0

3

دوراهی صعود یا سقوط بیت‌کوین

دوراهی صعود یا سقوط بیت‌کوین
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

نتیجه دوراهی صعود یا سقوط بیت‌کوین چه خواهد بود؟ بیت کوین، اتریوم و آلت‌کوین‌ها پس از بهبود آمار اشتغال ایالات متحده در ۷ ژوئن دچار اصلاح قیمتی شدند. گزارش خلاصه وضعیت اشتغال ایالات متحده افزایش بیش از حد انتظار در مشاغل را نشان داد. بهبود اشتغال بر پیش‌بینی‌ کاهش نرخ بهره اثر گذاشت؛ اثری که به ضرر بازار کریپتو کارنسی تمام شد. پس از این اتفاق، معامله‌گران بسیاری در فضای مجازی واکنش نشان دادند. عمده کاربران اصلاح اخیر را یک اصلاح سریع می‌دانند و منتظر ادامه‌ی بازار صعودی هستند. در ادامه به نظرات معامله‌گران مطرح در فضای مجازی می‌پردازیم.

خرید ارز دیجیتال

مارکوس تیلن:

یک غافلگیری ضعیف‌تر می‌تواند احتمال کاهش نرخ بهره را دوباره برگرداند. در هفته‌ی آینده گزارش تورم CPI را در پیش داریم. اگر CPI سالانه با نرخ ۳.۳٪ یا پایین تر منتشر شود، احتمالا بیت کوین را به بالاترین سطح تاریخی خود خواهد برد. اگرچه داده‌ها روند متفاوتی را نشان می‌دهند، اما معتقد نیستم که گزارش اشتغال به طور مستقیم باعث افت بازار ارزهای دیجیتال شده باشد. داده‌های اشتغال ایالات متحده با افزایش نرخ بیکاری به ۴.۰٪ کمی متفاوت بود. گرچه تعداد مشاغل افزایش یافته است، اما این تنها به دلیل افزایش کارگران پاره وقت بود. کل مشاغل در ایالات متحده در ماه می به تعداد ۲۷۲۰۰۰ شغل افزایش یافته است، در حالی که نرخ بیکاری ۰.۱٪ افزایش داشت!


ایل کاپو:

اگر سطوح حمایتی باقی بماند و از دست نرود، به زودی شاهد ادامه صعودی خواهیم بود.


کالئو:

بازار صعودی واقعی هنوز شروع نشده است.


جلی:

شیب فروش روی چارت درست قبل از تعطیلات آخر هفته آن چیزی نبود که انتظار داشتم، اما به هر حال ما با یک معامله و مقداری کاهش خرید ادامه می‌دهیم.


سایر معامله‌گران نیز اظهار داشتند که اوج بازار بسیار دور است و پیشنهاد کردند که افت بازار را به عنوان یک فرصت خرید نگاه کنید.

حال که نظر تریدرهای دیگر را درباره صعود یا سقوط بیت‌کوین می‌دانید، برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین و خرید و فروش بیت‌کوین کلیک کنید. زیرا سقوط بازار کریپتو یک اصلاح است و تریدرها منتظر بازار صعودی هستند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)