0

0

توزیع ایردراپ کتز شروع شد؛ اما مشکلات کاربران را غافلگیر کرد!

توزیع ایردراپ کتز شروع شد
سعید تقوی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

امروز آغاز فرآیند توزیع ایردراپ CATS با واکنش‌های گسترده و اعتراضات کاربران مواجه شد. طبق برنامه‌ریزی اولیه، کاربران می‌توانند با پرداخت ۰.۲ تون کوین، توکن‌های خود را دریافت کنند. اما این فرآیند به سادگی پیش نرفته است و برخی کاربران به دلایل مختلف از لیست دریافت توکن‌های ایردراپ کنار گذاشته شده‌اند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که این دسته از کاربران با خطای عدم صلاحیت مواجه شده‌اند و هیچ توکنی به آن‌ها تخصیص نیافته است. یکی از اصلی‌ترین دلایل این مشکل، اتصال نکردن کیف پول‌ها به پلتفرم بازی بوده است؛ شرطی که بسیاری از کاربران یا از آن آگاه نبوده‌اند و یا به دلایلی نتوانسته‌اند آن را عملی کنند. علاوه بر این، برخی نیز به انجام ندادن معیارهای لازم برای واجد شرایط شدن اشاره کرده‌اند.

صفحه ربات کتز یکی از کاربران
اسکرین‌شات صفحه ربات کتز یکی از کاربران

اما این تنها مسئله نیست؛ ایردراپ کتز به دلایل دیگری نیز با انتقادات شدیدی مواجه شده است. قیمت پایین توکن CATS از جمله نکاتی است که موجی از نارضایتی را در میان کاربران ایجاد کرده و این مسئله باعث شده بسیاری از سرمایه‌گذاران نسبت به ارزش واقعی این ایردراپ تردید کنند. همچنین، تأخیر در توزیع توکن‌ها، پس از لیست شدن رسمی، به شکلی که انتظار می‌رفت پیش نرفت و همین موضوع خشم بیشتری در میان جامعه کریپتو ایجاد کرده است.

باید دید آیا تیم توسعه‌دهنده پروژه CATS پاسخی قانع‌کننده به این اعتراضات خواهد داد یا این حواشی همچنان ادامه خواهد داشت. نظرتان را با ما درمیان بگذارید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)