0

5

بازگشت چشم لیزری ایلان ماسک و چالش بیت‌کوین ۱۰۰/۰۰۰ دلاری!

چشم لیزری ایلان ماسک
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در سال‌های گذشته، چالشی در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته بود که به چشم لیزری برای بیت کوین ۱۰۰هزار دلاری شهرت داشت. در این چالش، طرفداران بیت کوین به امید رسیدن به قیمت ۱۰۰هزار دلاری، چشم خود را در عکس پروفایلشان درخشان می‌کردند. آن‌ها معتقد بودند که تا جشن رسیدن بیت کوین به ۱۰۰هزار دلار، تصاویر پروفایلشان به همین شکل باقی خواهد ماند. چشم لیزری ایلان ماسک، در آن زمان هم جنجال بسیاری به‌پا کرده بود. با اصلاح قیمت بیت کوین پس از ۲۰۲۱، برخی ناامیدانه تصاویر خود را تغییر دادند.

صعود بیت کوین از سال گذشته، باز هم طرفداران را مجاب کرد تا پروفایل خود را تغییر دهند و دوباره به چالش بپیوندند. در میان دنبال کنندگان این چالش، افراد سرشناس بسیاری دیده می‌شود. از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به ایلان ماسک اشاره کرد.

ایلان ماسک به‌تازگی باز هم تصویر پروفایل شبکه اجتماعی x خود را تغییر داده و به چشم‌های لیزری اش بازگشته است!

چشم لیزری ایلان ماسک
چشم لیزری ایلان ماسک

تاثیر چشم لیزری ایلان ماسک بر بازار

تاثیر این شخص در بازار کریپتوکارنسی غیر قابل انکار است. ایلان ماسک پیش‌تر هم توانسته با یک توییت! نوسان زیادی در بازار ایجاد کند. احتمالا با تصویر جدید پروفایل او، جمعیت بیشتری به چالش بپیوندند و تریدرهای زیادی دست به خرید بیت کوین بزنند. بنابراین از نظر فاندامنتالی، این یک اتفاق خوب برای بازار تلقی می‌شود و امیدها را برای رشد قیمت بیت کوین افزایش می‌دهد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)