2

4

پلی گراند همستر کامبت چیست؟ + آموزش تصویری پلی گراند

پلی گراند همستر کامبت چیست؟
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

باز هم بخش جدید دیگری به بازی همستر کامبت اضافه شد! پلی گراند همستر کامبت بخش جدیدی است که به تازگی در نوار ابزار پایین بازی همستر اضافه شده. این قسمت برای جمع‌آوری کلیدهای بیشتر است. کلیدهایی که هنوز مشخص نیست که چه کاربردی دارند! اگر از بازیکنان حرفه‌ای همستر کامبت هستید، پلی گراند را از دست ندهید.

پلی گراند همستر کامبت چیست؟

این بخش که به‌تازگی به بازی همستر کامبت اضافه شده است، همکاری با توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایل را به دنبال دارد و می‌تواند درآمد بیشتری را برای همستر کامبت رقم بزند. فعلا یک بازی با عنوان “Bike Ride 3D” در پلی گراند قرار دارد. در این بازی‌ها رویدادهایی با نام و لوگوی همستر برگزار می‌شود و با برنده‌شدن در این بازی‌ها، می‌توانید یک کد دریافت کنید. کد‌ها را در ربات همستر کامبت وارد کنید تا کلیدهای بیشتری بگیرید.

یکی دیگر از روش‌های دریافت کلید مینی گیم همستر کامبت است. مینی گیم تنها یک کلید در روز به شما اختصاص می‌دهد. غیر از مینی گیم، برای دریافت کلیدهای بیشتر، راهی جز پلی گراند وجود ندارد!

نحوه بازی در پلی گراند

پلی گراند در نوار ابزار پایین بازی قرار گرفته.

پلی گراند همستر کامبت
پلی گراند همستر کامبت

پس از کلیک کردن روی پلی گراند، صفحه‌ای به شکل زیر باز می‌شود:

اولین بازی‌ در پلی گراند
اولین بازی‌ در پلی گراند

از طریق پلی گراند به بازی‌های دیگری در خارج از تلگرام هدایت می‌شوید. هر بازی را باید به‌صورت جداگانه روی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس در این بازی‌ها با سایر بازیکنان رقابت می‌کنید تا بتوانید کلیدهای بیشتری به دست آورید. فعلا تنها یک بازی دوچرخه‌سواری در این بخش قرار دارد؛ اما همانطور که در تصویر می‌بینید، به زودی بازی‌های بیشتری اضافه خواهند شد.

وارد کردن کد در پلی گراند
وارد کردن کد در پلی گراند

پس از بازی، کدهایی که از بازی دریافت کرده‌اید را در کادر این بخش وارد می‌کنید تا کلیدهای بیشتری به‌دست بیاورید.

با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال پول نو، توکن‌های همستر خود را به محض لیست شدن، بفروشید!

2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لجباز
لجباز
1 ماه قبل

سلام، می خواستم بدونم امکان بازی روزانه بیشتر در پلی گراند، جهت گرفتن کد و کلید بیشتر از ۴ عدد، آیا وجود دارد؟

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (2)