بهترین ایردراپ‌های ماه آذر؛ این ماه چه ایردراپ‌هایی را تحت نظر داشته باشیم؟

ایردراپ ماه
جمال نوری

زمان مطالعه :

8 دقیقه

این روزها شرکت در ایردراپ‌ها، که یکی از راه‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است، بین فعالان بازار کریپتو بسیار محبوب شده است. بسیاری کاربران ایرانی در ایردراپ‌های جدید به امید کسب سود شرکت می‌کنند. با توجه به این موضوع ما در صرافی پول نو تصمیم گرفتیم در این مقاله که به‌صورت ماهانه آپدیت می‌شوند در مورد ایردراپ‌های جدید صحبت کنیم. پس اگر مایلید در مورد لیست ایردراپ‌های جدید، ایردراپ‌های رایگان، ایردراپ‌های پرسود و… بیشتر بدانید هر ماه در همین صفحه منتظر مقاله ما باشید.

قبل از آن که به بررسی لیست ایردراپ‌ها و نحوه دریافت ایردراپ‌های جدید بپردازیم بهتر است به‌صورت خلاصه با مفهوم ایردراپ آشنا شویم.

ایردراپ چیست؟

ایردراپ چیست و چگونه در آن شرکت کنیم؟

ایردراپ (Airdrop) نوعی روش برای جذب کاربران فعال در یک پروژه است که در بین پروژه‌های کریپتویی بسیار طرفدار دارد. بسیاری از تیم‌ها با توجه به فیلترها و یا شرایط خاصی بخشی از توکن پروژه خود را بین کاربرانی که از پروژه آن‌ها استفاده کرده‌اند، توزیع می‌کنند. این ساده‌ترین تعریف ایردراپ است؛ اما اگر مایلید در مورد ایردراپ بیشتر بدانید مقاله «ایردراپ چیست؟» را مطالعه کنید. همچنین اگر به دنبال شرکت در یک ایردراپ جدید هستید، می‌توانید در ادامه پروژه‌هایی که ممکن است ایردراپ داشته باشند را مشاهده نمایید.

لیست ایردراپ‌های جدید

در لیست زیر ایردراپ‌های جدید به صورت ماهانه لیست خواهند شد.

نام پروژهتخمین هزینه فعالیتاحتمال ایردراپحوزه فعالیت
استارک نت۳۰ الی ۵۰ دلاربسیار زیادلایه ۲ اتریوم
لینیا۳۰ الی ۵۰ دلارزیادلایه ۲ اتریوم
بیس۳۰ دلارزیادلایه ۲ اتریوم
اسکرول۲۰ الی ۳۰ دلارزیادبلاکچین لایه ۲
اوربیتر۳۰ الی ۵۰ دلاربسیار زیادبریج
ونومرایگانبسیار زیادبلاکچین لایه ۱

ایردراپ‌های آذر ماه ۱۴۰۲

در این ماه سه ایردراپ بزرگ که هنوز فرصت شرکت در آن وجود دارد را معرفی خواهیم کرد. این پروژه‌ها همگی لایه ۲ اتریوم هستند و می‌توانند مانند آربیتروم ایردراپ خوبی را نصیب کاربران خود کنند. سعی کنید حتما مدیریت سرمایه را در این پروژه‌ها رعایت کنید زیرا همیشه در دریافت ایردراپ جدید هیچ قطعیتی وجود ندارد.

ایردراپ استارک نت

تحوه شرکت در ایردراپ استارک نت

احتمال ایردراپ استارک نت به دلیل کمپین‌های انجام شده و آپدیت جدید وایت پیپر پروژه استارک نت بسیار زیاد است. اگر قصد فعالیت و دریافت ایردراپ استارک نت را دارید، باید حتما فعالیت‌های زیر را انجام دهید.

نکات کلیدی برای افزایش شانس دریافت ایردراپ استارک نت

  • سعی در افزایش حجم تراکنش‌های خود داشته باشید.
  • از رفتارهای ربات گونه بپرهیزید.
  • از پروژه‌ها و DEXهایی که احتمال ایردراپ دارند حتما استفاده کنید.
  • از پروژه‌های مختلفی استفاده کنید. این پروژه‌ها را می‌توانید در این لینک مشاهده نمایید.

ایردراپ لینیا

نحوه شرکت در ایردراپ لینیا

لینیا یک بلاک چین لایه ۲ ساخت شرکت Consensys است که ساخت متامسک را نیز در کارنامه خود دارد. برای شرکت در ایردراپ لینیا باید در این شبکه لایه ۲ فعالیت داشته باشد. فعالیت در این شبکه نیاز به کارمزد دارد پس حتما مدیریت سرمایه فراموش نشود. برای شرکت در ایردراپ لینیا باید موارد زیر را انجام دهید.

  • شبکه لینیا به صورت خودکار بر روی متامسک اضافه شده است، کافی است شبکه را تغییر دهید.
  • مقداری اتریوم توسط بریج‌ها به این شبکه انتقال دهید.
  • بر روی شبکه تراکنش انجام دهید.
  • در کمپین‌های لینیا در سایت GALXE شرکت کنید.

برای افزایش شانس دریافت ایردراپ لینیا حتما نکاتی که در بخش قبل برای استارک نت بیان شد را رعایت کنید.

ایردراپ بیس

نحوه دریافت ایردراپ بیس

بیس نیز یک بلاک چین لایه ۲ ساخته شده توسط صرافی کوین بیس است که احتمالا ایردراپ خواهد داشت. اگر قصد فعالیت در این ایردراپ را دارید. باید حتما در این شبکه فعال باشید. خوشبختانه کارمزد این شبکه بسیار پایین است و شما با پرداخت ۵ الی ۱۰ دلار کارمزد می‌توانید تعداد زیادی تراکنش در آن انجام دهید. برای شرکت در ایردراپ بیس باید موارد زیر را انجام دهید:

  • اضافه کردن شبکه بیس به متامسک
  • بریج دارایی به شبکه بیس
  • انجام تراکنش در شبکه بیس
  • مینت کردن NFT 
  • ایجاد استخر نقدینگی
  • انجام تسک‌های بیس در galxe

نکته: برای افزایش شانش دریافت ایردراپ بیس باید تمام موارد گفته شده در بخش استارک نت را رعایت کنید.


ایردراپ‌های آبان ماه ۱۴۰۲

در این ماه به بررسی سه ایردراپ که می‌تواند سود بسیار زیادی را نصیب کاربران کنند، می‌پردازیم. باید توجه داشت که در ایردراپ‌هایی که معرفی می‌کنیم هیچ قطعیتی وجود ندارد به همین دلیل سعی کنید که با استراتژی مناسب خود در این ایردراپ‌ها شرکت کنید.

ایردراپ اسکرول

ایردراپ اسکرول

یکی از جدیدترین ایردراپ‌های این ماه، اسکرول است. اسکرول یک بلاک چین لایه ۲ است که می‌تواند سود خوبی را نصیب کاربران خود کند. در مورد زمان ایردراپ و فیلترهای موجود اطلاعاتی در دست نیست و تمام گفته‌ها بر اساس تجربه در دیگر ایردراپ‌ها بیان می‌شود.

استراتژی دریافت ایردراپ اسکرول

بهترین استراتژی بر اساس میزان دارایی شما متفاوت است؛ اما اگر بخواهیم یک استراتژی کلی برای افزایش شانس دریافت ایردراپ اسکرول بیان کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای دریافت ایردراپ اسکرول بهتر است که حداقل ۱۰۰ دلار را به این شبکه بلاک چینی بریج کنید.
  • حداقل یکبار از بریج اصلی اسکرول استفاده کنید.
  • هر هفته حداقل ۳ تراکنش که شامل سوآپ، خرید NFT و بریج است، انجام دهید.
  • حتما در شبکه اسکرول NFT مینت کنید.
  • سعی کنید حداقل حجم معاملات خود را به بیش از ۱۰۰۰ دلار برسانید.

این موارد شانس شما را برای دریافت ایردراپ اسکرول افزایش خواهد داد؛ اما باید به کارمزد معاملات توجه داشته باشید تا اگر جزو افرادی که ایردراپ را دریافت می‌کنند نباشید، ضرر زیادی نکنید.

بهترین پروژه‌های اسکرول برای فعالیت

برخی از پروژه‌های اسکرول خود نیز احتمالا ایردراپ داشته باشند و شما می‌توانید با فعالیت در آن‌ها شانس دریافت چندین ایردراپ را داشته باشید. این برنامه‌های غیرمتمرکز عبارت‌اند از:

  • پروژه owlto: این برنامه یک بریج برای انتقال دارایی بین شبکه‌های بلاک چین مختلف است که کارمزد بسیار کمی دریافت می‌کند، شما می‌توانید با فعالیت در این بریج علاوه بر پاداش، شانس دریافت ایردراپ احتمالی این پروژه را نیز داشته باشید.
  • پروژه stargate: شما با فعالیت در این پروژه علاوه بر دریافت ایردراپ اسکرول، شانس خود را برای دریافت ایردراپ لیر زیرو افزایش خواهید داد. سعی کنید از این برنامه برای بریج، استیکینگ و تامین نقدینگی استفاده کنید.
  • صرافی غیرمتمرکز syncswap: به‌احتمال زیاد این صرافی نیز یک ایردراپ داشته باشد شما می‌توانید با انجام تراکنش در شبکه اسکرول در این صرافی شانس دریافت ۲ ایردراپ را همزمان به دست آورید.
  • پروژه اوربیتر فایننس: اوربیتر فایننس (Orbiter Finance) یک بریج برای انتقال دارایی بین شبکه‌های بلاک چینی مختلف است که احتمال زیاد دارای ایردراپ خواهد بود شما با استفاده از این پروژه شانس دریافت ایردراپ اسکرول و اوربیتر را خواهید داشت.
  • پروژه skydrome: پروژه skydrome یک صرافی غیرمتمرکز در شبکه اسکرول است که احتمالا توکن خود را در آینده بین کاربرانش ایردراپ کند، به همین دلیل بهتر است در این پروژه فعالیت داشته باشید تا با یک تیر دو نشان بزنید.

ایردراپ اوربیتر فایننس

ایردراپ Orbiter Finance و نحوه دریافت آن

اوربیتر فایننس (Orbiter Finance) یکی دیگر از ایردراپ‌های جدید است که در لیست ایردراپ‌ها این ماه قرار دارد. اوربیتر فایننس یک بریج برای انتقال دارایی بین بلاک چین‌های مختلف است. برای شرکت در ایردراپ اوربیتر باید از این پروتکل برای انتقال دارایی استفاده کنید. باید توجه داشت که شما برای استفاده از پروژه باید کارمزد پرداخت کنید که حدودا کارمزد برای هر بار استفاده از این پروتکل حدودا ۲ الی ۳ دلار است. هزینه ۱۰ تراکنش در این پروژه حدودا ۳۰ الی ۵۰ دلار خواهد شد. این هزینه شامل کارمزد اوربیتر و کارمزد شبکه بلاک چین است.

نکات مهم برای ایردراپ اوربیتر فایننس

  • سعی کنید بیش از ۱۰ تراکنش با این پروژه داشته باشید.
  • سعی کنید حجم انتقال دارایی خود را به بیش از ۵۰۰ دلار برسانید.
  • از شبکه‌های بلاک چینی لایه ۲ ارزان مانند اسکرول، بیس، زی کی سینک و… استفاده کنید.
  • تراکنش‌های خود را در زمان‌ها مختلف انجام دهید.
  • از رفتارهای تکراری مانند انتقال یک مقدار ثابت دارایی بین دو شبکه ثابت بپرهیزید.

اگر مایلید در مورد ایردراپ اوربیتر فایننس و نحوه شرکت در این ایردراپ بیشتر بدانید مقاله ایردراپ اوربیتر فایننس را مطالعه کنید. در این مقاله به‌صورت کامل و گام‌به‌گام در مورد نحوه شرکت در ایردراپ اوربیتر صحبت شده است.

ایردراپ ونوم

ایردراپ ونوم و نحوه دریافت آن 

ونوم (venom) یک بلاک چین لایه ۱ بوده که در حال حاضر در شبکه تست نت در حال توسعه است. ونوم را می‌توان یکی از ایردراپ‌های پرسود این ماه دانست.

مزایای ایردراپ ونوم

  • این ایردراپ رایگان است.
  • احتمالا سود بالایی خواهد داشت.
  • مراحل و تسک‌ها پروژه مشخص است و نیاز به کارهای عجیب و پیچیده نیست.

چگونه ایردراپ ونوم را بگیریم؟

مراحل شرکت در ایردراپ ونوم به شرح زیر است.

  • ابتدا کیف پول ونوم را نصب کنید.
  • از فاست ونوم مقداری ارز دیجیتال venom تست دریافت کنید.
  • وارد سایت ونوم شده و تسک‌های مشخص شده را انجام دهید.
  • وارد دیسکورد ونوم شده و در بخش feedback در مورد تجربه خود از انجام تسک‌ها بنویسید.
  • در دیسکورد پروژه فعال باشید.

این موارد می‌تواند شانس دریافت ایردراپ ونوم که یکی از ایردراپ‌های رایگان و پرسود این ماه است را افزایش دهد.

چرا شرکت‌ها از ایردراپ استفاده می‌‍‌‌کنند؟

علت اصلی انجام ایردراپ افزایش کاربران پروژه است. به بیانی دیگر ایردراپ یک روش بازاریابی است که در آن به کاربرانی که از پروژه استفاده کرده‌اند پاداش داده می‌شود. تیم توسعه‌دهنده پروژه با انجام ایردراپ باعث توزیع عادلانه توکن‌های پروژه، جذب کاربران وفادار، افزایش محبوبیت عمومی و… می‌شوند.

آیا شرکت در ایردراپ‌ها رایگان است؟

هزینه شرکت در ایردراپ‌ها با توجه به پروژه متفاوت است. در برخی از پروژه‌ها که در تست نت فعال هستند، هزینه‌ای برای فعالیت ندارد ولی پروژه‌هایی که در میننت (شبکه اصلی) فعال هستند نیازمند پرداخت هزینه هستند. این هزینه عموما برای کارمزد شبکه و کارمزد پلتفرم مورد استفاده است.

خطرات شرکت در ایردراپ‌ها

از مهم‌ترین خطرات شرکت در ایردراپ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در ایردراپ‌ها کلاهبرداری بسیار زیاد است به همین دلیل نباید با کیف پول اصلی خود در ایردراپ‌ها شرکت کنید. بهتر است که یک کیف پول اختصاصی برای ایردراپ‌ها ایجاد کرده و از آن استفاده کنید.
  • در ایردراپ‌های پرسود هیچ قطعیتی وجود ندارد و ممکن است شما هزینه‌ای را به‌عنوان کارمزد فعالیت در پلتفرم یا شبکه پرداخت کنید ولی شامل ایردراپ نشوید، پس بهتر است که هزینه‌های خود را مدیریت کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله که به‌صورت ماهانه آپدیت خواهد شد به بررسی ایردراپ‌های جدید و پرسود خواهیم پرداخت. سعی می‌کنیم در هر ماه حداقل یک ایردراپ رایگان را در لیست ایردراپ‌های خود داشته باشیم، پس اگر مایل به کسب درآمد از ایردراپ‌ها هستید حتما هر ماه منتظر آپدیت این مقاله باشید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

6

نظر مخاطبان (0)