تحلیل تکنیکال بایننس کوین خرداد ۱۴۰۱

تحلیل بایننس کوین خرداد ۱۴۰۱
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

14 دقیقه
فهرست عنوان ها

این پست به روز نیست. برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌های بایننس کوین مقاله تحلیل اختصاصی بایننس کوین را دنبال کنید.

رمز ارز BNB جزو ۱۰ ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال از نظر ارزش مارکت و حجم معاملات روزانه است که بسیاری از آن به عنوان یکی از آینده‌دارترین کوین‌های کریپتوکارنسی نام می‌برند. در مجموعه تحلیل‌های پول نو می‌توانید قیمت بایننس کوین و تحلیل‌های به روز آن را دنبال کنید.

تحلیل بایننس کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین در حال حاضر در صرافی‌های مختلف کریپتویی با قیمت ۲۲۳ دلار معامله می‌شود که یک رشد نزدیک به ۲۰ درصدی نسبت به پایین‌ترین قیمت خود در دو روز پیش محسوب می‌شود.

در این دو روز حجم معاملات بازار کریپتوکارنسی‌ افزایش خوبی داشته است و حجم معاملات بایننس کوین نیز افزایشی بوده است. اما آیا رشد فعلی بایننس کوین می‌تواند ادامه دار باشد؟ در تحلیل امروز BNB با پول نو همراه باشید.

تحلیل چهار ساعته بایننس کوین

بایننس کوین در تایم فریم ۴ ساعته مانند اتریوم محدوده EMA خود را به سمت بالا شکسته و بعد از پول بک روی آن باز هم در حال رشد بیشتر است. به نظر می‌رسد بعد از تثبیت بالای این محدوده بتوان شاهد افزایش قیمت بیشتر این ارز دیجیتال بود.

البته در تایم فریم‌های معتبرتر مانند تایم فریم روزانه، هنوز قیمت تا EMA نرسیده و بنابراین محدوده ذکر شده مقاومت مهمی در میان مدت بایننس کوین به حساب می‌آید.

در حال حاضر به دلیل ترس شدید سرمایه گذارن بازار ارزهای دیجیتال، هنوز ریزش قیمت آلت کوین‌ها مانند بایننس کوین دور از انتظار نیست. بنابراین بهتر است از رفتارهای هیجانی پرهیز کرد.


تحلیل بایننس کوین در تایم فریم هفتگی ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین دیروز بعد از رشد بیت کوین و اتریوم توانست خود را تا محدوده ۲۰۰ دلار بالا بکشد. روز گذشته قیمت این ارز دیجیتال به ۲۱۷ دلار هم رسید و در حال حاضر با قیمت ۲۰۸ دلار در صرافی‌های مختلف معامله می‌شود.

تحلیل هفتگی بایننس کوین

رشد اخیر بایننس کوین بیشتر از نظر فاندامنتالی قابل بررسی است تا تکنیکالی. به این دلیل که برخلاف اتریوم یا بیت کوین در تایم فریم هفتگی خود کلاستر فیبوناچی ندارد، در عوض یک حمایت نه چندان قوی در محدوده ۱۸۰ دلار این رمز ارز وجود دارد که توانسته کمی قیمت آن را به سمت بالا هل دهد.

در حقیقت دلیل رشد کمتر این رمز ارز نسبت به اتریوم و بیت کوین هم همین است. بعد از اینکه بیت کوین بازیابی قیمت خود را شروع کرد، بایننس کوین هم توانست به خوبی از محدوده ۱۷۸ دلار خود را به بالای حمایت بسیار مهم ۲۰۰ دلاری برساند.

موقعیت تکنیکالی چارت BNB نسبت به بیت کوین و اتریوم کمی حساس‌تر است و احتمال از دست رفتن دوباره حمایت فعلی آن دور از انتظار نیست. در کل باید دید در روزهای آتی روند بیت کوین به چه سمتی خواهد رفت و همچنین بایننس کوین بعد از این رشد اخیر ریزش‌های خود را به چه صورت انجام خواهد داد. اگر شتاب ریزش‌ها کمتر شود، انتظارات ما از این ارز مثبت‌تر خواهد شد.


تحلیل بایننس کوین ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

در هفته‌های اخیر که شتاب ریزش بازار کریپتو افزایش بی‌سابقه‌ای پیدا کرده بود، بایننس کوین جزو آن دسته از معدود رمز ارزهایی بود که مقاومت خوبی در برابر ریزش‌ها از خود نشان داده بود. اما چند وقتی است که این ارز هم از کنترل خارج شده و ریزش‌های سنگینی را در مدتی کوتاه تجربه کرده است.

به نظر می‌رسد به طور کلی به دلیل احساس ترس شدیدی که در بازار وجود دارد، قدرت بازیابی رمز ارزها به شدت کاهش پیدا کرده و روند یک فاز کاملا نزولی به خود گرفته است.

تحلیل امروز بایننس کوین

در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال ۱۹۳ دلار است. شتاب ریزش‌ها را به خوبی می‌توان در اینجا درک کرد، در حالی که کمتر از دو هفته پیش این رمز ارز بالای ۳۰۰ دلار معامله می‌شد، دیروز قیمت آن به ۱۸۰ دلار هم رسید.

همانطور که در کانال روزانه BNB به وضوح می‌توان دید، بایننس کوین مدت‌هاست که کانال اصلی خود را به سمت پایین شکسته و در حال حاضر در کانال پایینی خود معامله می‌شود.

محدوده ۲۰۰ دلار یکی از بهترین حمایت‌های این ارز بود که متاسفانه روز گذشته از دست رفت. البته هنوز کندل تثبیتی در پایین این ناحیه مشاهده نشده در نتیجه می‌توان امیدوار بود که قیمت بار دیگر به بالای این ناحیه برگردد.


تحلیل بایننس کوین ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین یکی از رمز ارزهای برتر بازار کریپتوکارنسی این روزها به کف حمایتی ۲۰۰ دلار رسیده است که جزو پایین‌ترین محدوده‌های تاریخی این ارز دیجیتال در دو سال اخیر به حساب می‌آید.

کل بازار ارزهای دیجیتال چند ماهی است که در فاز نزولی قرار دارد و برخی کارشناسان معتقدند این مسئله می‌تواند تا چندین ماه دیگر نیز ادامه داشته باشد. همچنین در هفته اخیر قیمت بیت کوین هم دچار ریزش بسیار شدیدی شد و به ۲۰ هزار دلار رسید.

تحلیل روزانه بایننس کوین

بایننس کوین در حال حاضر بر اساس اندیکاتور باند بولینگر در کف حمایتی خود معامله میشود و برای صعود مقاومت‌‌های مینوری و ماژوری زیادی سر راه خود دارد. فعلا فاز صعودی BNB منتفی است، اما باید دید ریزش‌ها چه زمانی پایان خواهد گرفت؟

به نظر می‌رسد محدوده حمایتی ۲۰۰ دلار یک حمایت بسیار قوی و معتبر است و حجم معاملات هم در این محدوده بالا رفته است. پس از نظر تکنیکالی ریزش‌ها باید در حوالی همین ناحیه متوقف شود. اما به دلیل اینکه قیمت باینس کوین شدیدا تحت تاثیر بیت کوین‌ است، از نظر فاندامنتالی اگر بیت کوین بیشتر از پیش ریزش کند، ممکن است قیمت BNB را هم به زیر حمایت ۲۰۰ دلار بکشاند.


تحلیل بایننس کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین بعد از ریزش‌های چند روز اخیر فعلا در محدوده ۲۱۳ دلار معامله می‌شود و همانطور که در تحلیل روز گذشته هم اشاره کردیم، تا حمایت روانی بسیار مهم ۲۰۰ دلار هم ریزش کرد. در تحلیل امروز قصد داریم به بررسی این ارز دیجیتال در تایم فریم ۴ ساعته بپردازیم. با پول نو همراه باشید.

تایم فریم‌های ۴ ساعته و یک ساعته روند کوتاه مدت یک دارایی را برای ما پیش بینی می‌کنند. البته هر چند ابزار تکنیکالی مختلف می‌تواند قدرت این پیش بینی را افزایش دهد، اما هیچ تحلیلی صد در صد نیست و عوامل فاندامنتالی و سایر شاخص‌های اقتصادی می‌توانند روی قیمت یک دارایی تاثیر بگذارند.

تحلیل کوتاه مدت بایننس کوین

فعلا وضعیت تکنیکالی بایننس کوین نسبت به بیت کوین و اتریوم بهتر است. دلیل این مسئله این است که قیمت آن هنوز به کف کانال نرسیده و بنابراین در صورت افزایش حجم فروش می‌تواند به موقع بازیابی شود.

فعلا دو راه پیش روی بایننس کوین قرار دارد، در حالت اول ممکن است قیمت از همین حوالی یا کمی پایین‌تر نزدیک به کف کانال بازیابی شود. در این صورت می‌تواند تا میانه کانال فعلی رشد کند.

در سناریو ریزشی هم BNB ممکن است از همین محدوده ریزش‌های بیشتری را تجربه کند که در این صورت اولین محدوده حمایتی آن کف کانال و سپس ناحیه ۱۸۰ دلار خواهد بود.


تحلیل بایننس کوین ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

ریزش‌های شدید این روزهای بایننس کوین، در حمایت ۲۰۰ دلاری آرام گرفته و در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال به ۲۲۹ دلار رسیده است. همانطور که در تحلیل‌های روزهای گذشته بررسی کرده بودیم، مهم‌ترین حمایت BNB در محدوده ۲۰۰ دلار است.

روند بایننس کوین

به طور کلی امروز ارزش بازار کریپتوکارنسی شدیدا افت کرده و قیمت بسیاری از آلت کوین‌ها تا حمایت‌های تاریخی‌شان عقب نشینی کرده است. BNB هم از این قاعده مستثنی نبوده و تنها در هفته اخیر حدود ۳۰ درصد ریزش کرده است!

کندل امروز بایننس کوین حمایت ۲۰۰ دلار را لمس کرد و بعد از آن کمی بازیابی شده است. فعلا قیمت این ارز دیجیتال تا بیت کوین به خوبی نتواند رشد کند، احتمالا بیشتر از این بازیابی نخواهد شد. بنابراین تاثیر BNB از بیت کوین یک امر دو طرفه هست یعنی هم در ریزش‌ها از بیت کوین خط گرفته و هم در صعودها از چارت BTC پیروی می‌کند.

بنابراین فعلا نمی‌توان حرکات صعودی بعدی بایننس کوین را با دقت پیش بینی کرد و باید دید روند بیت کوین به چه سمت و سویی خواهد رفت. به نظر سما وصعیت بازار و بایننس کوین به چه شکلی خواهد شد؟ مشتاق شنیدن تحلیل شما در کامنت‌ها هستیم.


تحلیل بایننس کوین ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین نیز مانند سایر آلت کوین‌های بازار کریپتوکارنسی در حال تجربه روزهای سختی است و قیمت آن امروز تا محدوده ۲۳۷ دلار نیز سقوط کرده و چند حمایت خود را در این بین از دست داده است.

بیت کوین به عنوان لیدر بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود و تا به امروز این موضوع بارها به ما ثابت شده است. اصلی‌ترین دلیل ریزش ارزهایی مانند بایننس کوین، همین ریزش بیت کوین و ترس شدیدی است که با این ریزش بر اهالی بازار غلبه می‌کند.

تحلیل امروز بایننس کوین

شتاب ریزش‌های بایننس کوین پس از این که حمایت مهم ۳۰۰ دلاری خود را از دست داد، بیشتر شد و این مسئله باعث از دست رفتن حمایت‌های دیگری مانند ۲۷۰ و حمایت ۲۵۰ دلار شده است. فعلا مهم‌ترین حمایت نزدیک BNB، محدوده ۲۲۰ دلار و سپس ۲۰۰ دلار خواهد بود.

در حال حاضر نمی‌توان هیچ سناریو صعودی برای بایننس کوین یا هیچکدام از ارزهای دیجیتال دیگر برای کوتاه مدت متصور شد، اما بر اساس اندیکاتور RSI قیمت وارد منطقه فروش شدید شده و آماده برگشت احساسات بازار به سمت خرید است.


تحلیل بایننس کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین بعد از ریزش شدید بیت کوین در روز گذشته و امروز، با ریزشی بیش از ۱۲ درصد، در حال حاضر در قیمت ۲۵۵ دلار معامله می‌شود. در تحلیل امروز پول نو نگاهی به چارت BNB انداخته و وضعیت کلی بازار کریپتوکارنسی را هم به طور خلاصه بررسی می‌کنیم.

در دو روز گذشته بازار ارزهای دیجیتال دستخوش ریزش‌های شدید قرار گرفته و ارزش کل این بازار تقریبا کمی بالاتر از ۱ تریلیون دلار است. این در حالی است که مارکت کپ این بازار در اواخر سال ۲۰۲۱، حدود ۲.۹ تریلیون دلار برآورد می‌شد.

تحلیل ریزش‌های بایننس کوین

بایننس کوین نسبت به اتریوم و بیت کوین هنوز وضعیت تکنیکالی مناسب‌تری دارد. قیمت آن کف حمایتی مهم خود را نشکسته و در برابر موج ریزش‌های بازار به خوبی مقاومت کرده، البته یک نکته منفی که در چارت آن مشاهده می‌شود این است که کانال نزولی خود را به سمت پایین شکسته است.

کانال اصلی قیمت به سمت پایین شکسته شده، و حمایت بعدی بایننس کوین در ابتدا میانه کانال و سپس کف این کانال خواهد بود. فعلا نزدیک‌ترین حمایت بایننس کوین در همین محدوده ۲۵۰ دلار قرار داشته و در صورتی که این حمایت از دست برود، احتمال ریزش قیمت تا ۲۲۰ دلار وجود دارد.

فعلا نمی‌توان یک سناریو صعودی برای بایننس کوین یا سایر ارزهای دیجیتال در نظر گرفت چرا که ممنتوم ریزش‌های اخیر بسیار شدید است. اما انتظار می‌رود بعد از این مقدار ریزش، حجم خرید نیز افزایش پیدا کرده و بازار تا حدودی بازیابی شود.


تحلیل بایننس کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین جزو ارزهای دیجیتالی محسوب می‌شود که از ریزش اخیر بیت کوین کمترین تاثیر را گرفته و در برابر این ریزش به خوبی مقاومت کرده است. BNB در حال حاضر روی قیمت ۲۸۸ دلار معامله می‌شود.

رمز ارز BNB در چند هفته اخیر جزو رمز ارزهای برتر بازار از نظر میزان جست و جو بوده و هر چند حرکات صعودی چندان قدرتمندی را تجربه نکرده ولی در این مدت به خوبی توانسته در برابر ریزش‌های بازار مقاومت کند.

باند بولینگر بایننس کوین

بر اساس اندیکاتور باند بولنیگر (Bolinger Band) قیمت بایننس کوین چند روز گذشته با کف این کانال برخورد کرده و سپس تا حدودی بازیابی شده است. در حال حاضر نیز کندل‌های BNB زیر سطح اول باند بولینگر معامله می‌شوند.

در اینجا دو سناریو مطرح است. اول اینکه قیمت آرام آرام روی کف باند فرود آمده و از آنجا یک روند صعودی را آغاز کند. دوم اینکه از همینجا حمایت‌های گاوهای (Bulls) بازار روی BNB افزایش یافته و منجر به برگشت قیمت به بالای محدوده ۳۰۰ دلار و سپس محدوده‌های بالاتر شود. البته تمام این‌ها در صورت پایدارتر شدن روند بیت کوین ممکن خواهد بود.

در عین حال به دلیل از دست رفتن حمایت ۳۰۰ دلار، بهتر است سناریو نزولی را هم در نظر بگیریم، چرا که هنوز امکان ریزش بیشتر قیمت BNB کاملا مرتفع نشده است.

تحلیل بایننس کوین ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین در حال حاضر در قیمت ۲۸۹ دلار معامله می‌شود و چند روزی است که فاز نزولی به خود گرفته است. اما آیا به زودی شاهد یک روند صعودی جذاب در چارت BNB خواهیم بود؟ در این تحلیل با پول نو همراه باشید.

بررسی ابر ایچیموکو بایننس کوین

بر اساس اندیکاتور ایچیموکو و داده‌های تکنیکالی چارت بایننس کوین، به نظر می‌رسد مدتی است که روند این رمز ارز تضعیف شده است. علاوه بر این محدوده مقاومتی مهم ابر ایچیموکو سر راه قیمت بایننس کوین قرار دارد.

همانطور که اشاره شد قیمت BNB در حال حاضر حدود ۲۹۰ دلار است، بنابراین حمایت ۳۰۰ دلاری آن از دست رفته، همچنین نزدیک‌ترین حمایت آن در محدوده ۲۶۰ و سپس ۲۲۰ دلار قرار دارد. اما آیا همه چیز به اینجا ختم می‌شود؟

به نظر می‌رسد برای بایننس کوین برای اینکه بتواند یک روند صعودی جذاب را آغاز کند، باید بتواند خود را به بالای ابر ایچیموکو برساند و بعد از تثبیت بالای این محدوده موج تازه خود را شروع کند. هر چند این موضوع کمی برای بایننس کوین چالش برانگیز خواهد بود، اما BNB یک ارز با حجم معامله بسیار بالا بوده و نکته قالب توجه اینکه در روزهای اخیر جزو ارزهای برتر بازار از نظر تعداد جست و جو بوده است.


تحلیل بایننس کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

رمز ارز BNB در روز گذشته به دلیل تاثیر گرفتن از ریزش‌های شدید بیت کوین، حمایت ۳۰۰ دلاری خود را از دست داد. این حمایت مهم‌ترین منطقه‌ حمایتی بایننس کوین محسوب می‌شد که به دلیل اینکه از دست رفته، در حالا حاضر به یک منطقه مقاومتی برای BNB بدل شده است.

تحلیل اندیکاتوری بایننس کوین

در تحلیل روز گذشته کانال صعودی بایننس کوین را در چارت مشخص کردیم و همانطور که اشاره شد کف این کانال نیز از دست رفته است. بنابراین شرایط به طور کلی برای بایننس کوین مناسب به نظر نمی‌رسد. البته هیچ تحلیلی قطعی نیست و به همین دلیل ما باید هر دو سناریو ریزشی و صعودی بایننس کوین را در نظر داشته باشیم.

بر اساس اندیکاتور EMA هم فعلا روند بایننس کوین در تایم فریم ۴ ساعته، نزولی به نظر می‌رسد. بنابراین بایننس کوین برای اینکه بتواند یک روند صعودی تازه را آغاز کند محبور است مقاومت‌های بسیاری را در سر راه خود بشکند.

نزدیک‌ترین مقاومت بایننس کوین در حال حاضر محدوده اندیکاتورهای میانگین متحرک ۱۲ و ۲۴ روزه است. همچنین بعد از آن مقاومت ۳۰۰ دلاری قرار دارد. در عین حال نزدیک‌ترین حمایت BNB نیز در محدوده ۲۷۰ الی ۲۷۰ دلار قرار دارد.

اگر BNB روی این حمایت به خوبی کف‌سازی انجام دهد، می‌تواند با حمایت گاوها (Bulls) بازار، به خوبی رشد کرده و مقامت‌های سر راه خود را بشکند. در غیر اینصورت احتمال شکسته شدن این مقاومت‌ها چندان ممکن به نظر نمی‌رسد.


تحلیل بایننس کوین ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین امروز به خاطر ریزش شدید بیت کوین به سطوح قیمتی پایین‌تر ریزش کرد. در حالی که روز گذشته قیمت تا محدوده ۳۱۳ دلار پیشروی کرده بود، امروز کانال ۳۰۰ دلار نیز از دست رفت و قیمت فعلی بایننس کوین حدود ۲۸۰ دلار است.

امروز بایننس کوین از نظر ارزش مارکت، پنجمین ارز دیجیتال بازار کریپتوکارنسی است. اما بیایید بررسی کنیم شرایط فعلی نمودار آن به چه صورت است؟

در تایم فریم‌های مختلف کانال‌های متنوعی می‌توان برای بایننس کوین رسم کرد. یکی از کانال‌های معتبر فعلی در تایم فریم روزانه این ارز دیجیتال است که در چارت قابل مشاهده است. اما چه اطلاعاتی از این کانال به دست می‌آوریم؟

کانال روزانه بایننس کوین

اولین مسئله‌ای که به وضوح قابل مشاهده است این است که کانال اصلی بایننس کوین از دست رفته و قیمت وارد کانال پایینی شده است. به نظر می‌رسد از دست رفتن این کانال باعث شود قیمت تا محدوده‌های پایین‌تر حمایتی نیز ریزش کند.

البته در صورتی که قیمت به خوبی مانند گذشته حمایت شود، به نظر می‌رسد دوباره بتواند وارد کانال بالایی شود، زیرا چندان از آن فاصله نگرفته است. بنابراین فعلا شرایط بیشتر بستگی به حمایت‌ گاوها (Bulls) و سرنوشت قیمت بیت کوین دارد که می‌تواند به طور مستقیم روی قیمت BNB نیز تاثیر بگذارد.


تحلیل بایننس کوین ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین، ارز دیجیتال محبوب گاوهای (Bulls) بازار کریپتوکارنسی، در حال حاضر روی قیمت ۳۰۷ دلار معامله می‌شود. این رمز ارز درگیر مقاومت ۳۰۰ دلاری بود و با تاثیر از رشد اخیر بیت کوین توانست این مقاومت را پشت سر بگذارد.

البته هرچند این محدوده مقاومتی اعتبار بالایی دارد، اما نوسانات شدید بازار در ماه‌های اخیر، کمی از قدرت حمایتی/مقاومتی این محدوده کاسته است. در نتیجه نمی‌توان به شکسته شدن این مقاومت دلخوش بود و باید دنبال شاخص‌های دیگری برای رشد بایننس کوین بگردیم.

تحلیل روزانه بایننس کوین

همانطور که در گذشته نیز اشاره کرده بودیم، بایننس کوین، و البته بسیاری ارزهای دیجیتال دیگر، در یک محدوده نوسانی گیر افتاده‌اند و مدت‌هاست که در این ناحیه در حال رنج زدن هستند. البته علت این موضوع بسیار ساده است؛ ارزهای دیجیتال درگیر محدوده رنج (Range-Bound) هستند، زیرا لیدر آن‌ها یعنی بیت کوین درگیر این محدوده است.

بعد از رشد امروز بیت کوین، BNB نیز فاز صعودی به خود گرفته و مقاومت ۳۰۰ دلار را رد کرد. اگر تنها بر اساس داده‌های تکنیکالی صحبت کنیم، به نظر می‌رسد دو سناریو بیشتر برای بایننس کوین مطرح نیست.

در حالت اول این رمز ارز تا منطقه ۳۲۰ دلار رشد کرده و در آنجا با مقاومت اصلی خود درگیر شده و تا حمایت ۳۰۰ دلاری و سپس حمایت ۲۹۰ دلار ریزش خواهد کرد. در سناریو دوم بایننس کوین به خوبی حمایت شده و مقاومت خود را به سمت بالا می‌شکند و در نتیجه یک رشد نسبتا پایدار را آغاز خواهد کرد. باید ببینیم در روزهای آینده وضعیت چارت این ارز دیجیتال کدام یکی از این سناریوها را رقم خواهد زد.


تحلیل بایننس کوین ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

همانطور که در تحلیل‌های روزهای گذشته بایننس کوین اشاره کردیم، این ارز دیجیتال تا قیمت ۳۲۵ دلار هم رشد کرد. اما در حال حاضر BNB در قیمت ۳۰۰ دلار معامله می‌شود و با ریزش‌های دیروز بیت کوین، شدیدا دچار کاهش قیمت شد.

تحلیل ریزش بایننس کوین

اگر تحلیل روز گذشته را مطالعه کرده باشید، متوجه می‌شوید این رمز ارز در حال حاضر دقیقا روی کف کانال صعودی ۴ ساعته فرود آمده است. در نتیجه به نظر می‌رسد فعلا شرایط برای BNB بسیار حساس‌تر از همیشه است.

بایننس کوین روی محدوده ۳۲۵ دلار یک مقاومت مینوری داشته و در نتیجه از آن محدوده دچار ریزش شد. همچنین حمایت ۳۰۰ دلاری این رمز ارز را در حال حاضر می‌توان مهم‌ترین محدوده برای جلوگیری از ریزش‌ها به حساب آورد.

فعلا همه چیز به بیت کوین بستگی دارد و باید دید روند لیدر بازار به چه سمتی حرکت خواهد کرد. در صورتی که بیت کوین دوباره فاز صعودی بگیرد، قطعا می‌تواند روی بایننس کوین نیز تاثیر مثبت بگذارد. البته اگر بیت کوین ریزش‌های بیشتری را تجربه کند، کف کانال صعودی BNB نیز از دست خواهد رفت.


تحلیل بایننس کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

در حال حاضر قیمت بایننس کوین تفاوت چندانی با روز گذشته ندارد و در قیمت ۳۱۸ دلار معامله می‌شود. البته روز گذشته قیمت BNB تا ۳۲۵ دلار هم بالا رفت، اما بعد از ریزش جزئی بیت کوین، یک ریزش محدود را تا قیمت فعلی تجربه کرد.

وضعیت تکنیکالی بایننس کوین نسبت به اتریوم کمی بهتر و در عین حال حساس‌تر است. در تایم فریم ۴ ساعته این ارز دیجیتال روی حمایت کف کانال صعودی خود قرار دارد. این محدوده از دو جهت برای BNB حائز اهمیت است.

تحلیل کانال بایننس کوین

اول اینکه چون این محدوده کف کانال صعودی قرار دارد، اگر شتاب ریزش‌های بایننس کوین کمی افزایش یابد، احتمال از دست رفتن این کانال وجود دارد. اگر این کانال از دست برود، قیمت می‌تواند یک ریزش بسیار ویرانگر را تجربه کند.

از طرف دیگر چون قیمت در حال نزدیک شدن به کف کانال است، اگر شرایط بیت کوین و کل بازار رمز ارزها مناسب باشد و گاوها (Bulls) نیز به خوبی از بایننس کوین حمایت کنند، می‌توان انتظار واکنش مثبت به کف کانال را داشت و قیمت می‌تواند از همین محدوده یک رشد جذاب را پشت سر بگذارد.

در نهایت فعلا نمی‌توان با قطعیت روند بایننس کوین را پیش بینی کرد زیرا یک دو راهی مهم سر راه این ارز دیجیتال قرار دارد. بهترین توصیه این است که روند BNB را به صورت مرتب بررسی کرده و مدیریت سرمایه را از یاد نبریم.


تحلیل بایننس کوین ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین بار دیگر چند روزی است که فاز صعودی به خود گرفته و توانسته خود را به بالای محدوده ۳۰۰ دلار برساند. در حال حاضر این ارز دیجیتال در مرز ۳۲۰ دلار معامله می‌شود. در تحلیل امروز دلایل رشد اخیر این رمز ارز را بررسی کرده و به چشم انداز آینده آن خواهیم پرداخت.

تحلیل بایننس کوین

ما در تحلیل‌های گذشته پول نو به روند نسبتا مستقل بایننس کوین اشاره کردیم. بعد از مدتی همانطور که انتظار می‌رفت، این حرکات مستقل پایان یافتند. در نتیجه به نظر می‌رسد در حال حاضر برای تحلیل بایننس کوین باید حتما بیت کوین را نیز مد نظر قرار داد.

بیت کوین در روزهای اخیر یک رشد بسیار جذاب را پشت سر گذاشته در نتیجه این موضوع باعث صعود قیمت BNB نیز شده است. اما بر اساس اندیکاتور ابر ایچیموکو، به نظر می‌رسد فعلا یک مقاومت در سر راه این ارز دیجیتال قرار دارد.

در حال حاضر روند کلی بایننس کوین صعودی است، اما نسبت به بیت کوین و اتریوم به محدوده مقاومتی ابر ایچیموکو بسیار نزدیک‌تر است. به همین دلیل این محدوده می‌تواند سد راه رشد بیشتر BNB شود. به نظر می‌رسد اگر بایننس کوین بخواهد به سقف‌های بالاتر دست یابد، بدون کمک بیت کوین نمی‌تواند موفق شود.


تحلیل بایننس کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۹ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین امروز در قیمت ۳۲۰ دلار معامله می‌شود و در حال حمله به مقاومت مهم فعلی خود است. یکی از دلایل صعود قیمت، علاوه بر رشد بیت کوین، شرایط تکنیکالی چارت BNB نیز هست. در این گزارش از پول نو، این دلایل تکنیکالی را بررسی می‌کنیم.

آنالیز بایننس کوین

بایننس کوین در هفته‌های اخیر رشد خوبی را تجربه کرد و نسبت به بیت کوین و اتریوم، در برابر ریزش‌ها مقاومت بیشتری کرد. اما نهایتا در هفته گذشته ریزش کرد و دلایل آن را هم در تحلیل‌های گذشته بررسی کردیم.

امروز این رمز ارز بار دیگر یک روند صعودی را شروع کرده و در حال حمله به مقاومت مهم خود است. دلیل تکنیکالی این رشد اخیر، خط روند صعودی بایننس کوین می‌باشد که به وضوح در چارت آن قابل مشاهده است.

این خط روند صعودی قیمت را به سمت بالا هل داده، اما بایننس کوین یک مقاومت نزدیک سد راه خود دارد؛ در نتیجه باید دید در روزهای آتی رشد بایننس کوین آیا با برخورد به مقاومت ریزش خواهد کرد یا این مقاومت شکسته شده و شاهد یک رالی صعودی جدید خواهیم بود.


تحلیل بایننس کوین ۸ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین، ارز دیجیتال محبوب بازار کریپتوکارنسی چند وقتی است که یک روند ریزشی را آغاز کرده و در حال حاضر در مرز ۳۰۰ دلار معامله می‌شود. اما آیا این روند نزولی به زودی متوقف خواهد شد و دوباره شاهد صعود این رمز ارز به قله‌های قیمتی بالاتر خواهیم بود؟ با پول نو همراه باشید.

بیشتر ارزهای دیجیتال بازار را می‌توان هم از نظر تکنیکالی و هم از نظر فاندامنتالی بررسی کرد، BNB هم از این قضیه مستثنی نیست. نتیجه اینکه باید در نظر داشته باشیم که شاخص‌های فاندامنتالی بازار نیز علاوه بر تحلیل تکنیکال می‌توانند روی قیمت تاثیرگذار باشند، پس هیچ تحلیلی نمی‌تواند به طور دقیق آینده را پیش بینی کند.

تحلیل نمودار بایننس کوین

بایننس کوین چند روز پیش در قیمت ۳۴۰ دلار معامله می‌شد، اما نهایتا به چند دلیل ریزش کرد. یکی از این دلایل را در تحلیل‌ روز گذشته بررسی کردیم. اما دلیل بعدی این ریزش چه بود و چرا قیمت را شدیدا تحت تاثیر قرار داد.

اصلی‌ترین دلیل این موضوع، محدوده مقاومتی‌ای است که توسط دو میانگین متحرک EMA شکل گرفته است. همانطور که در چارت BNB به وضوح قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال نهایتا بعد از درگیری با این مقاومت، شتاب و قدرت حمایت خود را از دست داد و تا ۲۹۰ دلار ریزش کرد.

در حال حاضر بایننس کوین روی حمایت روانی ۳۰۰ دلار قرار دارد، اما بر خلاف انتظار، حجم خریدهای آن چندان افزایشی نداشته است. هرچند هنوز زود است، اما به نظر می‌رسد این مسئله نشان دهنده این است که گاوهای (Bulls) بازار قصد دارند در قیمت‌های پایین‌تر خرید کنند.


تحلیل بایننس کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۷ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین که در هفته‌های اخیر جزو ارزهای پر سود و نسبتا مستقل بازار ارزهای دیجیتال بود، در روزهای گذشته دچار ریزش شده و در کف قیمتی ۲۹۰ دلار، یک پیوت حمایتی ساخت. در حال حاضر نیز این رمز ارز در مرز ۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

در حالی که BNB به سقف قیمتی خود رسیده بود، در تحلیل روز گذشته اشاره کردیم که احتمال ریزش این ارز دیجیتال بالا است و طبق انتظار ما این تحلیل درست از آب درآمد. دلیل تکنیکالی این ریزش‌ این بود که فاز پول بک بایننس کوین به خط روند صعودی به آخر رسیده بود.

حمایت و مقاومت بایننس کوین

در حال حاضر بایننس کوین در کف قیمتی خود قرار دارد، اما حجم خرید آن چندان افزایش پیدا نکرده است. بنابراین فعلا با قطعیت نمی‌توان گفت که چه آینده‌ای در انتظار این ارز دیجیتال خواهد بود.

اما به طور کلی از نظر ما دو چشم انداز تکنیکالی برای این رمز ارز وجود دارد. در وهله اول ممکن است BNB از محدوده فعلی حمایت شود و تلاش کند دوباره مقاومت ۳۳۰ دلاری را تست کند. البته برای تست این ناحیه باید اول مقاومت ۳۱۴ دلاری را شکسته و به محدوده مورد نظر برسد.

در سناریوی بعدی انتظار ما این است که حمایت ۳۰۰ دلاری این ارز دیجیتال از دست برود. در این صورت حمایت بعدی BNB، ناحیه ۲۷۰ دلار و سپس ۲۵۰ دلار خواهد بود. ریزش‌های بیشتر این ارز دیجیتال ممکن است قیمت آن را به ۲۰۰ دلار نیز برساند.


تحلیل بایننس کوین ۵ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین در روزهای اخیر جزو رمز ارزهای نسبتا سودده بازار ارزهای دیجیتال بوده است. به طوری که برخلاف ریزش‌های سنگین بیت کوین، مقاومت خوبی را در محدوده‌های حمایتی از خود نشان داده است. در تحلیل‌های گذشته به قدر کافی چارت این ارز دیجیتال را با استفاده از ابزارهای مختلف بررسی کردیم. در گزارش امروز قصد داریم با استفاده از خطوط روند، حرکات آتی این ارز دیجیتال را پیش بینی کنیم.

در حال حاضر BNB در قیمت ۳۲۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به بالاترین قیمت کندل روز قبل یعنی ۳۳۸ دلار، چیزی نزدیک به ۵ درصد ریزش داشته است. اما آیا حرکات بعدی بایننس کوین نیز صعودی خواهد بود یا روند رشد این رمز ارز پایان یافته است؟ با پول نو همراه باشید.

تحلیل بایننس کوین

در حقیقت یک خط روند مهمی که ریزش‌های این چند هفته اخیر باعث از دست رفتن آن شد، در چارت قابل مشاهده است. یکی از فرضیاتی که اینجا مطرح می‌شود این است که تمام این رشد‌های اخیر بایننس کوین در حقیقت پول بک به این خط روند بوده‌اند.

با توجه به این فرضیه به نظر می‌رسد تقریبا رشد فعلی بایننس کوین به اتمام رسیده باشد مگر اینکه تنها یک اتفاق مهم در چارت آن اتفاق بیفتد. این اتفاق شکسته شدن خط روند به سمت بالا و مشاهده کندل تثبیتی بالای این محدوده است. در این صورت بایننس کوین می‌تواند به صورت نجومی رشد کند.

اما در صورتی که شتاب ریزش‌ها از این مرحله به بعد افزایش پیدا کند، بعید است که رشد پایداری را فعلا در چارت BNB شاهد باشیم. در هر صورت باید دید در روزهای پیش رو چه اتفاقی برای آن خواهد افتاد.


تحلیل بایننس کوین ۴ خرداد ۱۴۰۱

بایننس کوین روز گذشته و امروز با تاثیر اهرمی از تحرکات مثبت بیت کوین، در حال تشکیل یک کندل سبز روزانه دیگر است. به نظر می‌رسد برخلاف اتریوم، گاوهای بازار بیشترین فعالیت را روی این ارز یعنی BNB دارند. چرا که همانطور که در تحلیل روزهای گذشته نیز اشاره کردیم، در تایم فریم‌های پایین‌تر و در حمایت‌های مینوری، این ارز دیجیتال با قدرت حمایت می‌شود.

بر اساس داده‌های اندیکاتور ایچیموکو، BNB هر چند از نظر تکنیکالی وضعیت نسبتا خوبی دارد، اما باز هم فاصله آن، مانند بیت کوین و اتریوم، با محدوده مقاومتی‌اش بسیار زیاد بوده و در تایم فریم‌های پایین‌تر موانع مقاومتی مینوری زیادی در سر راه خود دارد.

تحلیل ایچیموکو بایننس کوین

اندیکاتور ایچیموکو از اجزاء زیادی تشکیل شده که در اینجا نیازی به اشاره به همه آن‌ها نیست. تنها دو خط برای ما اینجا اهمیت دارد. اول خط تغییر روند که با رنگ آبی نمایش داده می‌شود و دیگی خط قرمز رنگ که خط استاندارد نام دارد. خط اول میانگین متحرک ۹ روزه و دومی ۲۶ روزه است.

در بایننس کوین این دو خط در حال قطع یکدیگر به سمت بالا هستند، در نتیجه به نظر می‌رسد روند به طور کلی صعودی است. همچنین این دو خط یک ناحیه حمایتی را نیز برای BNB تشکیل داده‌اند، در نتیجه حتی در صورت ریزش قیمت، این محدوده می‌تواند به عنوان حمایت آن ظاهر شود.

فعلا با اینکه حرکات بایننس کوین تا حدودی مستقل از بیت کوین است، اما تا وقتی کل بازار احیا نشود نمی‌توان انتظار افزایش بسیار زیاد BNB را داشت. در نهایت روند صعودی مستقل این رمز ارز پایان می‌پذیرد و قیمت دچار ریزش خواهد شد. ایده‌آل‌ترین حالت این است که بیت کوین نیز هم جهت با BNB یک بازیابی قیمت خوب را تجربه کند.


تحلیل بایننس کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۳ خرداد ۱۴۰۱

در روزهای گذشته نیز در مجموعه گزارش‌های تحلیل پول نو درباره بایننس کوین و رشد خوب آن به طور مفصل نوشتیم. همانطور که در چار این ارز دیجیتال به وضوح قابل مشاهده است، BNB برخلاف اتریوم یا بیت کوین در محدوده رنج گیر نیفتاده و توانسته در تمام این مدت عملکرد بهتری نسبت به این دو رمز ارز از خود نشان دهد.

تحلیل پرایس اکشنی بایننس کوین

در حال حاضر بایننس کوین در محدوده قیمتی ۳۲۵ دلار معامله می‌شود. روز گذشته این رمز ارز، محدوده مقاومتی خود را شکست اما به دلیل ریزش‌های بیت کوین بار دیگر دچار کاهش قیمت شد. اما نکته مثبت آن این است که در کندل ۴ ساعته قبلی توانست تقریبا به اندازه ریزش خود بازیابی شود.

یکی از دلایل ریزش اخیر بایننس کوین علاوه بر وضعیت کلی بیت کوین و تاثیر پذیری از این ارز دیجیتال، محدوده مقاومتی مینوری خود باینس کوین بود که معامله گران کوتاه مدت (Day traders) در این منطقه یک پوزیشن خرید روی بایننس کوین گرفته‌اند.

نکته مثبت این ارز دیجیتال این است که گاوهای بازار در هر بار ریزش این رمز ارز، در قیمت‌های پایین‌تر خریدهای سنگین روی آن انجام می‌دهند. همین مسئله باعث می‌شود تا قیمت از یک مقدار بیشتر ریزش نکند.

فعال بودن گاوهای بایننس کوین یک شاخص مثبت در این بازار خرسی (Bearish Market) است. این مسئله می‌تواند به عنوان یک بیمه برای دارایی‌های دیجیتالی محسوب شود. زیرا عملکرد این ارز توانسته در این وضعیت بازار، مستقل از ارزهای برتری مانند بیت کوین و اتریوم باشد.


تحلیل بایننس کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۲ خرداد ۱۴۰۱

ارز جذاب بایننس کوین این روزها معامله گران خود را شگفت زده کرده است. این رمز ارز محبوب، در هفته‌های گذشته که بازار کریپتوکارنسی درگیر ریزش‌های شدید بود، توانست به خوبی در برابر موج ترس فراگیر بازار مقاومت کند و کمتر از این ریزش‌ها تاثیر پذیرفت.

در روزهای گذشته نیز رشد آن نسبت به اتریوم و بیت کوین پایدارتر بوده و با آهنگ مناسبی پیش رفته است. به نظر می‌رسد این ارز دیجیتال بتواند در روزهای آتی نیز، در صورتی که بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها وضعیت مناسبی داشته باشند، روند صعودی خود را پیگیری کند.

تحلیل ۴ ساعته بایننس کوین

در تحلیل این ارز دیجیتال در روز گذشته، دیدیم که بایننس کوین با مقاومت EMA درگیر بود و در حال شکستن این مقاومت بود. در حال حاضر این مقاومت شکسته شده و بایننس کوین در حال نزدیک شدن به مقاومت سقف باند بولینگر است.

رشدهای این ارز دیجیتال، همانطور که در چارت آن هم به وضوح قابل مشاهده است، نسبت به اتریوم و بیت کوین پایدارتر است و یک روند صعودی خوب را در کوتاه مدت شکل داده است. فعلا این ارز دیجیتال در حال شکل دادن کندل تثبیتی خود است و بعد از مشاهده این کندل، می‌توان با ضریب اطینان بالایی عملکرد این ارز در آینده را پیش بینی کرد.

البته بازار ارزهای دیجیتال به دلیل اینکه بیشتر سلطه (Dominance) آن در اختیار بیت کوین است، همیشه از این ارز دیجیتال تاثیر می‌پذیرد. بنابراین باید برای سرمایه گذاری در آلت کوین‌ها همیشه نگاهی هم به چارت بیت کوین و وضعیت آن بیندازیم.


تحلیل بایننس کوین ۱ خرداد ۱۴۰۱

در حالی که این روزها همه نگاه‌ها بیشتر معطوف به بیت کوین و اتریوم است، ارزهای دیجیتالی مانند بایننس کوین در حال شکل دادن روندهای خوبی در بازار هستند. رمز ارز BNB توانسته در روزهای گذشته نسبت به بسیاری از ارزهای دیجیتال عملکرد بهتری داشته باشد.

در حال حاضر قیمت BNB در حدود ۳۱۳ دلار است. این در حالی است که قیمت آن در روزهای گذشته به زیر حمایت مهم ۳۰۰ دلار ریزش کرده بود. اما سوال مهم این است که آیا بایننس کوین می‌تواند در بلند مدت نیز مستقل از بیت کوین عمل کند، یا خیر.

تحلیل EMA بایننس کوین

فعلا نزدیک‌ترین چالش بایننس کوین مقاومت محدوده میانگین متحرک آن است. این ارز دیجیتال در قیمت فعلی خود با این مقاومت درگیر شده، اما فعلا واکنش آن نسبت به مقاومت چندان ریزشی نیست. در نتیجه شاید بتواند در کمال تعحب، مقاومت را رد کرده و یک سود خوب به سرمایه گذاران خود بدهد.

برای اطمینان از شکسته شدن مقاومت بایننس کوین، باید در تایم فریم روزانه در محدوده قیمتی ۳۳۵ دلار، شاهد یک کندل تثبیتی باشیم. بعد از این مرحله ارز دیجیتال BNB می‌تواند رشد جذابی را آغاز کند و حتی اگر قیمت در ابتدا فاز پول بک به خود گرفته و کمی ریزش کند، در میان مدت می‌توان به یک رشد خوب در نمودار بایننس کوین امیدوار بود.

البته هنوز امکان ریزش این ارز دیجیتال هم منتفی نیست. روزهای آینده برای بایننس کوین بسیار مهم هستند و باید دید در طی این مدت مقاومت BNB شکسته خواهد شد یا خیر؟

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

1

نظر مخاطبان (0)