ایردراپ تلگرام

زمان مطالعه :

16 دقیقه

میم‌ فای چیست؟ نحوه کار با ربات میم فای به زبان ساده

آموزش بازی تلگرامی میم فای

فهرست

Created with Sketch.

میم‌ فای یک ربات تلگرامی است که در اوج گسترش بازی‌های کریپتویی متولد شد. این پروژه نسبت به سایر ربات‌ها فضای سرگرم‌کننده‌تری دارد. برخلاف برخی دیگر از ربات‌های تلگرام که ساز و کار ساده‌تری دارند، میم‌ فای توجه ویژه‌ای به ایجاد یک فضای متفاوت داشته است. بازیکنان میم‌فای باید با جنگ‌های فردی و قبیله‌ای، سکه‌های بیشتری کسب کنند. اگر می‌خواهید که هم در بازی مهیجی شرکت کنید و هم کسب درآمد کنید، میم‌فای یکی از بهترین گزینه‌هاست.

بازی میم فای کوین چیست؟

بازی میم فای کوین یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین بازی‌های وب ۳ است که بر بستر تلگرام فعالیت می‌کند. این بازی با مدل اقتصادی «تپ تو ارن» (Tap to Earn) به کاربران اجازه می‌دهد با انجام تسک‌های روزانه و مبارزه با هیولاهای درون بازی، توکن کسب کنند. کاربران در دنیای فانتزی میم فای با ضربه‌زدن روی صفحه گوشی خود، می‌توانند هیولاهای مختلف را نابود کرده و به مراحل بالاتر صعود کنند.

میم فای کوین روی شبکه بلاک چین سولانا راه‌اندازی شده و ۹۰ درصد از توکن‌های آن به صورت ایردراپ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با هر ثبت‌نام، بازیکنان ۲۰۰۰۰ توکن رایگان دریافت می‌کنند و می‌توانند از آن برای شروع بازی استفاده کنند. در این بازی، هرچقدر کاربران فعالیت روزانه بیشتری داشته باشند، می‌توانند توکن‌های بیشتری استخراج کنند.

این پروژه نوآورانه با همکاری‌هایی نظیر لینیا (Linea) اعتبار بیشتری یافته است و قصد دارد کاربران خود را به ماشین مجازی اتریوم (EVM) جذب کند. هدف میم فای نه‌تنها ارائه یک بازی سرگرم‌کننده، بلکه ایجاد یک اکوسیستم گسترده و منسجم برای علاقه‌مندان به میم‌ها و دنیای کریپتو است. پشت این پروژه، نام‌هایی چون آندری تکاچیف قرار دارد که از جوانان موفق در حوزه فناوری است. بر اساس نشریه Forbes او یکی از جوانان زیر ۳۰ سال موفق در حوزه فناوری در سال ۲۰۱۹ است.

شبکه‌های اجتماعی MemeFi Coin

5 شبکه اجتماعی زیر برای میم فای معرفی شده است که کاربران می توانند از طریق این شبکه ها در جریان آخرین اخبار ، به روزرسانی، تسک‌های جدید و زمان لیست شدن توکن میم فای و ایردراپ آن قرار بگیرند:

نحوه شروع بازی میم فای کوین (MemeFi Coin)

برای شروع تنها کافی‌ست که تلگرام داشته باشید. در اپلیکیشن تلگرام، وارد ربات میم‌فای شوید. اگر کسی شما را به بازی دعوت کرده، روی لینک دعوت دوستتان کلیک کنید تا بات تلگرامی میم‌فای باز شود. پس از آن کار تمام است و می‌توانید مبارزات خود را آغاز کنید. با ورود به بازی، ۲۰ هزار سکه رایگان دریافت می‌کنید که برای برخی از ارتقاهای اولیه به شما کمک خواهد کرد.

مرحله ۱: شروع ربات تلگرام MemeFi Coin

پس از این که وارد بات شدید، با صفحه زیر مواجه می‌شوید. در این مرحله باید روی play یا play & earn کلیک کنید. سپس وارد محیط بازی خواهید شد.

ربات میم‌فای
ربات میم‌فای

گیم پلی بازی میم فای تلگرام چیست؟

اساس این بازی ضربه زدن به کاراکتر رئیس است. یعنی باید انقدر به رئیس ضربه بزنید و به او آسیب وارد کنید تا میزان سلامتی او به پایان برسد. پس از شکست دادن یک دشمن، سطح کاربری یا همان لول شما ارتقا پیدا می‌کند. در مرحله بعد مجددا باید با یک کاراکتر دیگر مبارزه کنید.

صفحه اصلی بازی میم‌فای
صفحه اصلی بازی میم‌فای

مرحله ۲: پیوستن به قبیله میم

در بخش میم فای چت، می‌توانید یک قبیله انتخاب کنید. با انتخاب کلن یا قبیله، شما به بازیکنان دیگر می‌پیوندید.

مرحله ۳: استخراج سکه با بازی MemeFi Coin

سکه‌ها در بازی میم فای از چند روش استخراج می‌شوند. 

  • ضربه زدن به رئیس
  • انجام کمپین‌ها
  • استفاده از تپ بات داخل برنامه
  • دعوت از دوستان
  • گردونه شانس

آموزش بازی میم فای کوین

برای این که کار کردن با بات تلگرامی میم فای را بدانید، باید بخش‌های مختلف بازی را بشناسید. هر قسمت از این بازی کارایی مختص به خود را دارد. برای آموزش میم فای به زبان ساده، از کمپین‌ها شروع می‌کنیم.

قسمت کمپین‌ها در بازی میم فای کوین

در بات میم فای، انجام تسک‌هایی که پاداش دارند، به‌صورت کمپین معرفی می‌شود. با ورود به بخش Earn می‌توانید آن‌ها را ببینید و انجام دهید. کمپین‌ها عمدتا درخواست پیوستن به شبکه‌های اجتماعی مختلف و یا تماشای ویدیو در یوتیوب هستند.

کمپین‌های میم ‌فای
کمپین‌های میم ‌فای

اطلاعات درباره باس‌های بازی میم فای کوین

رئیس‌ها از روی میم کوین‌ها طراحی شده‌اند. هر رئیس یک میم کوین است که به شکل یک جنگجو درآمده است. کاراکتر مبتنی بر میم کوین‌های په په، دوج کوین، بیبی دوج و … را شکست دهید تا میم فای بیشتری جمع‌آوری کنید.

Clans در بازی تلگرامی میم فای

همانطور که قبلا گفته شد، قبیله‌ها را می‌توانید از طریق ورود به میم فای چت مشاهده کنید. وقتی یک قبیله را انتخاب می‌کنید، اعضای برتر برای شما قابل مشاهده است.

نوار سلامتی و انرژی در بازی MemeFi

 هر رئیس یک نوار سلامتی دارد. با هر ضربه، مقداری از سلامتی او کاسته می‌شود. زمانی که مخزن به صفر برسد، کار تمام است و شما لول آپ می‌شوید. نوار عمر یا سلامتی (Health) رئیس‌ها با تعداد سکه مشخصی که در پایین صفحه بازی می‌بینید، به پایان می‌رسد. یعنی هر کلیک شما یک واحد از عمر رئیس را کم کرده و به سکه‌های شما اضافه می‌کند. 

البته در نظر داشته باشید که اجازه ضربه زدن مداوم را ندارید. یک مخزن در کنار نوار سلامتی رئیس قرار گرفته است که برای تعداد ضربات شما محدودیت ایجاد می‌کند. در هر دفعه ضربه زدن، تنها مجاز به دریافت سکه تا سقف مخزن هستید. پس از صفر شدن مخزن باید صبر کنید تا دوباره پر شود.

نوار سلامتی باس
نوار سلامتی باس در MemeFi

بوسترها در بازی MemeFi

Boosters  شامل دو بخش است:

  1. Free Boosters
  2. Upgrades

فری بوسترز در بالای صفحه قرار گرفته و دو قسمت Turbo و Recharge را در بر می‌گیرد. 

آپگیرید نیز ۴ زیرمجموعه دارد:

  • Tap Bot
  • Damage
  • Energy Cap
  • Recharge Speed
بوسترز میم‌فای
بوسترز میم‌فای

توربو (Turbo) چیست؟

 در بخش توربو، سه معجون یا سم وجود دارد. هر بار که از این معجون استفاده کنید، قدرت آسیب رساندن هر ضربه شما چند برابر می‌شود. با آسیب بیشتر به رئیس، سلامتی او زودتر به پایان می‌رسد. بنابراین، هر روز از این قابلیت جذاب استفاده کنید تا سکه‌های بیشتری جمع‌آوری کنید. پس از استفاده از هر سه سم، باید صبر کنید تا دوبار سم به دست بیاورید. دو راه برای این کار وجود دارد. یا منتظر بمانید تا زمان سم‌های شما را شارژ کند، یا گرونه شانس را امتحان کنید. یکی از جوایز گردونه شانس سم است.

شارژ مجدد (Recharge) چیست؟

وقتی مخزن شما صفر شده و دیگر اجازه ضربه زدن ندارید، می‌توانید به سراغ ریشارژ بیایید. ریشارژ مخزن شما را دوباره فول می‌کند. روزانه ۳ بار مجاز به استفاده از گزینه ریشارژ هستید.

ربات خودکار (Tap Bot) چگونه کار می‌کند؟

تپ بات رباتی است که به جای شما به صفحه ضربه می‌زند. حتی در زمان‌هایی که در بازی نیستید، تپ بات به جای شما کار خواهد کرد. روزانه سه بار می‌توانید از ربات کلیک خودکار درون بازی استفاده کنید. ربات کلیک خودکار میم فای در هر بار فعال شدن، ۳ ساعت کار می‌کند. پس از گذشت ۳ ساعت باید به بازی برگردید و سکه‌های دریافتی ربات را claim کنید. پس از آن می‌توانید مجددا با را فعال کنید تا برای ۳ ساعت دیگر فعالیت داشته باشد. تپ بات در بخش Boosters قرار دارد.

بخش آسیب (Damage)

زمانی که تازه وارد بازی می‌شوید، هر ضربه شما ۱ سکه محسوب می‌شود و ۱ واحد از نوار سلامتی باس را کاهش می‌دهد. با ورود به بخش آپگرید در بوسترز، می‌توانید میزان آسیب ضربات خود را افزایش دهید. آپدیت این بخش به تعداد سکه‌هایی که با هر ضربه به دست می‌آورید اضافه می‌کند و آسیبی که هر ضربه به باس وارد می‌کند هم، بیشتر می‌شود.

ظرفیت مخزن (Energy Cap)

در بوسترز، امکان ارتقای ظرفیت مخزن نیز وجود دارد. آپدیت این گزینه به تعداد سکه‌هایی که در هر نوبت از ضربات می‌توانید دریافت کنید، اضافه می‌کند.

سرعت شارژ مجدد (Recharge Speed)

شارژ مخزن در حالت عادی مستلزم صرف زمان است. یعنی پس از صفر شدن مخزن باید صبر کنید تا دوباره پر شود. آپدیت سرعت شارژ زمانی را که باید صبر کنید، کاهش می‌دهد. با ارتقای این گزینه سرعت شارژ مخزن را افزایش دهید.

بخش Stats در بازی میم فای

Stats وضعیت شما را در بازی نشان می‌دهد. در ابتدای این بخش، تعداد سکه‌های خود را می‌بینید. سپس وضعیت رتبه شما در بازی مشخص می‌شود. در ادامه نیز لیست نفرات برتر بازی، به همراه سطح و میزان سکه‌های آن‌ها قرار گرفته است.

states در میم‌فای
states در میم‌فای

Earn در بازی میم فای کوین

بخش Earn همان جایی است که کمپین‌های اسپشیال در آن قرار دارند. با انجام کمپین‌ها پاداش بگیرید و سکه‌های خود را بیشتر کنید. تسک‌های مربوط به هر کمپین شامل فالو کردن رسانه‌های اجتماعی، جوین شدن به کانال‌های تلگرامی و دیدن ویدیوهاست.

کمپین‌ها (اسپشیال) میم‌فای
کمپین‌ها (اسپشیال) میم‌فای

دعوت از دوستان یا Invite در بازی میم فای کوین

میم فای مانند مابقی ربات‌های ارز دیجیتال برتر در تلگرام بخش دعوت از دوستان و ریفرال دارد. این بخش در بازی با Invite نامیده شده و در نوار پایینی قرار دارد. در بخش اینوایت، تعداد دوستان شما و لول هر کدام، به همراه تعداد سکه‌هایشان مشخص است.

دعوت از دوستان در میم‌فای
دعوت از دوستان در میم‌فای

گردونه شانس در میم فای (Spin)

این گزینه در بازی میم فای تقریبا جدید است. هر روز می‌توانید وارد گردونه شانس شوید و جوایز مختلفی بگیرید. جوایز این گردونه شامل سکه‌، سم و … است.

spin در میم فای
spin در میم فای

کد مخفی بازی میم فای کوین

کد مخفی بازی میم‌فای، کدی‌ست که به‌صورت روزانه به بازیکنان پاداش می‌دهد. البته این کد را نمی‌توان به صورت اعداد در جایی وارد کرد. کد مخفی میم فای در واقع هر روز نقطه ضعف حریف را به شما می‌گوید. 

اگر رئیس را به چهار قسمت مساوی تبدیل کنید، اعداد ۱ تا ۴ از بالا به پایین، نشان دهنده هر بخش است. وقتی کد مخفی را دارید، باید با دیدن هر عدد روی بخش مربوط ضربه بزنید. مثلا کد ۳۳۲۴ نشان می‌دهد که ۲ بار روی بخش ۳، ۱ بار روی بخش ۲ و ۱ بار روی بخش ۴ بزنید. تصویر زیر بیانگر شماره هر قسمت از کاراکتر و تقسیم بندی درست است.

کد مخفی میم فای

تعداد سکه‌های پرداختی در کد مخفی میم فای متفاوت است. بیشتر کدها یا ۵۰۰/۰۰۰ سکه می‌دهند و یا ۱ میلیون سکه. در برخی از کدها که کمتر اتفاق می‌افتد، ۲ میلیون و یا ۵ میلیون سکه در نظر گرفته شده. در این مواقع کد مخفی تعداد ارقام بیشتری دارد و کاربر باید با سرعت و طبق کد، ضربه‌ها را درست و به ترتیب وارد کند. 

نحوه پیدا کردن کد مخفی روزانه میم فای

کد مخفی روزانه حدس زدنی نیست و باید از یک منبع معتبر دریافت شود. مثلا می‌توانید کد مخفی را هر روز از بخش اخبار پول نو و در صفحه کد مخفی میم فای، دنبال کنید. 

نحوه پیدا کردن کد مخفی روزانه میم فای

نحوه استفاده از تپ بات میم فای برای استخراج سکه‌های بیشتر

کافی ‌ست تا از قسمت boost وارد ربات شوید و آن را فعال کنید. پس از فعال کردن تپ بات، آیکون ربات روی تصویر اصلی هم نمایش داده می‌شود. هر بار که ظرفیت تپ بات تکمیل شد، سکه‌ها را claim کرده و مجددا از طریق منوی boost ربات را فعال کنید. ۳ بار در روز مجاز به فعال کردن تپ بات هستید و در هر نوبت ۳ ساعت فعال خواهد ماند.

بازیکن برتر میم فای

همانطور که گفتیم، لیست بازیکنان برتر میم فای در قسمت State قرار گرفته است؛ اما این فقط یک لیست نیست! رقابت زیادی بر سر رتبه‌های ۱ تا ۵ این لیست وجود دارد. ۵ نفر اول لیست امتیازی دارند که سایر بازیکنان نخواهند داشت.

مزایای قرار گرفتن در لیست برترین‌ها

اگر از ۵ نفر برتر لیست میم فای باشید، هر ضربه شما ۳۰% آسیب بیشتری وارد می‌کند. مثلا اگر با هر ضربه ۲۰ سکه می‌گیرید؛ اگر جزو نفرات برتر باشید، ۲۶ سکه دریافت خواهید کرد. 

نحوه کار میم فای کوین

در بازی میم‌فای، ضربه بازیکنان به صفحه نمایش موبایل فقط یک ضربه معمولی نیست. شکست کاراکتر باس رسالت اصلی بازیکنان است. با هر ضربه به کاراکتر، از میزان سلامتی یا اصطلاحا جان او کاسته می‌شود. این روند تا جایی ادامه پیدا می‌کند که دشمن شکست خورده و بازیکن لول آپ می‌شود. در سطح بعدی نیز، دشمن دیگری در نظر گرفته شده که قاعدتا سخت‌تر است و جان بیشتری دارد.

ولی این تمام بازی نیست! تا به اینجای کار فقط مبارزات فردی بود. میم‌فای امکان بازی‌های قبیله‌ای را هم فراهم کرده تا در محیطی جذاب‌تر، سکه‌های بیشتری بگیرید.

سایر بخش‌ها تقریبا مشابه سایر بازی‌هاست و تفاوت‌های اندکی دارد. در این مقاله همه بخش‌ها و ترفندهای میم‌فای را با زبانی ساده آموزش خواهیم داد.

اقتصاد چند توکنی میم فای (MEMEFI ،PWR و TOYBOX)

توکن‌های اصلی میم فای MEMEFI، PWR و TOYBOX هستند:

  • MEMEFI: این توکن ارز اصلی بازی است و صاحبان آن می‌توانند قبیله‌هایی را تشکیل دهند. قبیله‌ها عملکرد بازی را کنترل می‌کنند و در رای گیری تصمیمات مهم شرکت می‌کنند. این توکن برای خرید کلیدهای شخصیت، آیتم‌های پیشرفت و هزینه‌های بیشتر در بازی استفاده می‌شود.
  •   PWR: این توکن قدرت را در بازی افزایش می‌دهد.
  •  TOYBOX: توی باکس برای خرید و فروش NFT به کار می‌رود.

اقتصاد چند توکنی میم فای باعث ایجاد فضایی پویا در بازی شده است

ویژگی‌های بازی میم فای کوین

ویژگی‌های مهم ربات محبوب میم فای به موارد زیر دسته بندی می‌شود:

  • نبردهای PvP و PvE
  • شخصیت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد
  • کسب درآمد از طریق توکن MEMEFI
  • اقتصاد درون بازی پویا
  • جامعه‌ای پرشور و فعال
  • بازی فناوری اجتماعی Web3
  • امکان استفاده از اپلیکیشن کلیکر تلگرام
  • ارتباط با Linea

نبردهای PvP و PvE

بازی تلگرامی میم فای شامل ۲ نوع از مبارزات است، نبردهای PvP (بازیکن در برابر بازیکن) و PvE (بازیکن در برابر محیط). در این مبارزات، قبیله‌های گوناگون با یکدیگر روبرو می‌شوند و برای منابع، قلمرو و قدرت با یکدیگر مبارزه می‌کنند. 

شخصیت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد

همانطور که قبلا گفتیم، کاراکتر باس از روی برخی از میم‌ کوین‌ها طراحی شده است. هرکدام از این شخصیت‌ها، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. په په، دوج کوین و بیبی دوج از میم کوین‌هایی هستند که برای شخصیت پردازی از ان‌ها الهام گرفته شده است.

کسب درآمد از طریق توکن MEMEFI

چه چیزی لذت بخش‌تر از کسب درآمد از بازی و تفریح وجود دارد؟ در این ربات تلگرامی، علاوه بر این که در یک بازی سرگرم کننده هستید؛ هر چه بیشتر بازی کنید، سهم بیشتری از ایردراپ میم فای خواهید داشت. کافی‌ست سکه‌های بیشتری جمع کنید و زمان بیشتری را در بازی صرف کنید. استفاده از ترفندهای افزایش سکه مانند کد مخفی میم فای، ارتقای گزینه‌های بوسترز و … به شما کمک می‌کند تا درآمد بیشتری کسب کنید.

 توجه داشته باشید که برخی از پروژه‌های تلگرامی در ادامه ممکن است که به تعهدات خود پایبند نمانند. اینکه ایردراپ همه ربات‌ها حتما اتفاق می‌افتد یا نه، سوالی ست ک تا زمان ایردراپ‌ها نمی‌توان به آن پاسخ داد.

اقتصاد درون بازی پویا

ارائه روش‌های مختلف برای به دست آوردن سکه، بازیکنان را مجاب می‌کند که فعالیت بیشتری در بازی داشته باشند. ضربه زدن، بوست کردن، ریفرال، تپ بات، تسک‌های بخش earn، کد مخفی و گردونه شانس، همگی جمع شده‌اند تا پول بیشتری به دست آورید! این پویای یکی از امتیازهای مهم میم فای است. استفاده از توکن‌های مختلف برای ارتقا و افزایش قدرت، این پویایی را دوچندان می‌کند.

جامعه‌ای پرشور و فعال

میم فای جامعه‌ای فعال و پرشور دارد. تعداد بازیکنان این بازی و قبیله‌های آن، نمادی از مشارکت جمعی و اشتیاق است. در حال حاضر کاربران میم فای بیش از ۲۰ میلیون نفر هستند.

بازی فناوری اجتماعی Web3

میم‌ فای برای بهینه سازی عملکرد بازی مبتنی بر Web3، با لینیا (Linea) همکاری دارد. لینیا ارائه‌دهنده‌ی راه‌حل‌های بلاک‌چینیِ لایه ۲ اتریوم است. قابلیت‌های مقیاس‌پذیری و سرعت تراکنش‌‌های هم‌زمان از دستاوردهای این همکاری است. میم‌فای از زیرساخت‌های لینیا استفاده می‌کند تا گیمینگ یکپارچه و مقیاس‌پذیری داشته باشد که اقتصاد پیچیده‌ درون بازی را ساپورت کند.

اپلیکیشن کلیکر تلگرام

بعضی از کاربران در ربات‌های تلگرامی از اپلیکیشن کلیکر تلگرام استفاده می‌کنند. باید بدانید که در بعضی از بازی‌ها حساب بازیکنانی که از کلیکر استفاه می‌کنند، بلاک می‌شود. در برخی از مواقع هم توسعه دهندگان ادعا کرده‌اند که گیمرهای متقلب را در ایردراپ شرکت نمی‌دهند. فارغ از این‌ها، وقتی میم فای خودش ربات کلیکر درون برنامه‌ای دارد، دیگر چه نیازی به اپلیکیشن‌های کلیکر وجود دارد؟

ارتباط با Linea

همکاری میم فای و لینیا، قابلیت‌های هر دو اکوسیستم را بهبود می‌بخشد. سرعت تراکنش‌ها و کارمزد کمتر از دستاوردهای میم فای است. دستاوردهایی که سطح تعامل و رضایت کاربران را افزایش می‌دهد. برای لینیا نیز یک بازی محبوب مانند میم‌ فای به معنای نمایش مقیاس‌پذیری پلتفرم و جذب پروژه‌های بیشتر خواهد بود. همکاری این دو مجموعه، نمونه بارزی از یک همکاری برد-برد است.

چند نکته درباره بازی میم فای کوین

اگر از پلیِرهای میم فای هستید و به آن علاقه‌مندید، حتما انتظار ایردراپ آن را می‌کشید. نکاتی هست که باید پیش از زمان ایردراپ به آن توجه کنید. 

  1. به آگهی‌های خرید و فروش بازی در فضای مجازی توجه نکنید. بیشتر آن‌ها کلاهبردار هستند.
  2. قبل از ایردراپ، در یک صرافی مطمئن که می‌دانید این ارز را لیست می‌کند ثبت نام کنید. این کار باعث می‌شود که پیش از فشار فروش، موفق به تبدیل توکن‌ها شوید.
  3. اکانت تلگرام خود را در اختیار دیگران نگذارید.

بهترین صرافی برای MemeFi

صرافی ارز دیجیتال پول نو، به محض لیست شدن میم فای کوین در صرافی‌های خارجی، این توکن را به لیست خود اضافه خواهد کرد. معامله و فروش میم فای کوین در یک صرافی ایرانی علاوه بر محیط کاربری آسان، اطمینان بیشتری را هم به همراه خواهد داشت. بنابراین، همین امروز در پول نو ثبت نام کنید تا میم‌ فای کوین‌های خود را در زمان لیست شدن، به سادگی بفروشید.

تفاوت بازی میم فای کوین با سایر بازی‌های P2E

بیشتر بازی‌های P2E بسیار ساده هستند. خلاقیتی در آن‌ها دیده نمی‌شود و از روی نمونه دیگری کپی برداری شده‌اند. ویژگی جذاب میم فای این است که داستان سرایی و جذابیت بیشتری در این بازی به چشم می‌خورد. علاوه بر این، امکان داشتن قبیله و فعالیت گروهی، میم فای را کاملا متمایز می‌کند.

از طرف دیگر، بیشتر بازی‌ها روی شبکه تون (TON) فعالیت دارند؛ اما میم فای روی شبکه اتریوم است. داشتن کیف پول داخلی، از سایر ویژگی‌های جذاب میم فای است. گیمرها برای دریافت ایردراپ نیازی به اتصال کیف پول خارجی ندارند و همه امکانات یک والت، در کیف پول داخلی میم فای وجود دارد.

همکاری‌های استراتژیک MemeFi Coin

میم فای به عنوان یک پروژه فعال، با برخی از شرکت‌های معتبر دیگر همکاری دارد. طبق اعلام رسمی در سایت میم فای کوین با پروژه‌های زیر همکاری استراتژیک و نزدیکی دارد:

  1. لینیا (Linea)
  2. گلکسی (Galxe)
  3.  فومو لبز (Fomo Labs)
  4.  نومیس (Nomis)
  5. لینکس (Lynex)
  6. پروژه نات کوین (Not Coin)
  7. بیبی دوج (Baby Doge)
  8. بیم (Beam)

قیمت میم فای کوین

قیمت ارزهای دیجیتال، حتی در زمانی که لیست شده باشند هم، به‌صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. حالا تصور کنید برای میم کوینی که هنوز به بازار نیامده، قیمت‌گذاری کنیم! چیزی منطقی نیست و هر گونه ادعا درباره قیمت احتمالی میم‌فای کذب است. در زمان لیست شدن در صرافی‌ها، قیمت عرضه اولیه مشخص خواهد شد. پس از لیست شدن نیز، قیمت ثابت نخواهد ماند و با توجه به میزان عرضه و تقاضا، ممکن است با قیمت اولیه اختلاف بسیاری پیدا کند.

زمان لیست شدن MemeFi

در نقشه راه میم فای، شهریورماه برای زمان لیست شدن توکن میم فای کوین در نظر گرفته شده است. اما می‌دانیم که بسیاری از پروژه‌های دیگر ایردراپ تلگرامی وجود دارند که زمان عرضه خود را به تعویق انداخته‌اند. بنابراین، احتمال دیرتر لیست شدن میم فای هم وجود دارد.

ارزش بازار و اطلاعات عرضه میم فای

برای اطلاع از ارزش بازار، باید دو شاخص را داشته باشیم، قیمت هر توکن و میزان عرضه در گردش. همانطور که گفتیم، هنوز توکن بازی میم فای عرضه نشده و تا زمانی‌که در صرافی‌های گوناگون لیست نشود، قیمت آن مشخص نخواهد بود. پیش از لیست شدن، عرضه هم مفهومی ندارد! بنابراین در حال حاضر اطلاعاتی درباره ارزش بازار میم فای کوین وجود ندارد.

گفته می‌شود که عرضه کلی توکن این بازی ۱۰ میلیارد است و توکنومیکس آن به شرح زیر است: 

  • 90 درصد: جامعه کاربران
  •  5.5 درصد:  نقدینگی
  •  1 درصد:  سرمایه گذاران اولیه
  • ۱.۵ درصد: فروش اولیه
  • ۱ درصد: همکاری‌ها
  • ۱ درصد: راهبرد استراتژیک پروژه 

نقشه راه میم فای کوین و آینده آن

نقشه راه میم فای را می‌توان به بخش‌های زیر تقسیم کرد:

  1. راه اندازی شبکه آزمایشی در مارس ۲۰۲۴
  2. دوره‌های سرمایه‌گذاری در سه ماهه دوم ۲۰۲۴
  3. راه‌ اندازی نسخه بتا و اجرای ویژگی‌های جدیدی مانند کلن‌ها، گردونه شانس و … در سه ماهه سوم ۲۰۲۴
  4. راه اندازی شبکه اصلی در نیمسال دوم ۲۰۲۴
  5. راه اندازی نسخه دوم شبکه اصلی میم فای و قابلیت‌های جدیدی مانند سلاح، داستان بازی، مأموریت و لیگ‌های جدید در سه ماهه چهارم ۲۰۲۴

خطرات سرمایه‌گذاری در MEMEFI و PWR برای ایرانیان

خطرات این بازی برای ایرانیان شامل موارد مختلفی است. الزامی بر اتفاق افتادن این موارد وجود ندارد؛ اما خوب است که پیش از هر تصمیمی بر جوانب مختلف آن آگاه باشید.

  • ممکن است ایردراپ صورت نگیرد و یا با تاخیر انجام شود و از نظر روحی آسیب ببینید.
  • ممکن است با توجه به تحریم‌های علیه ایران در روند ایردراپ با مشکل مواجه شوید.
  • ممکن است قیمت ارز پس از لیست شدن، در اثر فشار فروش با ریزش مواجه شود.
  • ممکن است توکن‌هایتان را به صرافی مطمئنی واریز نکنید و از دست بروند.
  • ممکن است در دام کلاهبرداران اینترنتی بیفتید و به بهانه خرید و فروش پیش از لیست شدن، اکانت شما را بگیرند.

کافی‌ست به این ربات، تنها به چشم بازی نگاه کنید و اطلاعات اکانت خود را در اختیار سایرین قرار ندهید. در زمان لیست شدن نیز، از صرافی معتبری مانند پول نو برای خرید و فروش میم فای استفاده کنید.

فارغ از ایردراپ، اگر قصد سرمایه‌گذاری در توکن میم فای را دارید، باید ریسک‌های مرتبط با آن را بدانید. اگرچه میم‌فای فرصت‌های هیجان‌انگیزی ارائه می‌دهد، اما هر سرمایه‌گذاری‌ مالی نیازمند احتیاط است. بازار ارزهای دیجیتال نوسان‌های بالایی دارد و پروژه‌های جدید نیز می‌توانند پرخطر باشند. پیش از ورود به هر سرمایه‌گذاری، اطمینان حاصل کنید که تحقیقات کاملی انجام داده‌اید و میزان تحمل ریسک خود را در نظر بگیرید. 

آیا میم فای کوین کلاهبرداری است؟

بازی میم فای دارای تیک آبی تلگرام است. از طرف دیگر، شهرت، نبوغ و سوابق توسعه‌دهندگان اصلی بازی احتمال کلاهبرداری پروژه را کمتر می‌کند. به‌علاوه، تا به حال رفتاری خارج از دایره قوانین از این تیم دیده نشده است. میم فای حتی نیاز به اتصال کیف پول ندارد و با طراحی یک کیف پول درون بر نامه‌ای، دیگر موارد امنیتی اتصال والت هم مشکل ساز نخواهد شد. به یاد داشته باشید که فعلا بر اساس داده‌هایی که داریم صحبت می‌کنیم و اطلاعی از روند این بازی در ادامه مسیر نداریم.

جمع‌‌بندی بازی میم فای

میم فای یک ربات تلگرامی ارز دیجیتال است. در این بازی همچنان که سرگرم خواهید شد، امکان مشارکت در ایردراپ میم فای کوین نیز وجود دارد. هنوز قیمت میم فای کوین مشخص نشده، اما به محض لیست شدن در صرافی‌ها می‌توانید توکن‌های دریافتی را معامله کنید. میم فای یک کیف پول داخلی روی شبکه اتریوم دارد و برخلاف سایر ربات‌های تلگرامی به سراغ تون کوین نرفته است. 

فضای مهیج این بازی کاملا با رقبایش متفاوت است. اعضای تیم میم فای از نخبگان این حوزه هستند. آن‌ها با طراحی منحصر به فرد، کلیک کردن ساده را به یک مبارزه تن به تن تبدیل کرده‌اند. همچنین، در بازی میم فای امکان عضویت در قبیله‌های مختلف وجود دارد.

همکاری میم فای با پروژه‌های معتبری مانند لینیا، باعث افزایش مقایس‌پذیری و سرعت شبکه آن می‌شود. علاوه بر این، همکاری با پروژه‌های معتبر، به پروژه میم فای نیز اعتبار بیشتری می‌بخشد.

سوالات متداول

میم فای چیست؟

میم فای یک ربات تلگرامی است. این بازی از مجموعه بازی‌های تپ تو ارن محسوب می‌شود و رابط کاربری جذابی دارد. قرار است که میم کوین این بازی، میان بازیکنان ایردراپ شود.

آیا میم فای کلاهبرداری است؟

تا کنون رفتاری مبنی بر این‌که کلاهبرداری باشد، دیده نشده است.

میم فای چه زمانی لیست می‌شود؟

در نقشه راه میم فای، شهریورماه برای زمان لیست شدن توکن میم فای کوین در نظر گرفته شده است. اما می‌دانیم که بسیاری از پروژه‌های دیگر ایردراپ تلگرامی وجود دارند که زمان عرضه خود را به تعویق انداخته‌اند. بنابراین، احتمال دیرتر لیست شدن میم فای هم وجود دارد.

آیا میم فای ارزش بازی کردن دارد؟

بهتر است ربات‌های تلگرامی را به چشم سرگرمی ببینید تا در صورتی که ایردراپی صورت نگرفت، آسیب نبینید. ولیکن میم فای تا به اینجای کار پروژه معتبری به نظر می‌رسد و توانسته تیک آبی تلگرام را به دست بیاورد.

چگونه در میم فای سکه بیشتری جمع کنم؟

از طریق همه گزینه‌های منوی بوسترز، انجام کمپین‌ها و استفاده از کدمخفی روزانه میم فای

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

0

نظر مخاطبان (0)