0

4

چرا آلمان بیت‌کوین‌هایش را می‌فروشد؟

چرا آلمان بیت‌کوین‌هایش را می‌فروشد؟
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

حتما در روزهای قبل، اخبار فروش بیت کوین‌های دولت آلمان را شنیده‌اید. در ۲۴ ساعت گذشته، آلمان دوباره ۱۶/۰۰۰ بیت کوین دیگر را به صرافی‌ها منتقل کرد. فروش بیت کوین در روزهای اخیر، فشار زیادی را به بازار تحمیل کرد که باعث ریزش قیمت شد. حال این سوال مطرح می‌شود که چرا آلمان بیت کوین می‌فروشد؟

در حقیقت فروشنده این بیت کوین‌ها ایالت زاکسن در شرق آلمان است. زاکسن از یک پلتفرم غیرقانونی به نام Movie۲k.to، حدود ۳ میلیارد دلار بیت کوین توقیف کرده بود. طبق قوانین اموال توقیف شده، ایالت زاکسن موظف است تا در مدت زمان مشخصی بیت کوین‌ها را به فروش برساند. در حال حاضر، پلیس جنایی فدرال آلمان مسئولیت کیف پول را برعهده دارد. اگرچه برای فروش اموال توقیفی نیاز به تایید دادگاه وجود دارد، اما در مورد بیت کوین به دلیل نوسانات قیمت، تایید فروش فوری صادر شد.

حجم فروش آلمان در ۲۴ ساعت گذشته

داده‌های وبسایت Arkham Intelligence نشان می‌دهد که آلمان در ساعات اخیر بیش از ۱۰ هزار بیت‌ کوین به آدرس صرافی‌های مختلف انتقال داده است. از این تعداد، ۲۰۰۰ بیت کوین به صرافی‌های Coinbase و Kraken واریز شد. علاوه بر این، در روز گذشته نیز، حدود ۶ هزار بیت کوین انتقال داده شده بود. یعنی در ۲۴ ساعت گذشته، آلمان بالغ بر ۹۳۰ میلیون دلار بیت کوین جابجا کرده است. مقداری از این حجم احتمالا تا به حال فروخته شده باشد و پیش‌بینی می‌شود که بخشی نیز به‌خاطر کمبود تقاضا، در صف فروش قرار بگیرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)