‌ها شدیدا تحت تاثیر روند بیت کوین و اتریوم هستند و رشد یا ریزش این دو دارایی دیجیتال کل بازار را تحت تاثیر قرار می دهد.

واچ لیست هفته پول نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲ الی ۴ فروردین ۱۴۰۳)

بیت کوین در چند روز اخیر فاز نزولی به خود گرفته بود و به همین دلیل آلت کوین‌ها نیز ریزش‌های خوبی را تجربه کردند. اکنون قیمت برخی آلت کوین‌ها به نواحی مناسبی برای خرید رسیده است و به همین دلیل ۳ ارزی که پتانسیل رشد خوبی دارند را در واچ لیست امروز بررسی خواهیم کرد. با پول نو همراه باشید.

۱- تحلیل تکنیکال اینترنت کامپیوتر (ICP)

ارز ICP جزو پروژه‌های مطرح بازار کریپتو است و به نظر می‌رسد آینده خوبی داشته باشد. با این حال در کوتاه مدت آیا خرید ICP می‌تواند سود خوبی داشته باشد؟ اگر به تایم فریم روزانه این ارز نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که بازار به خط روند صعودی خود برخورد کرده و باید از همینجا بار دیگر رشد خود را شروع کند.

همچنین در تایم فریم ۴ ساعته نیز قیمت ICP به درون یک بیس داخلی شدوی کندل اسپایک رسیده و به آن واکنش داده است. در صورتی که خط روند نزولی شکسته شود بازار می‌تواند رشد بیشتری را تجربه کند. البته باید در نظر داشت که در صورت ریزش قیمت زیر خط روند روزانه سناریو فعلی باطل خواهد شد.

۲- تحلیل تکنیکال گالا (GALA)

خرید گالا یک گزینه سرمایه گذاری پربازده در بازه‌های مختلف بوده است، اما آیا در کوتاه مدت هم صعودی خواهد بود؟ اگر به چارت روزانه نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که بازار به یک بیس بین دو کندل روزانه رسیده که می‌توان یک پله خرید در این ناحیه داشت و در بیس روزانه پایین‌تر هم می‌توان برای پله دوم وارد شد.

در تایم فریم ۴ ساعته بیس مورد نظر ما با وضوح بیشتری قابل مشاهده است و اگر بخواهیم با اطمینان بیشتری وارد بازار شویم، بهتر است منتظر بمانیم تا خط روند نزولی شکسته شود.

۳- تحلیل تکنیکال لونا (LUNA)

لونا هم بعد از رشد اخیر خود اکنون چند روزی است که در حال ریزش است و به نظر می‌رسد اکنون به ناحیه خوبی رسیده است. بیس روزانه مشخص شده در چارت برای خرید لونا مناسب است.

در تایم فریم ۴ ساعته نیز می‌بینیم که همین بیس توانسته باعث واکنش قیمت شود و در صورتی که خط روند نزولی شکسته شود، می‌توان انتظار رشد بازار را داشت.


این هفته چه ارزهایی را تحت نظر داشته باشیم؟ (۲۱ الی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲)

بیت کوین امروز توانست خود را به محدوده ۷۱ هزار دلار برساند و به نظر می‌رسد رشد آن همچنان ادامه خواهد داشت. رشد قیمت بیت کوین می‌تواند نهایتا منجر به صعود دوباره آلت کوین‌ها نیز بشود، در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سرمایه گذاری در بازار کریپتو را دارید، به هیچ وجه واچ لیست این هفته را از دست ندهید.

۱- تحلیل تکنیکال آدا (ADA)

ارز دیجیتال آدا که توکن بومی شبکه کاردانو به شمار می‌رود، در دو سه ماه اخیر توانسته بار دیگر رشد خوبی را تجربه کند، اما با این حال همچنان قیمت آن بسیار پایین‌تر از سقف تاریخی‌اش است در نتیجه خرید کاردانو می‌تواند گزینه سرمایه گذاری خوبی باشد.

آدا در تایم فریم روزانه یک مقاومت استاتیک را شکسته است و بعد از پول بک به آن در حال رشد است. هرچند این پول بک عمیق بوده، اما کندل روزانه بالای فیلیپ زون بسته شده است و این نشان دهنده قدرت خریداران است.

در تایم فریم ۴ ساعته نیز می‌بینیم که بازار در حال شکستن خط روند نزولی خود است و در صورتی که قیمت بالای این ناحیه تثبیت شود، می‌توان انتظار رشد بیشتر کاردانو را داشته باشیم.

۲- تحلیل تکنیکال اکسی اینفینیتی (AXS)

اکسی اینفینیتی جزو پروژه‌های گیمینگ جذاب و متفاوت در دنیای کریپتو است که در سال ۲۰۲۱ سر و صدای بسیار زیادی به پا کرده بود. هرچند از آن به بعد محبوبیت این بازی رو به افول رفته، اما خرید ارز AXS به دلیل فاصله زیاد آن تا سقف تاریخی‌اش گزینه‌ای جذاب برای سرمایه گذاری است.

اکسی در تایم فریم روزانه یک فیلیپ زون تشکیل داده و اکنون بازار بعد از پول بک به این ناحیه آماده رشد بیشتر است و می‌تواند در صورت وارد شدن سرمایه‌ها از بیت کوین به سمت آلت کوین‌ها، رشد خوبی را تجربه کند.

در تایم فریم ۴ ساعته بازار می‌تواند ریزش بیشتری را تا نواحی مشخص شده در چارت تجربه کند، اما به دلیل وضعیت صعودی بازار ممکن است حتی شاهد رشد بازار قبل از رسیدن آن به نواحی مورد نظر باشیم.

۳- تحلیل تکنیکال آپتیمیزم (OP)

آپتمیزم از پروژه‌های لایه دو مطرح بازار است و خرید ارز OP همواره از زمان عرضه آن حجم معاملاتی بالایی داشته است. در ادامه با تحلیل این رمز ارز همراه ما باشید.

ارز دیجیتال OP چندین بار از یک مقاومت برگشته بود، اما چند روز پیش نهایتا توانست این مقاومت را با قدرت بشکند، بنابراین می‌توان انتظار رشد بیشتر آن را داشت.

در تایم فریم ۴ ساعته نیز می‌بینیم که بازار یک مقاومت استاتیک دیگر تشکیل داده و در صورتی که بتواند آن را بشکند می‌توانیم ریسک ورود را داشته باشیم.

واچ لیست هفته؛ چه ارزهایی را زیر نظر داشته باشیم؟ (۱۴ الی ۲۰ اسفند ۱۴۰۲)

در هفته‌ای که گذشت بار دیگر شاهد پامپ بیت کوین و آلت کوین‌ها بودیم. ارزهایی مانند شیبا، پپه، فلوکی و … رشدهایی بیش از ۱۰۰ درصدی را تنها در یک هفته تجربه کردند و سایر ارزهای دیجیتال نیز با قدرت سقف‌های قبلی خود را شکستند. دوشنبه‌ها بازار جهانی و موسسات مالی بزرگ باز می‌شوند و با شروع یک هفته جدید، حجم معاملات نیز افزایش پیدا می‌کند. اکنون قصد داریم ببینیم در هفته پیش رو چه ارزهایی می‌توانند بار دیگر سودهای خوبی را به ما بدهند، پس با پول نو همراه باشید.

۱- تحلیل تکنیکال ارز اینترنت کامپیوتر (ICP)

اینترنت کامپیوتر جزو ارزهایی‌ست که در بازه‌های صعودی بازار همواره رشد خوبی را تجربه کرده است. با این حال این رمز ارز در صعود اخیر بازار جزو جامانده‌ها به شمار می‌رود و چندان رشدی در این مدت نداشته است. بنابراین به نظر می‌رسد خرید ICP بتواند سرمایه گذاری خوبی به‌شمار رود.

تحلیل امروز ICP

همانطور که در تایم فریم روزانه ICP قابل مشاهده است،‌ قیمت یک الگوی مثلث در چارت شکل داده و در صورتی که سقف آن را بشکند، می‌تواند رشد خوبی را تجربه کند.

تحلیل ارز ICP

در تایم فریم ۴ ساعته نیز بازار درون یک کانال صعودی معامله می‌شود و در صورتی که شاهد شکست سقف آن باشیم، می‌توان انتظار رسیدن قیمت به سقف الگوی مثلث را داشت. این در حالی است که بسته شدن قیمت زیر کانال فعلی می‌تواند نشانه ریزش بیشتر بازار باشد.

۲- تحلیل تکنیکال ارز آربیتروم (ARB)

آربیتروم بعد از ایردراپ بزرگ خود نامش سر زبان‌ها افتاد. با این حال در روزهای اخیر چندان رشدی نداشته است و به همین دلیل خرید آربیتروم می‌تواند گزینه‌ای منطقی باشد.

تحلیل ارز آربیتروم

همانطور که در چارت روزانه این ارز دیجیتال قابل مشاهده است، آربیتروم اکنون یک الگوی مثلث در چارت تشکیل داده و قیمت آن شدیدا به سقف الگو نزدیک شده است. در صورتی که امروز یا در روزهای پیش رو شاهد شکست این سقف باشیم، ARB می‌تواند رشد بسیار خوبی را تجربه کند.

تحلیل آربیتروم

در تایم فریم ۴ ساعته نیز بازار می‌تواند از حوالی محدوده ۵۰ درصد شدوی کندل اسپایک رشد کند و اینجا یک فیلیپ زون نیز برای قیمت به شمار می‌رود.

۳- تحلیل تکنیکال ارز ایپ کوین (APE)

ایپ کوین یکی دو روزی‌ست که در حال درجا زدن است، با این حال قیمت آن در محدوده‌ای قرار دارد که بنظر می‌رسد در صورت خرید APE احتمال رشد آن وجود داشته باشد.

تحلیل ارز ایپ کوین

در چارت روزانه می‌بینیم که بازار سقف قبلی خود را شکسته و به آن پول بک زده است. این ناحیه یک فیلیپ زون معتبر به شمار می‌رود که قیمت بعد از برخورد دوباره به آن می‌تواند رشد کند.

تحلیل امروز ایپ کوین

همچنین در تایم فریم ۴ ساعته بیس دیمندی که بازار به آن واکنش داده نیز قابل مشاهده است. البته این بیس به سمت پایین انگلف شده است، با این حال کندل بالای آن کلوز کرده است و احتمال رشد دوباره قیمت وجود دارد.


واچ لیست هفته پول نو (۷ الی ۱۳ اسفند ۱۴۰۲)

هفته گذشته بازار بار دیگر سودهای خوبی به سرمایه گذاران داد. در واچ لیست این هفته قصد داریم ۳ ارز دیجیتال دیگری که می‌توانند پتانسیل رشد خوبی داشته باشند را بایکدیگر بررسی کنیم، پس با پول نو همراه باشید.

۱- ارز دیجیتال XAI

ارز دیجیتال XAI پروژه‌ای در حوزه گیمینگ است و یک توکن نسبتا متاخر در بازار است که به تازگی عرضه شده است. اما آیا خرید XAI در قیمت فعلی منطقی است؟

تحلیل ارز XAI

اگر به چارت روزانه این رمز ارز نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم در حال حاضر XAI سقف قیمتی جدیدی زده و خرید آن در ناحیه فعلی ریسک بالایی دارد. می‌توانیم صبر کنیم بازار به ناحیه شکسته شده قبلی بار دیگر یک پول بک بزند و سپس خرید داشته باشیم.

تحلیل ارز دیجیتال XAI

در تایم فریم پایین‌تر شاهد تشکیل یک کانال صعودی هستیم و در اینجا می‌توان به چند روش ورود داشت. روش اول شکسته شدن سقف کانال فعلی است که نسبتا پرریسک است. روش بعدی این است که صبر کنیم بازار به کف کانال فعلی برسد و سپس خرید داشته باشیم. یا اینکه صبر کنیم تا کف کانال شکسته شده و نقدینگی زیر آن جمع آوری شود و در بیس دیمند معتبر چهارساعته وارد شویم.

۲- ارز دیجیتال API3

همانطور که از نامش پیداست، API3 یک پروژه برای برططرف کردن نیاز استفاده از APIهای نرم افزاری در حوزه بلاک چین و دنیای وب ۳ است. ارز دیجیتال API3 نام توکن این اکوسیستم است و به نظر می‌رسد در ناحیه خوبی برای خرید قرار دارد.

تحلیل تکنیکال API3

همانطور که مشخص است، API3 در تایم فریم روزانه به یک بیس دیمند برخورد کرده و چندین بار به آن واکنش داده است. از این ناحیه احتمال رشد مجدد قیمت وجود دارد،‌با این حال به دلیل برخورد زیاد کمی از اعتبار آن کاسته شده است.

تحلیل ارز API3

در تایم فریم ۴ ساعته نیز بیس مورد نظر ما با دقت بیشتری قابل مشاهده است، همانطور که در چارت مشخص است در صورت شکست خط روند صعودی بازار می‌تواند رشد بیشتری را تجربه کند با این حال توجه داشته باشید که اگر قیمت به زیر بیس فعلی نفوذ کند، فعلا سناریو صعودی باطل خواهد شد.

۳- ارز دیجیتال ICP

ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر یکی از ارزهایی است که همواره در بازارهای صعودی رشد خوبی داشته است با این حال اکنون قیمت آن در روزهای اخیر کمی ریزش کرده است. آیا قیمت فعلی برای خرید ICP مناسب است؟

تحلیل ارز ICP

همانطور که در تایم فریم روزانه مشاهده می‌کنیم، قیمت به بیس یک الگوی دراپ بیس رالی برخورد کرده و کمی حمایت شده است. با این حال به نظر می‌رسد چندان قدرتی برای شروع یک حرکت صعودی ندارد.

تحلیل ارز اینترنت کامپیوتر

در تایم فریم ۴ ساعته نیز گره‌های معاملاتی سد راه قیمت یکی پس از دیگری در حال انگلف شدن هستند و به نظر می‌رسد بازار ناحیه فعلی رانیز از دست داده و به گره ۴ ساعته پایین‌تر واکنش نشان دهد.


چه ارزهایی را در واچ لیست این هفته داشته باشیم؟ (۳۰ بهمن الی ۶ اسفند ۱۴۰۲)

این هفته بار دیگر بیت کوین به رشد خود ادامه داد و آلت کوین‌ها هم عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند. در واچ لیست امروز قصد داریم ۳ ارز دیجیتالی که پتانسیل رشد بیشتری دارند را مورد بررسی قرار دهیم، پس با پول نو همراه باشید.

۱- تحلیل تکنیکال آوه

آوه یکی از مشهورترین پلتفرم‌های وام ارز دیجیتال است و ارز دیجیتال AAVE نیز توکن بومی این شبکه به شمار می‌رود. در ادامه سطوح مناسب خرید آوه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

همانطور که در چارت روزانه آوه قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال در یک میکرو کانال روزانه معامله می‌شود و به سقف این کانال رسیده است. مارکت استراکچر آوه نیز به وضوح صعودی است و بازار می‌تواند رشد بیشتری را تجربه کند.

در تایم فریم ۴ ساعته آوه، بازار یک ناحیه مقاومتی داشته که قبلا چندین بار به آن واکنش نشان داده بود ولی نهایتا توانست این مقاومت را بشکند. در حال حاضر آوه در فاز پول بک قرار دارد و در صورتی که به این فیلیپ زون برگردد می‌توان انتظار رشد بیشتر قیمت را داشت.

۲- تحلیل تکنیکال دی وای دی ایکس

ارز دیجیتال DYDX در بازه‌های صعودی بازار همواره عملکرد درخشانی از خود نشان داده و به نظر می‌رسد اکنون هم بتواند بار دیگر رشد کند. در ادامه نواحی مناسب خرید دی وای دی ایکس را بررسی می‌کنیم.

در تایم فریم روزانه که مشخص است بازار خط روند نزولی خود را شکسته و بعد از یک پول بک اکنون بار دیگر آماده رشد است، اما اصل ماجرا در تایم فریم ۴ ساعته DYDX قابل مشاهده است.

در چارت ۴ ساعته این رمز ارز، همانطور که مشخص است، بازار یک ناحیه مقاومتی دارد و در صورتی که بتواند آن را فیلیپ کند، می‌توان بعد از یک پول بک وارد بازار شد.

۳- تحلیل تکنیکال کوزاما

کوزاما اخیرا به وضوح فاز صعودی گرفته است و از آنجایی که مقاومت خاصی پیش روی آن قرار ندارد، به احتمال زیاد بتواند به رشد خود ادامه دهد. به همین دلیل خرید KSM می‌تواند فعلا گزینه خوبی باشد.

همانطور که در چارت قابل مشاهده است، این رمز ارز در تایم فریم روزانه در یک میکرو کانال صعودی معامله می‌شود و توانسته سقف کانال را با قدرت بشکند.

در تایم فریم ۴ ساعته KSM، بازار به وضوح روندی صعودی دارد و با قدرت ناحیه مقاومتی خود را شکسته است. این رمز ارز اکنون می‌تواند بعد از یک پول بک بار دیگر به رشد خود ادامه دهد.


واچ لیست ارزهای دیجیتال هفته (۲۳ الی ۲۹ بهمن ۱۴۰۲)

در هفته گذشته شاهد رشد پرقدرت بیت کوین بودیم و به نظر می‌رسد احتمال رشد بیشتر آن هم وجود دارد. این در حالی‌ست که بسیاری از آلت کوین‌ها حرکات چندانی از خود نشان نداده‌اند‌ و سرمایه گذاران می‌توانند از این تاخیر حرکت بین رشد بیت کوین و آلت کوین‌ها استفاده نمایند. در صورتی که قصد سرمایه گذاری در بازار کریپتو را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه واچ لیست این هفته را از دست ندهید.

۱- تحلیل تکنیکال گالا

گالا در روزهای اخیر رشد خوبی کرده است و به نظر می‌رسد در محدوده خوبی برای خرید وجود دارد. در صورتی که قصد خرید گالا را دارید، تحلیل آن را در ادامه دنبال کنید.

گالا در تایم فریم هفتگی به یک بیس دیمند معتبر و هم رسیده که بازار بعد از برخورد به آن به خوبی رشد کرده است. اما برای ورود دقیق‌تر بهتر است اکنون به سراغ تایم فریم پایین‌تر برویم.

در تایم فریم روزانه گالا، شاهد تشکیل دو بیس دیمند هستیم که ناحیه بالا از اعتبار کمتری نسبت به بیس پایین برخوردار است. به همین دلیل بهتر است در ناحیه پایین ریسک ورود داشته باشیم.

۲- تحلیل تکنیکال رندر توکن

رندر یکی از ارزهای پرسود بازار در بازه‌های صعودی بوده است، اکنون نیز شاهد تشکیل یک ستاپ خوب برای خرید رندر هستیم و بنابراین می‌توان ریسک ورود به بازار را داشت.

در تایم فریم روزانه می‌بینیم که بازار یک ناحیه مقاومتی داشته و آن را فیلیپ کرده است. قیمت دوبار بعد از آن با برخورد به این فیلیپ زون به خوبی واکنش نشان داده است و به نظر می‌رسد این بار هم احتمال رشد آن وجود داشته باشد.

در تایم فریم ۴ ساعته هم شاهد تشکیل یک سری گره‌های معاملاتی خوب هستیم که بازار بعد از رسیدن به آن‌ها می‌تواند به خوبی واکنش نشان دهد. البته در صورت بسته شدن کندل‌ها زیر فیلیپ زون مورد نظر ما، بازار می‌تواند ریزش سنگینی را تجربه کند.

۳- تحلیل تکنیکال پپه

پپه میم کوین محبوبی‌ست که توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است و اکنون قیمت آن به سطحی رسیده که احتمال رشد بازار از آن وجود دارد.

در تایم فریم روزانه می‌بینیم که قیمت به بیس دیمند خود برخورد کرده و اکنون می‌تواند از این ناحیه رشد بیشتری را تجربه کند. اما آیا نقطه ورود دقیق‌تری هم می‌توان پیدا کرد؟

یافتن نقاط ورود دقیق با حد ضرر کم هرچند حد سود ما را بیشتر می‌کند، اما ممکن است در موارد زیادی باعث جا ماندن از پوزیشن‌ها نیز بشود. با در نظر گرفتن این مسئله در صورتی که به چارت ۴ ساعته پپه نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که قیمت خط روندش را شکسته و در حال پول بک به یک بیس دیمند تایم پایین‌تر است. بنابراین این ناحیه می‌تواند نقطه ورود بهینه‌تری باشد.


واچ لیست پول نو (۱۶ الی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲)

ممنتوم رشد بیت کوین در هفته گذشته کمی کاهش داشت و بیشتر شاهد درجا زدن آن بودیم. با این حال آلت کوین‌ها کمی ریزشی بودند و همین مسئله باعث شده به قیمت‌های مناسبی برای خرید برسند. اگر قصد سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها را دارید، پیشنهاد می‌کنیم واچ لیست این هفته را از دست ندهید.

۱- تحلیل تکنیکال ارز NOIA

ارز دیجیتال NOIA یک توکن جذاب در حوزه IOT است که در هفته‌های اخیر با رشد جذاب خود توجه سرمایه گذاران زیادی را جلب کرده است. اما آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید این ارز دیجیتال است؟

تحلیل تکنیکال Syntropy

همانطور که در تایم فریم روزانه این رمز ارز قابل مشاهده است، Noia بعد از شکست یک مقاومت استاتیک، اکنون یک بیس روی این ناحیه تشکیل داده که اکنون بازار درون این بیس معامله می‌شود. در نتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم این توکن رشد خود را از محدوده فعلی آغاز نماید.

تحلیل ارز NOIA

در تایم فریم ۴ ساعته نیز شاهد تشکیل فشردگی قیمت در یک محدوده مشخص هستیم که بازار می‌تواند بعد از شکست خط روند نزولی‌اش یک رشد خوب را تجربه کند.

۲- تحلیل تکنیکال ارز GMT

استپن یکی از پروژه‌های گیمینگ محبوب بازار است و توکن GMT ارز دیجیتال این بازی به شمار می‌رود. اما خرید GMT در چه سطحی مناسب است؟ همراه ما بمانید.

تحلیل GMT

قیمت استپن ریزش شدیدی را طی چند هفته گذشته تجربه کرده است. در تایم فریم روزانه این ارز دیجیتال اکنون به یک حمایت مهم رسیده است که بازار می‌تواند به آن واکنش داده و رشد کند.

تحلیل استپن

در تایم فریم ۴ ساعته نیز سطح حمایتی مورد نظر ما هانت شده است و به نظر می‌رسد اکنون در صورت شکست خط روند نزولی بازار بتواند بار دیگر رشد کند.

۳- تحلیل تکنیکال ارز CRV

ارز دیجیتال کرو فایننس جزو توکن‌هایی است که در چند هفته گذشته عموما فاز نزولی داشته است. به همین دلیل اکنون قیمت آن به سطحی رسیده که برای خرید مناسب به نظر می‌رسد. البته در صورتی که قصد خرید ارز CRV را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مدیریت سرمایه را رعایت کنید.

تحلیل CRV

در تایم فریم هفتگی قیمت کرو فایننس به یک حمایت مهم رسیده است و توانسته به این ناحیه واکنش دهد. از آنجایی که کرو بسیار به کف قیمتی خود نزدیک است، انتظار داریم از این ناحیه حمایت شود.

تحلیل ارز کرو فایننس

در تایم فریم‌های پایین‌تر مانند ۴ ساعته نیز شاهد تشکیل یک الگوی دوقلو کف در چارت هستیم و جدای از آن بازار خط روند نزولی‌اش را نیز به سمت بالا شکسته است.


واچ لیست پول نو؛ چه ارزهایی را زیر نظر داشته باشیم؟ (۹ الی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲)

عموم آلت کوین‌ها در هفته گذشته فاز نزولی داشتند و به سطوح خوبی برای خرید رسیده‌اند. در واچ لیست این هفته ارزهایی که پتانسیل رشد خوبی دارند را مورد بررسی قرار می‌دهیم بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه این مطلب را از دست ندهید. شما همچنین می‌توانید برای بررسی واچ لیست این هفته ویدیو بالا را نیز مشاهده کنید.

۱- تحلیل تکنیکال سینگولاریتی دائو

ارز دیجیتال سینگولاریتی دائو یک توکن در حوزه هوش مصنوعی است و به همین دلیل سرمایه گذاری در آن می‌تواند یک گزینه هوشمندانه به شمار رود. اکنون قیمت این رمز ارز به ناحیه مناسبی رسیده بنابراین می‌خواهیم ببینیم که خرید SDAO در چه سطحی بهترین نقطه ورود را فراهم خواهد کرد.

همانطور که در تایم فریم هفتگی این ارز دیجیتال قابل مشاهده است، SDAO در حال رسیدن به یک بیس دیمند هفتگی است و در صورتی که بتواند به این ناحیه برسد، می‌توانیم ریسک ورود به بازار را داشته باشیم.

در تایم فریم روزانه نیز بازار پیش از این به ناحیه بیس یک الگوی رالی بیس رالی واکنش نشان داده است و می‌توان در صورت برگشت مجدد قیمت به این محدوده وارد بازار شد. همچنین می‌توانیم صبر کنیم تا بازار به بیس هفتگی برسد و در ناحیه روزانه ورود نداشته باشیم.

۲- تحلیل تکنیکال فانتوم

فانتوم یکی از پروژه‌های محبوب بازار است و بطور کلی خرید FTM می‌تواند برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب باشد. با این حال آیا می‌توانیم در کوتاه مدت هم از آن نوسان گیری داشته باشیم؟

در تایم فریم هفتگی قیمت فانتوم به یک بیس دیمند مهم رسیده و واکنش خوبی هم نشان داده است. بنابراین اکنون یا می‌توانیم منتظر برگشت دوباره قیمت به بیس بمانیم یا با استراتژی شخصی‌مان در میانه روند وارد بازار شویم.

در تایم فریم روزانه نیز بازار خط روند نزولی خود را شکسته و در حال ادامه روند صعودی خود است. اینجا هم یا می‌توان منتظر برگشت قیمت به بیس دیمند تازه شکل گرفته در بازار ماند یا در میانه روند وارد شد.

۳- تحلیل تکنیکال چیلیز

چیلیز ابزاری برای تسهیل معاملات هواداری بر بستر بلاک چین است. حجم خرید CHZ در بازار ارزهای دیجیتال در طی زمان رشد خوبی داشته و به نظر می‌رسد این روند در آینده هم ادامه داشته باشد.

در تایم فریم روزانه شاهد نزدیک شدن قیمت چیلیز به یک بیس دیمند روزانه هستیم و ساختار بازار نیز کاملا صعودی است. اما اصلی‌ترین الگو در چارت ۴ ساعته چیلیز قابل مشاهده است.

در این تایم فریم شاهد تشکیل یک الگوی مثلث ادامه دهند هستیم که بازار سقف این الگو را شکسته است. اکنون چیلیز پول بک خود را نیز تکمیل کرده و آماده ادامه حرکت صعودی و رسیدن به تارگت اولیه مثلث است.


واچ لیست هفته ارزهای دیجیتال (۲ الی ۸ بهمن ۱۴۰۲)

بازار ارزهای دیجیتال این هفته بیشتر در حال رنج زدن بود و به نظر می‌رسد احتمال کاهش کوتاه مدت بیت کوین وجود داشته باشد. با این حال در صورت وقوع این مسئله آلت کوین‌ها می‌توانند به ناحیه خوبی برای خرید برسند، پس در واچ لیست هفته ارزهایی که می‌توانند در روزهای پیش رو رشد خوبی را تجربه کنند مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر قصد سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه این واچ لیست را از دست ندهید.

۱- تحلیل تکنیکال متیک (MATIC)

متیک یکی از توکن‌های جذاب برای خرید در بازه‌های صعودی بازار بوده است و به نظر می‌رسد اکنون هم قیمت آن به یک ناحیه مناسب رسیده و زمان خوبی برای خرید متیک است. اکنون بهتر است نگاهی به چارت متیک داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال Matic

همانطور که در چارت قابل مشاهده است این ارز دیجیتال به یک ناحیه حمایتی مهم رسیده است و پیش از این بعد از برخورد به این ناحیه چندین بار رشد کرده است. در نتیجه این بار هم می‌توانیم انتظار رشد قیمت متیک را داشته باشیم.

تحلیل متیک

در تایم فریم ۴ ساعته نیز شاهد رسیدن بازار به یک بیس دیمند ۴ ساعته هستیم و در صورتی که خط روند نزولی ما شکسته شود، بازار می‌تواند رشد بیشتری را تجربه کند.

۲- تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ)

چیلیز یک توکن فوتبالی جذاب برای سرمایه گذاری است که در هفته‌‌های اخیر رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است. این ارز دیجیتال اکنون به یک ناحیه خوب رسیده و به نظر می‌رسد خرید چیلیز گزینه سرمایه گذاری مناسبی باشد.

تحلیل تکنیکال چیلیز

در تایم فریم روزانه چیلیز، دو بیس دیمند سر راه بازار قرار دارد که به دلیل نزدیک بودن به همدیگر، می‌توانیم آن‌ها را یک ناحیه در نظر بگیریم. پیش از این بازار بعد از برخورد به بیس پایین رشد خوبی را تجربه کرده بود و این بار هم می‌توانیم انتظار داشته باشیم بعد از رسیدن به ناحیه مورد نظر رشد کند.

تحلیل امروز چیلیز

اگر نگاهی به تایم فریم ۴ ساعته چیلیز بیندازیم، متوجه می‌شویم که بازار یک خط روند صعودی تشکیل داده که این بار هم در صورت رسیدن بازار به آن می‌توانیم انتظار واکنش را داشته باشیم. البته از آنجایی که قیمت یک سقف پایین‌تر شکل داده ممکن است این خط روند شکسته شود.

۳- تحلیل تکنیکال الگوراند (ALGO)

الگوراند در روزهای اخیر به وضوح فاز نزولی داشته و در حال رسیدن به ناحیه مناسبی برای خرید است. اما در کدام ناحیه به خرید الگوراند بپردازیم؟ در ادامه این مسئله را بررسی می‌کنیم.

تحلیل امروز الگوراند

همانطور که در چارت مشخص است، الگوراند در تایم فریم روزانه در حال نزدیک شدن به یک بیس دیمند است که در صورت رسیدن قیمت به آن می‌توانیم انتظار رشد الگوراند را داشته باشیم.

تحلیل الگوراند

در تایم فریم ۴ ساعته می‌بینیم که بازار به یک گره معاملاتی بسیار مهم برخورد کرده و چندین بار از این ناحیه حمایت شده است. این بار هم شاهد واکنش قیمت به این گره بوده‌ایم با این حال ممکن است به دلیل برخوردهای زیاد شاهد شکست آن و رسیدن قیمت به ناحیه تایم فریم روزانه باشیم.


واچ لیست هفته (۲۵ دی الی ۱ بهمن ۱۴۰۲)

در روزهای اخیر شاهد ریزش بیت کوین بودیم و این مسئله باعث سقوط قیمت آلت کوین‌ها نیز شد. در واچ لیست این هفته قصد داریم ببینیم چه سرنوشتی در انتظار بازار است پس اگر قصد سرمایه گذاری در بازار کریپتو را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما واچ لیست امروز را مطالعه کنید.

۱- تحلیل تکنیکال مانا

مانا در دو سه هفته اخیر بیشتر فاز نزولی داشته است و به نظر می‌رسد اکنون محدوده مناسبی برای خرید مانا است. در ادامه سطوح تکنیکالی مهم این رمز ارز را بررسی می‌کنیم.

همانطور که در چارت مشخص است، مانا اخیرا به یک بیس دیمند برخورد کرده و رشد کرده است. اکنون بازار بار دیگر در حال نزدیک شدن به این بیس است و در این ناحیه می‌توان ریسک ورود را داشت.

در تایم فریم ۴ ساعته نیز شاهد برخورد قیمت به یک بیس دیمند هستیم که قیمت به این بیس هم بسیار نزدیک است و در صورت برخورد دوباره قیمت به آن می‌توان انتظار رسیدنش به تارگت کوتاه مدت را داشت.

۲- تحلیل تکنیکال فانتوم

فانتوم در دو سه هفته اخیر به وضوح روندی نزولی را در پیش گرفته و به نظر می‌رسد در صورتی که کمی بیشتر کاهش پیدا کند، خرید فانتوم بتواند یک گزینه سرمایه گذاری مناسب در میان مدت باشد.

همانطور که در چارت هفتگی فانتوم قابل مشاهده است، این رمز ارز در حال رسیدن به بیس Demand خود است و در این ناحیه می‌توان ریسک ورود به بازار را برای رسیدن قیمت به سقف بالاتر را داشت.

در تایم فریم روزانه هم بازار به یک بیس دیمند برخورد کرده که رشد خوبی را هم بعد از آن تجربه کرده است. در صورتی که بخواهیم در این ناحیه هم وارد شویم می‌توانیم با این حال بیس دیمند هفتگی محدوده امن‌تری برای ورود است.

۳- تحلیل تکنیکال آوه

آوه یک پروتکل وام دهی بر بستر بلاک چین است و یک پروژه قدرتمند برای سرمایه گذاری به شمار می‌رود. با این حال باید ببینیم آیا محدوده فعلی برای خرید آوه مناسب است یا خیر؟

در تایم فریم روزانه چیزی که مشهود است، این است که بازار در حال معامله در یک کانال صعودی است و اکنون قیمت به نزدیکی کف کانال رسیده است. از طرف دیگر یک بیس دیمند روزانه نیز در ناحیه فعلی در چارت آن مشاهده می‌شود.

همچنین در تایم‌های پایین‌تر مانند ۴ ساعته،‌ بازار به یک بیس دیمند رسیده و حمایت شده است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم قیمت از ناحیه فعلی به رشد خود ادامه داده و حداقل تا خط روند نزولی‌اش رشد کند.


واچ لیست ارز دیجیتال چیست؟

واچ لیست ارزهای دیجیتال یک لیست از رمز ارزهایی است که به دلیل پتانسیل رشدی که دارند، باید توسط معامله‌گر زیر نظر گرفته شوند تا فرد در زمان مناسب به بازار وارد شود. از آنجایی که بیشتر افراد دانش تکنیکال ندارند و به دنبال سرمایه گذاری هستند، ما در پول نو سعی کرده‌ایم هر هفته ارزهایی که می‌توانند رشد خوبی داشته باشند را در تایم فریم‌های مختلف تحلیل کنیم. در نتیجه می‌توانید با ترکیب استراتژی شخصی‌تان، تحلیل‌های ما را نیز دنبال کرده و با مسئولیت خودتان وارد معامله شوید. توجه داشته باشید که واچ لیست ارز دیجیتال پول نو به هیچ وجه توصیه به سرمایه گذاری نیست.

مزایای داشتن واچ لیست

هنگامی که یک واچ لیست متناسب با بودجه، افق سرمایه گذاری، میزان ریسک پذیری و … داشته باشیم، می‌توانیم با توجه به استراتژی شخصی‌مان به خوبی و در زمان مناسب وارد بازار شده و از آن سود بگیریم. بنابراین با داشتن یک واچ لیست، تنها کافی است یک بار ارزهای مورد نظرمان را تحلیل کنیم و سپس منتظر تاییدیه ورود باشیم. با همه این‌ها نباید معایب واچ لیست را هم فراموش کنیم.

معایب واچ لیست ارز دیجیتال این است که اگر بخواهیم صرفا با تحلیل یک فرد دیگر وارد بازار شویم، احتمال ضرر کردن‌مان زیاد خواهد شد چرا که استراتژی مشخصی نداریم و احتمال رعایت نکردن مدیریت سرمایه نیز برای ما بالا است. در نتیجه بهترین کار این است که اگر هم قصد استفاده از واچ لیست ارز دیجیتال شخص دیگری را داریم، حتما آن را با سیستم معاملاتی خودمان ترکیب کنیم تا نتایج بهتری کسب نماییم.

سوالات متداول

واچ لیست ارز دیجیتال چیست؟

واچ لیست ارز دیجیتال پول نو شامل یک لیست از ارزهایی است که می‌توانند رشد خوبی را در کوتاه مدت تجربه کنند و ما در این مطلب به صورت هفتگی هر دوشنبه، به تحلیل وضعیت ارزهایی که موقعیت خرید خوبی دارند می‌پردازیم.

چرا باید واچ لیست ارز دیجیتال داشته باشیم؟

از آنجایی که بیش از ۲۰ هزار ارز دیجیتال در دنیای کریپتوکارنسی‌ها وجود دارد و تعداد زیادی از آن‌ها نیز ارزش سرمایه گذاری ندارند، داشتن یک واچ لیست مشخص می‌تواند به عنوان راهنمای ما ظاهر شود و ما را از سردرگمی رها کند. در این صورت تنها با یک بار تحلیل بازار می‌توانیم بعد از دیدن تاییدیه ورود، سرمایه گذاری خود را انجام دهیم.

چگونه از واچ لیست پول نو استفاده کنیم؟

ارزهایی که ما در این مطلب برای شما تحلیل می‌کنیم، اکثرا جزو دارایی‌هایی هستند که ریسک سرمایه گذاری کمتری داشته و شناخته شده هستند. همچنین هر هفته این مقاله آپدیت می‌شود و ارزهایی که برای هفته پیش رو مناسب هستند خدمتتان ارائه خواهد شد، بنابراین دوره انقضا تحلیل‌های ارائه شده در واچ لیست، یک هفته خواهد بود.

41
اشتراک در
اطلاع از
guest
41 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی
مهدی
22 روز قبل

سلام گروه تاگرامی دارید واسه سیگنال ارز دیجیتال

farzin
farzin
23 روز قبل

نظرتون راجع به chain link چیست

شهاب دربندی
شهاب دربندی
28 روز قبل

سلام وقت بخیر من ارز apl3 دارم ، خواستم راهنمایی بفرمایید که نگهش دارم یا بفروشم ، چون الان تو ضرر هستم ، ممنونم

شهاب دربندی
شهاب دربندی
24 روز قبل
پاسخ به  سینا شمس آور

ممنونم لطف کردید

شهاب دربندی
شهاب دربندی
23 روز قبل
پاسخ به  سینا شمس آور

واقعا ارزهایی که تو واچ لیست معرفی میکنید بی نظیر هست ولی این هفته بخاطر ارز apl3 نتونستم خرید بزنم ، منتظرم ببینم این ارز سرانجامش چی میشه تو واچ لیست‌های بعدیتون بتونم جبران کنم ضررم رو ، باز هم ممنونم

شهاب دربندی
شهاب دربندی
23 روز قبل
پاسخ به  سینا شمس آور

۲۴۶ هزار سینا جان

شهاب دربندی
شهاب دربندی
22 روز قبل
پاسخ به  سینا شمس آور

ممنونم از راهنماییت ، حتما اینکارو میکنم و امیدوارم تا واچ لیست بعدی این اتفاق بیفته ،

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

41

146

نظر مخاطبان (41)