0

3

بازپرداخت MT. GOX تا چه زمانی بر قیمت بیت کوین تاثیر می‌گذارد؟

بازپرداخت MT. GOX
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

روز گذشته، قیمت بیت کوین با ۳.۴۱% ریزش همراه بود. دلیل ریزش اخیر بیت کوین را می‌توانیم با شروع بازپرداخت‌ MT. GOX مرتبط بدانیم. حال این سوال پیش می‌آید که چه میزان بیت کوین در بازپرداخت MT. GOX عرضه شده و فشار فروش تا کجا می‌تواند پیش برود؟

میزان بیت کوین‌های جابجا شده در بازپرداخت MT. GOX

Mt. Gox بازپرداخت‌های خود را در ۲۴ جولای ادامه داد و ۵/۱۰۶ بیت کوین به ارزش تقریبی ۳۳۵ میلیون دلار را به صرافی ارز دیجیتال Bitstamp و یک آدرس ناشناخته انتقال داد. طبق داده های Arkham Intelligence، انتقال‌ها در ساعت ۶:۱۶ صبح به وقت UTC انجام شد. تراکنش اول ۲۲۳۷ بیت کوین با ارزش ۱۴۷ میلیون دلار به مقصد بیت استمپ و دومی حدود ۲۸۶۹ بیت کوین به آدرسی نامعلوم بود. بیت کوین‌های تراکنش دوم، در حال جابجایی میان کیف پول‌های متعدد است. Bitstamp یکی از پنج صرافی است که با Mt. Gox برای پیشبرد روند بازپرداخت، همکاری می کند.

بازپرداخت MT. GOX
بازپرداخت MT. GOX

چقدر از بازپرداخت باقی مانده است؟

بر اساس داده های CryptoQuant، بیش از ۶۶% از بیت کوین‌ها میان طلبکاران Mt. Gox توزیع شده است.

  • در ۲۳ جولای، پس از ارسال بیش از ۴۷۵۰۰ بیت کوین توسط Mt. Gox، دارایی ها در واقع به حدود ۴۲۷۴۴ بیت کوین به ارزش ۲.۸۵ میلیارد دلار کاهش یافت.
  • در ۲۴ جولای، ۳۷,۴۷۷ بیت کوین در ساعت ۴.۵۳ صبح و ۵۱۰۶ عدد دیگر در ساعت ۶:۱۶ صبح ، به وقت UTC ارسال شد.

با کم کردن جریان خروجی چهار ساعته از منابع گزارش شده در ۲۳ جولای، Mt. Gox تنها ۱۶۱ بیت کوین دیگر، به ارزش ۱۰ میلیون دلار در اختیار دارد! یعنی حجم زیادی از فشار فروش باقی نمانده و تاثیر بازپرداخت‌ها بر قیمت رو به اتمام است.

خرید آسان بیت کوین در صرافی پول نو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)