0

0

یک مِگا نهنگ با ۵۵ میلیون دلار وارد بازار ریپل (XRP) شد!

نهنگ ریپل
سعید تقوی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای، یک تراکنش عظیم شامل انتقال ۱۰۴ میلیون توکن XRP باعث به وجود آمدن یک نهنگ جدید در اکوسیستم این رمزارز شده است. این حرکت بزرگ که ارزشی بیش از ۵۵ میلیون دلار دارد، توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرده است.

در حالی که هویت این نهنگ همچنان ناشناخته است، ابزار رهگیری بلاکچین Whale Alert اعلام کرد که این تراکنش از یک کیف پول ناشناس به یک کیف پول جدید و ناشناس دیگر منتقل شده است. طبق گزارش وال‌آلرت ، ۱۰۴,۰۳۵,۵۵۱ توکن XRP به ارزش ۵۵,۹۷۹,۳۴۱ دلار از کیف پول ناشناس به کیف پول جدید ناشناس منتقل شد.

ورود این نهنگ جدید به بازار XRP در زمانی حساس برای اکوسیستم XRP و شرکت Ripple رخ داده است و احتمالا تاثیرات زیادی روی قیمت ریپل خواهد داشت. این هفته، ریپل با گسترش خدمات کاستدی خود برای رمزارزها (حفظ و نگهداری از دارایی‌های دیجیتال) گامی مهم برداشته است. این شرکت ویژگی‌های جدیدی را معرفی کرد تا به بانک‌ها و شرکت‌های فین‌تک کمک کند دارایی‌های دیجیتال را به‌طور امن برای مشتریان خود ذخیره کنند. این خدمات شامل تنظیمات عملیاتی و سیاست‌های پیش‌فرض، یکپارچگی با XRP Ledger، نظارت بر ریسک‌های مرتبط با پول‌شویی و یک رابط کاربری جدید و بهینه‌تر است.

علاوه بر این، هفته گذشته شاهد یک پیشرفت مهم در پرونده حقوقی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بودیم. ریپل به دنبال صدور حکم جدیدی در این پرونده است و درخواست تجدیدنظر به دادگاه ارائه داده است.

در بازار، XRP طی هفت روز گذشته در یک محدوده قیمتی نسبتاً باریک بین ۰.۵۰۷ تا ۰.۵۴۶ دلار معامله شده است. این وضعیت نشان‌دهنده یک نبرد شدید بین گاوها (خریداران) و خرس‌ها (فروشندگان) است. اولین نشانه قدرت گاوها می‌تواند شکستن و بسته شدن قیمت بالاتر از میانگین‌های متحرک ۵۰ و ۲۰۰ روزه باشد که به ترتیب در قیمت‌های ۰.۵۴۳ و ۰.۵۶۴ دلار قرار دارند. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است شروع یک رالی صعودی به سمت سطح مقاومتی ۰.۶۴ دلار باشد که احتمالاً آزمایشی سخت برای گاوها خواهد بود.

منبع: یوتودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)