راهنمای فروش ارز دیجیتال در پول‌ نو

راهنمای فروش ارز دیجیتال در پول نو
شبنم رضا

زمان مطالعه :

2 دقیقه

در این راهنما، به سوال «چطور ارز دیجیتالم را بفروشم» پاسخ داده‌ایم. قدم به قدم و با کمک تصویر همراه هم پیش می‌رویم. ما در این آموزش مقداری بیت کوین در صرافی پول نو به فروش می‌رسانیم تا با مراحل آن به طور کامل آشنا شوید.

۱. برای استفاده از خدمات صرافی پول‌ نو و فروش ارز دیجیتال، ابتدا باید وارد سایت pooleno.ir شوید. برای ورود به پلتفرم روی «شروع کنید» کلیک کنید. توجه داشته باشید برای استفاده از خدمات «پول‌ ­نو» باید ثبت نام کنید و احراز هویتتان تایید شود. برای این کار راهنمای ثبت نام و احراز هویت در پول‌ نو را دنبال کنید. سپس با وارد کردن شماره تلفن و رمز عبورتان وارد صفحه اصلی حساب کاربری خود شوید.

ورود به پول نو

صفحه اصلی پول نو

۲. بعد از وارد کردن رمز عبور، وارد داشبورد حساب کاربری‌تان خواهید شد. در این صفحه از منوی سمت راست گزینه «معامله» را انتخاب کنید. در صفحه بعد، مانند تصویر، سربرگ فروش را انتخاب کنید. آموزش تبدیل در صرافی پول نو

۳. از لیست باز شده، رمز ارز مورد نظر خود را برای فروش انتخاب کنید. همانطور که اشاره شد ما بیت کوین را انتخاب می‌کنیم. در ادامه مقدار فروش موردنظرتان را وارد کنید و روی گزینه «فروش» بزنید.

توجه داشته باشید که دارایی که قصد فروش آن را دارید باید در کیف پول حساب کاربری‌تان موجود باشد. اگر دارایی‌های دیجیتال خود را در والت‌های نرم افزاری یا سخت افزاری نگهداری می‌کنید، ابتدا آن‌ها را به کیف پول حساب کاربری‌تان در پول نو انتقال دهید (واریز رمز ارز) و بعد مراحل فروش را دنبال کنید.

۴. تنها با یک کلیک فروش شما انجام و رسید آن به شما نمایش داده می‌شود.

حالا برای دیدن مبلغی که دریافت کرده‌اید به کیف پول بروی و مقدار تومان را مشاهده کنید. برای اینکه آن را برداشت کنید باید جلوی آیکون «تومان» در لیست دارایی‌ها گزینه «برداشت تومان» را بزنید تا مبلغ را در حساب بانکی خود دریافت کنید.

در صورتی که قصد دارید لیست تراکنش‌ها و جزئیات مربوط به هر تراکنش را مشاهده کنید، می‌توانید از گزینه تراکنش‌ها استفاده کنید. در این صفحه می‌توانید جزئیات واریز، برداشت و تبدیل‌های خود را مشاهده کنید.

شما این مراحل را با هر توکن دیگری هم می‌توانید پیش ببرید و درخواست فروش در «پول نو» ثبت کنید. مراحل خرید ارزهای دیجیتال را در راهنمای خرید ارز دیجیتال در پول نو شرح داده‌ایم. سوالات خود را همین‌جا بپرسید تا کارشناسان ما راهنمایی‌تان کنند.

نکاتی درباره سطوح کاربری

با «معامله» ارز دیجیتال در صرافی پول نو آشنا شدیم. امّا بد نیست اگر مروری داشته باشیم بر امکانات مختلف هر سطح کاربری. سطوح کاربری پول نو را می‌توان در ۲ گروه تقسیم بندی کرد: «سطح سریع و سطح حرفه‌ای».

امکان واریز رمزارز از کیف پول شخصی، در تمامی سطوح کاربری امکان پذیر است. اگر در گروه کاربران جدید قرار دارید، می‌توانید سطح سریع را انتخاب کنید. همچنین پس از تکمیل فرم مشخصات پایه و احراز هویت تصویری، می‌توانید به سطح حرفه‌ای ارتقا یابید.

کارمزد تراکنش برای تمامی سطوح یکسان بوده و کاربرانی که پیش تر سطح ۱ را در اختیار داشتند، اکنون به صورت خودکار به سطح کاربری سریع انتقال می‌یابند. برخلاف سطح یک، در این سطح از کاربری، کاربران می‌توانند تنها با تکمیل مشخصات پایه، به واریز رمزارز بپردازند.

20
اشتراک در
اطلاع از
guest
20 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رقیه جعفری
رقیه جعفری
1 ماه قبل

والا سر در نیووردم

رادمهر
رادمهر
7 ماه قبل

سلام
ببخشید
میشه بد از خرید ارز تو خود صرافی نگه داریم؟؟
واینجوری اگ میشه سودم داره در طولانی مدت؟

خدمتی
خدمتی
1 سال قبل

باسلام چرا میخواین جایزه نقدی را حذف کنید
من تازه یک هفته س شروع کردم ۳تا هم دعوتی داشتم
به نظر من جایزه را بیشتر از ۱۵تومان قرار میدادین نه حذف کنید
دوستان من هم میگن دیگه نمی‌آیم اینحا

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

20

15

نظر مخاطبان (20)