0

1

هشدار برد گارلینگ هاوس؛ دولت آمریکا به دنبال این استیبل کوین است!

به نظر می‌رسد دولت آمریکا به این نتیجه رسیده که یک سری از کشورهای تحریم شده توسط آن از استیبل کوین تتر برای دور زدن محدودیت‌ها استفاده می‌کنند و افرادی مانند گارلینگ هاوس معتقدند این کشور به زودی به سراغ این استیبل کوین خواهد رفت.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل کمپانی ریپل و یکی از افراد تاثیرگذار بازار ارزهای دیجیتال، اخیرا دیدگاه خود را در رابطه با نهادهای قانون‌گذار ایالات متحده آمریکا به اشتراک گذاشته است.

آقای گارلینگ هاوس معتقد است دولت آمریکا به دنبال افزایش فشارها به بازار کریپتو و فعالان آن با اعمال محدودیت برای استیبل کوین تتر است. در حال حاضر تتر یکی از ۳ ارز دیجیتال برتر بازار رمز ارزها از نظر مارکت کپ است و هر واحد آن برابر با ۱ دلار آمریکاست.

خرید ارز دیجیتال

البته برد گارلینگ هاوس این حرف را چندان هم بی‌پشتوانه نزده است. در حقیقت اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده که کشورهای تحت تحریم آمریکا از تتر برای دور زدن محدودیت‌های مالی استفاده می‌کنند.

به نظر می‌رسد در صورتی که دولت آمریکا یک سری محدودیت‌ها را برای استیبل کوین تتر ایجاد کند، بازار واکنش شدیدی به این خبر نشان دهد با این حال این دیدگاه صرفا نظر شخصی مدیرعامل کمپانی ریپل است و هنوز وقوع یا عدم وقوع آن مشخص نیست.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)