0

1

تاریخ عرضه ایردراپ بازی X Empire ایلان ماسک مشخص شد

تاریخ ایردراپ ایکس امپایر
سعید تقوی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بازی “X Empire” که با تم ایلان ماسک طراحی شده و به عنوان یکی از داغ‌ترین بازی‌های تپ-تو-ارن (Tap-to-Earn) در تلگرام شناخته می‌شود، اعلام کرده که توکن X خود را در تاریخ ۲۴ اکتبر بر روی شبکه The Open Network (TON) عرضه خواهد کرد. همچنین، در همان روز ایردراپ این توکن به بازیکنان اهدا خواهد شد.

این ایردراپ پس از یک تأخیر کوتاه رخ می‌دهد. توسعه‌دهندگان بازی اعلام کرده بودند که فاز “ماینینگ” بازی در ۳۰ سپتامبر به پایان می‌رسد، اما به دلیل مشکلات غیرمنتظره، این فرآیند با تأخیر مواجه شد و بازی وارد یک دوره کوتاه با عنوان “فاز آرامش” (Chill Phase) شد. در این فاز، تمام پیشرفت‌های بازیکنان به صفر بازگشت و ۵ درصد اضافی از عرضه توکن‌ها به بازیکنانی اختصاص داده شد که در این دوره بازی می‌کنند.

بازی X Empire که قبلاً با نام “Musk Empire” شناخته می‌شد، تاکنون بیش از ۵۰ میلیون بازیکن جذب کرده است. این بازی به کاربران اجازه می‌دهد با تپ کردن صفحه، سکه‌های درون بازی به‌دست آورده و از این سکه‌ها برای ارتقاء کاراکتر کارتونی‌ای که به ایلان ماسک شباهت دارد، استفاده کنند. پس از مدتی بازی با معرفی آواتارهای جدید مانند پاول دوروف (مدیر عامل تلگرام) و ویتالیک بوترین (خالق اتریوم) تغییراتی داشته و به X Empire تغییر نام داده است.

در مجموع، ۷۵ درصد از کل عرضه توکن X، معادل ۵۱۷.۵ میلیارد توکن، به بازیکنان بازی اهدا خواهد شد. این نشان از برنامه‌های بزرگ تیم توسعه‌دهنده برای آینده بازی پس از عرضه اولیه توکن دارد.

منبع: دیکریپت

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)