0

4

مهم‌ترین حواشی بازپرداخت صرافی Mt. Gox

بازپرداخت صرافی Mt. Gox
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در آستانه بازپرداخت صرافی Mt. Gox، برخی طلبکاران گزارش دادند که تلاش‌های متعددی برای ورود به حساب‌های خود مشاهده می‌کنند. در ۲۴ ساعت گذشته، چندین کاربر در ورود به Mt. Gox مشکل داشتند. عده‌ای دیگر نیز، اسکرین شات‌هایی را به اشتراک گذاشتند که تلاش برای ورود غیرمجاز را نشان می‌داد.

گزارش طلبکاران Mt. Gox از اختلال در سایت
گزارش طلبکاران Mt. Gox از اختلال در سایت

این رویداد باعث ترس از یک حمله سایبری شده است! اگرچه برخی معتقدند که وب سایت دچار نقص فنی شده است. طلبکاران Mt. Gox هنوز به دنبال توضیحی در پشت سیل اخیر تلاش‌های ورود به سیستم هستند.

یکی از کاربران در کامنتی گفت:

 تاکنون ۱۵ پیغام برای ورود به حساب دریافت کردم و اکنون نمی توانم به حسابم وارد شوم. آیا mtgox مورد حمله قرار گرفته است؟

ده‌ها نفر دیگر داستان‌های مشابهی را به اشتراک گذاشتند. آن‌ها پس از چندین تلاش، موفق به ورود شدند و مطمئن نبودند که آیا رمز عبور خود را بازنشانی کنند یا نه. برخی می‌پرسند که وقتی دارایی‌ها به صرافی کراکن منتقل شده، دلیلی برای هک شدن وجود ندارد!

اطلاعیه صرافی کراکن برای بازپرداخت صرافی Mt. Gox

در مجموع تعداد ۴۸/۶۴۱ بیت کوین به ارزش ۳.۱ میلیارد دلار در ۱۶ جولای، به کیف پول کراکن انتقال یافت. کاربران با دریافت ایمیلی مطلع شدند که انتقال وجوه بازپرداخت، به صرافی کراکن انجام شده است. بین ۷ تا ۱۴ روز آتی، بیت کوین‌ها میان طلبکاران توزیع خواهد شد. در صورت فروش ارزها توسط دریافت کنندگان، ممکن است که قیمت بیت کوین دچار فشار مقطعی شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)