0

1

نهمین سالگرد تولد اتریوم

تولد اتریوم
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

روز گذشته، نهمین سالگرد از اولین اعلام بنیاد اتریوم پس از راه‌اندازی این شبکه بود و جامعه کریپتو در فضای مجازی، نهمین تولد اتریوم را جشن گرفت. در سال ۲۰۱۵، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) و تیمی از توسعه دهندگان، مفهوم قراردادهای هوشمند را از طریق اتریوم معرفی کردند که با ایجاد امکان ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) بر روی پلتفرم آن، چشم‌انداز بلاک‌چین را برای همیشه تغییر داد.

ویدیوی پول نو به مناسبت تولد اتریوم

حالا اتریوم رشد کرده و به دومین دارایی بزرگ دنیای کریپتو تبدیل شده است. ارزش بازار و توسعه‌دهندگان فعال ماهانه، روند رو به رشد ETH را به خوبی نمایش می‌دهد. فعالان حوزه کریپتو این مناسبت را با به اشتراک گذاشتن خاطرات خوش، نگاهی به گذشته قیمت‌ها و توسعه و رشد کلی آن، جشن گرفتند.

ما نیز به همین مناسبت، با تهیه ویدیویی از قیمت اتریوم در سالگرد تولدش سعی کردیم که در این رویداد را با جامعه کریپتو شریک باشیم. این ویدیو نشان می‌دهد که با وجود تمام اتفاق‌ها و رویدادهای مختلف، خرید اتریوم همواره یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل بوده است.

۹ سال رشد برای اتریوم

در طی نه سال گذشته، اتریوم از یک ایده بلندپروازانه، به سنگ بنای اکوسیستم کریپتو تبدیل شده است و بر نوآوری‌های بی‌شماری در امور مالی، مدیریت زنجیره تامین، بازی‌ها و فراتر از آن تاثیر گذاشته است. اتریوم جامعه پر جنب و جوشی از توسعه‌دهندگان، کارآفرینان و علاقه‌مندانی را پرورش داده است که همچنان مرزهای فناوری بلاک‌چین را گسترش می‌دهند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)