0

2

ورود ۹۰۰ میلیون دلار به ETF اسپات اتریوم بلک‌راک

ETF اسپات اتریوم بلک‌راک
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

از زمان راه‌اندازی ETFهای اتریوم تا کنون، ETF اسپات اتریوم بلک‌راک (ETF Spot Ether BlackRock) تا کنون حدود ۹۰۰میلیون دلار اتریوم جمع‌آوری کرده است. مجموع ورودی خالص اتریوم بلک راک در حالی به این میزان رسیده که تنها ۱۱ روز از شروع فعالیت ETF‌های اتریوم گذشته است.

جزئیات ورودی اتریوم ETF اسپات اتریوم بلک‌راک

ETF اسپات اتریوم بلک‌راک در ۶ آگوست ۱۰۹/۹ میلیون دلار ورودی داشت. به این ترتیب، ارزش اتریوم‌های این صندوق از زمان راه اندازی در ۲۳ جولای تا به حال، به ۸۶۹/۸ میلیون دلار رسید. به گفته سرمایه‌گذاران Farside، این سومین روز بزرگ‌ترین جریان iShares Ethereum Trust بود.

صندوق قابل معامله بلک راک در «دوشنبه سیاه» صنعت کریپتو که بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در موقعیت‌های خرید اهرمی از بین رفت، ۴۷.۱ میلیون دلار به دست آورد!

وضعیت ورودی اتریوم سایر ETFها

ETF اتریوم فیدلیتی با ۲۲/۵ میلیون دلار دومین ورودی بزرگ را در ۶ آگوست تجربه کرد، در حالی که Grayscale Ethereum Mini Trust و Franklin Ethereum ETF به ترتیب ۴/۷ میلیون دلار و ۱ میلیون دلار ورودی داشتند.

صندوق قابل معامله اتریوم گری اسکیل (Grayscale Ethereum Trust) با کارمزد بالاتر، تنها ETF اسپات اتر بود که خروجی ۳۹/۷ میلیون دلاری را ثبت کرد.

خروجی اتریوم ETF گری اسکیل
خروجی اتریوم ETF گری اسکیل

قیمت اتریوم از زمانی که در ۵ آگوست به ۲۱۹۷ دلار رسید، تا حدودی بهبود یافته است. خرید و فروش اتریوم در زمان نتشار این خبر در قیمت ۲۵۱۶ دلاری صورت می‌گیرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)