1

2

نات کوین در صرافی پول نو لیست شد + لینک خرید و فروش NOT

نات کوین در صرافی پول نو
شبنم رضا

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با لیست شدن توکن نات کوین در صرافی‌های برتر جهان، پول نو نات کوین را لیست کرد. هم اکنون می‌توانید واریز و برداشت نات کوین را روی شبکه تون چین و خرید و فروش نات کوین را با پرداخت آنلاین ریالی در پول نو انجام دهید.

برای واریز و برداشت NOT وارد حساب کاربری خود شوید و از بخش کیف پول، نام توکن را جست و جو کنید. با زدن روی نام نات کوین دو گزینه واریز و برداشت برای شما فعال می‌شود. توجه کنید که برای انتقال نات کوین از کیف پول خود نیاز به توکن تون دارید تا کارمزد شبکه را بپردازید. برای خرید تون کوین روی لینک کلیک کنید.

خرید و فروش نات کوین در صرافی پول نو

در گام بعد، توکن‌های خود را به آدرس داده شده واریز کنید و در خاطر داشته باشید که برای واریز نات کوین نیاز به ثبت ممو آیدی دارید. پس از واریز از طریق کیف پول، شناسه تراکنش را در کادری که در تصویر می‌بینید وارد کنید و دکمه ثبت واریز را بزنید.

خرید ارز دیجیتال

برای خرید و فروش نیز روی گزینه معامله بزنید و خرید و فروش یا تبدیل رمزارز نات کوین را انجام دهید. در صورت هر گونه سوال می‌توانید از طریق گفت‌و گوی آنلاین سایت یا شبکه‌های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین صلاح پور
حسین صلاح پور
2 ماه قبل

♡♡

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (1)