0

0

مقایسه عملکرد بیت کوین و S&P500 در ۲۰۲۴

مقایسه عملکرد بیت کوین و S&P500
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

مقایسه عملکرد بیت‌کوین و S&P500 نشان می‌دهد که بازدهی بیت کوین بیش از ۳ برابر بهتر از این شاخص بورسی بوده است. به گفته فیلیپ مایر، رئیس راه حل‌های دیجیتال و بلاک چین در BBVA، بیت کوین بازدهی سرمایه‌گذاری را به شدت بهبود می‌بخشد.

مایر در روز نوآوری شرکتی Web3، گفت:

شرکت مشاهده کرده است که دارایی‌های دیجیتال مانند بیت کوین یا اتریوم، عملکرد سبدهای سرمایه‌گذاری را به شدت بهبود می‌بخشد. اگر چیزی حدود ۳ تا ۵ درصد از دارایی‌های تحت مدیریت خود را به‌صورت کریپتوکارنسی در نظر بگیرید، واقعاً تفاوت ایجاد می‌کند. بنابراین هر کسی که علاقه‌مند به بازدهی بهتر است، باید این نوع کلاس دارایی را در نظر بگیرد.

اظهارات مایر در بحبوحه چرخه صعودی ارزهای دیجیتال است. با توجه به داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت بیت کوین در سال گذشته بیش از ۱۴۶% افزایش یافت. این رمز ارز محبوب تا زمان انتشار این خبر، در محدوده ۶۵,۳۸۳ دلار معامله می‌شود.

عملکرد بیت کوین و S&P 500 در ۲۰۲۴

در طول سال ۲۰۲۴، عملکرد قیمت بیت کوین، به طور قابل توجهی بهتر از بازدهی S&P 500 بوده است. S&P 500 شاخصی است که با بررسی عملکرد ۵۰۰ شرکت بزرگ بورسی قیمت‌گذاری می‌شود.

  • بیت کوین از ابتدای سال، بیش از ۴۷% نسبت به قیمت روز قبل در سال قبل (YTD)، افزایش یافته است. در حالی که S&P 500 تنها رشدی معادل ۱۵% را تجربه کرد. یعنی BTC بیش از سه برابر از این شاخص، عملکرد بهتری داشت.
  • در بازه زمانی سالانه نیز، لیدر ارزهای دیجیتال، ۱۴۷٪ افزایش یافت؛ در حالی که S&P 500 تنها ۲۴٪ رشد داشت. یعنی BTC بیش از ۶ برابر بیشتر از عملکرد شاخص S&P 500 صعود کرد.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای بیت کوین و خرید و فروش بیت کوین، روی لینک‌ها کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)