0

2

پیش‌بینی زمان راه‌اندازی ETF اتریوم توسط گلکسی، آیا اتریوم پامپ می‌شود؟

زمان راه‌اندازی ETF اتریوم
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

شرکت گلکسی، زمان راه‌اندازی ETF اتریوم را ماه جولای می‌‌داند و نسبت به ETFهای ارزهای دیجیتال دیگر نیز خوش‌بین است. استیو کورز از شرکت Galaxy معتقد است که ETFهای اسپات اتریوم می‌توانند در همین ماه راه‌اندازی شوند.

کورز، رئیس مدیریت دارایی گلکسی دیجیتال گفت که گلکسی ماه‌ها با SEC، بر روی برنامه‌های کاربردی کار کرده است. ای‌تی‌اف آتی اتریوم این شرکت، مشابه ETF بیت کوین فعلی (BTCO) خواهد بود و هر دو صندوق، با مشارکت مدیریت سرمایه‌گذاری Invesco ایجاد شده‌اند.

امکان راه‌اندازی ETF رمزارزهایی غیر از اتریوم

استیو نسبت به تایید ETF‌ سایر رمز‌ارزها ابراز خوش‌بینی کرد و قانون‌گذاری را ضروری دانست و گفت:

بازار آتی Solana CME پیش نیاز یک ETF اسپات سولانا است.

او معتقد است که حتی اگر جو بایدن رئیس جمهور باقی بماند، این روند رخ خواهد داد. رئیس مدیریت دارایی گلکسی، عملکرد ETF بیت کوین را به عنوان نشانه‌ای از تقاضا ذکر کرد و اظهار داشت:

مردم این را می‌خواهند. خرده فروشی این را می‌خواهد، سرمایه‌گذاران این را می‌خواهند.

انتظارات گلکسی مطابق با پیش‌بینی اریک بالچوناس (تحلیلگر بلومبرگ) است. بالچوناس نیز انتظار دارد ETF اسپات اتریوم اندکی پس از ۸ جولای راه‌اندازی شود. در ۲۳ می، SEC تغییرات قانون ۱۹-b4 را تصویب کرد که به صرافی‌ها اجازه می‌دهد هر صندوقی را فهرست کرده و معامله کنند. با این حال، آن مصوبات به مدیران دارایی اجازه صدور وجوه را نمی‌داد. مدیران دارایی اکنون منتظر تایید فرم‌های S-1 و S-3 خود هستند . فرم‌های S-1 و S-3 در نهایت به آنها اجازه می‌دهد تا ETFهای اتریوم خود را برای شروع معاملات، راه‌اندازی کنند.

بسیاری از معامله‌گران در انتظار راه‌اندازی ای‌تی‌اف‌های اتریوم هستند. در صورت افزایش تقاضا هم‌زمان با راه‌اندازی ETF اتریوم، احتمال پامپ دومین رمزارز محبوب بازار وجود دارد.

برای خرید و فروش اتریوم وارد شوید

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)