0

0

پیش‌بینی حرکت بعدی بیت کوین

حرکت بعدی بیت کوین با از دست رفتن حمایت 64/000 دلاری
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بیت کوین زیر سطح حمایتی کوتاه مدت ۶۴/۰۰۰ دلاری قرار گرفت. فاد از دست رفتن ناحیه حمایتی ۶۴/۰۰۰ دلار، نظرها را به سمت محدوده ۶۰/۰۰۰ دلاری جلب کرده است. ترس از حرکت بعدی بیت کوین با از دست رفتن حمایت‌ها باعث شد که تحلیلگران محدوده‌های پایین‌تری برای قیمت در نظر بگیرند. با توجه به داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل کریپتو کوانت، بیت کوین حمایت کوتاه مدت خود را از دست داده و سیگنال کاهش قیمت بیشتر را نشان می‌دهد.

کریپتو کوانت روز ۲۱ ژوئن، در یک پست نوشت: 

بیت کوین سطح حمایت بحرانی ۶۵/۸۰۰ دلار را از دست داد و اکنون زیر ۶۴/۰۰۰ دلار معامله می‌شود. سقوط زیر این آستانه، اصلاح ۸ ٪ تا ۱۲ ٪ را به همراه دارد و محدوده ۶۰/۰۰۰ دلاری را محتمل می‌کند.

پیش‌بینی حرکت بعدی بیت کوین با شاخص STH-RP

شاخص STH-RP یک شاخص مهم برای معامله‌گران است. مبنای STH-RP، هزینه کل آن دسته از هودلرهایی است که بیت کوین را برای ۱۵۵ روز یا کمتر، هولد می‌کنند. با کاهش اخیر بیت کوین قیمت ۶۳/۴۴۲ دلار پرایس شد. این نرخ برای بیت کوین زیر رقم شاخص، یعنی ۶۴/۲۳۰ دلار بود.

قیمت بیت کوین در هفته‌های اخیر چندین بار STH-RP را آزمایش کرده و موفق به شکست نشده بود. نقض این سطح در حال حاضر، باعث نگرانی در بین معامله‌گران شده است. چرا که طبق این داده‌ها، کاهش بیشتر قیمت بیت کوین امکان پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است که با توجه به رویداد هاوینگ و ETFهای بیت کوین، اکثر تحلیلگران روند کلی ارزهای دیجیتال را صعودی می‌دانند.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای بیت کوین و خرید و فروش بیت کوین، روی لینک‌ها کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)