0

3

انتقال ۱۲۰۰۰ بیت کوین توسط پلتفرمی ورشکسته! آیا فشار فروش در راه است؟

انتقال ۱۲۰۰۰ بیت کوین توسط MT. GOX
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

به گزارش  HODL15Capital، پلتفرم ورشکسته Mt. Gox مبلغ ۷۰۹.۴ میلیون دلار بیت کوین را به یک آدرس خالی که با “۱PuQB” شروع می‌شود، انتقال داده است. Mt. Gox در اولین تراکنش بزرگ خود از پایان ماه جولای تا کنون، انتقال ۱۲۰۰۰ بیت کوین را رقم زد.

گزارش  HODL15Capital
 HODL15Capital

این مجموعه ۱۲۶۵ بیت کوین دیگر به ارزش ۷۴.۸ میلیون دلار را نیز به آدرسی که با «۱Jbez» شروع می‌شود، ارسال کرد. آدرس مقصد در Arkham Intelligence به عنوان کیف پول سرد Mt. Gox برچسب‌گذاری شده است. وجوه انتقالی از آن زمان تا به حال جابجا نشده و رئیس تحقیقات Galaxy معتقد است که این انتقال برای توزیع میان مالباختگان نیست!

انتقال ۱۲۰۰۰ بیت کوین چه تاثیری بر بازار دارد؟

این انتقال عمده می‌تواند به این معنا باشد که Mt. Gox در حال آماده شدن برای توزیع بیت‌کوین بیشتر به طلبکاران خود است. طلبکاران پلتفرم پس از هک شدن و سقوط صرافی در سال ۲۰۱۴ تاکنون، منتظر پس گرفتن رمزارز خود بودند. با این حال، الکس تورن، رئیس تحقیقات Galaxy، باور دیگری دارد.

تورن بر این باور است که تنها مقدار کمی از وجوه انتقالی (۷۴.۵ میلیون دلار ) برای توزیع در نظر گرفته شده است. در هر صورت، این اولین انتقال بزرگ بیت کوین Mt. Gox از ۳۰ جولای است، زمانی که ۴۷/۲۲۹ بیت کوین در عرض سه ساعت، به سه کیف پول ناشناخته منتقل شد. فاز قبلی انتقال‌ها در جولای، منجر به ایجاد فاد در بازار کریپتو شد. در آن زمان، ترس از افزایش عرضه در بازار، قیمت بیت کوین را کاهش داد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)