0

1

خیز مایکرواستراتژی برای خرید بیت کوین بیشتر

خیز مایکرو استراتژی برای خرید بیت کوین بیشتر
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

مایکرو استراتژی برای خرید بیت کوین بیشتر، آخرین فروش سهام خود را به ۷۰۰ میلیون دلار افزایش می‌دهد. درآمد خالص حاصل از فروش، تقریباً ۶۸۷.۸ میلیون دلار خواهد بود. این رقم پس از کسر تخفیف‌های اولیه، کمیسیون و هزینه‌های پیشنهادی خریداران اولیه است.

اوراق در یک پیشنهاد خصوصی به خریداران نهادی واجد شرایط، طبق قانون ۱۴۴A قانون اوراق بهادار سال ۱۹۳۳ فروخته خواهند شد. پیشنهاد جدید از مبلغ ۵۰۰ میلیون دلاری که قبلاً اعلام شده بود، بیشتر است. فروش بر اساس قانون ۱۴۴A قانون اوراق بهادار ۱۹۳۳ به این معنی است که اوراق به طور رسمی و تحت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت نخواهند شد. بنابراین نمی‌توان آن‌ها را بدون رعایت پیش نیازهای قانونی SEC در بازارهای عمومی خرید و فروش کرد.

بر اساس آخرین اطلاعات ارائه شده در نتایج مالی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، مایکرواستراتژی تا به امروز ۲۱۴,۴۰۰ بیت کوین به ارزش تخمینی ۱۴ میلیارد دلار به دست آورده است.

این اوراق، تعهدات ارشد بدون وثیقه مایکرواستراتژی هستند. نرخ بازدهی ۲.۲۵ درصد در سال است و در ۱۵ ژوئن و ۱۵ دسامبر هر سال، قابل پرداخت خواهد بود. آن‌ها در ۱۵ ژوئن ۲۰۳۲ سررسید می‌شوند، مگر اینکه قبل از آن بازخرید یا تبدیل شده باشند.

خرید بیت کوین بیشتر توسط مایکرواستراتژی می‌تواند نشانه‌ای از انتظار رشد بیت کوین توسط این شرکت‌ تلقی شود.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای بیت کوین و خرید و فروش بیت کوین، وارد لینک‌های مربوطه شوید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)