کد دعوت پول نو راه‌حلی رایگان برای کسب درآمد همیشگی!

کسب درآمد از ریفرال پول نو
حمیده آقایی پور

زمان مطالعه :

6 دقیقه

به‌روز رسانی در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱: پس از پایان دوره یکساله جایزه دعوت از دوستان، جایزه ۱۵۰۰۰ تومان متوقف شده است ولی همچنان با دعوت از دوستان خود می‌توانید ۲۵٪ از کارمزد پول نو روی هر تراکنش را دریافت کنید.

بازار ارزهای دیجیتال جایی است که جدا از سن و تحصیلات خود می‌توانیم به کسب درآمد بپردازیم و با خرید و فروش رمز ارزها مانند بیت کوین و آلت کوین‌ها درآمد خوبی داشته باشیم. البته باید قوانین این بازار را بدانیم و اصول مدیریت سرمایه را رعایت کنیم. برای بالابردن شانس دریافت سود از معاملاتمان باید با روش‌های درست تحلیل و معامله‌گری آشنا باشیم.

اما جدا از همه اینها (که البته دانستنشان خیلی هم لازم و ضروری است)، این امکان را داریم که در این بازار، حتی بدون آشنایی تخصصی با این موارد، به درآمد برسیم.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با کد ریفرال صرافی پول نو و نحوه کسب درآمد از آن آشنا کنیم. اول در مورد کد ریفرال یا کد دعوت توضیح می‌دهیم و بعد از آن به سراغ آموزش تصویری و گام‌به‌گام نحوه استفاده از آن می‌رویم.

کد ریفرال یا کد دعوت پول نو چیست؟

کد ریفرال کدی است که می‌توانید از آن برای دعوت دوستان خود به ثبت‌نام در صرافی پول نو استفاده کنید. کسی که با کد شما ثبت نام کند به ما نشان می‌دهد که از طرف شما به ما پیوسته است پس شما مشمول جایزه می‌شوید. در صرافی پول نو، زمان ثبت نام هرکدام از اعضا، به‌صورت خودکار، یک کد ریفرال منحصر به فرد ساخته می‌شود.

اگر شما هم از کاربران صرافی پول نو باشید، کد ریفرال مخصوص به خود را دارید. به‌ازای هرکدام از افرادی که با دعوت شما در صرافی پول نو ثبت‌نام کنند، ۱۵ هزار تومان هدیه دریافت می‌کنید؛ به‌علاوه ،ما ۲۵٪ درآمد خود از کارمزد همه معاملات دوستانتان را نیز به کیف پول حساب کاربری شما واریز می‌کنیم.

این یک روش کسب درآمد غیرفعال است؛ یعنی بدون اینکه نیاز باشد به‌صورت مداوم فعالیتی را انجام دهید، با معرفی خدمات صرافی پول نو به دوستان و آشنایان خود، درآمد کسب می‌کنید.

صرافی ارز دیجیتال پول نو

قوانین و شرایط کسب درآمد در پول نو

برای شروع کسب درآمد نکاتی را باید رعایت کنید:

۱. اطلاعات درست و صحیح مطابق وبسایت رسمی پول نو در اختیار افراد دعوت شونده قرار دهید. اکانت افرادی که با آگهی‌های خلاف واقع دیگران را دعوت می‌کنند مسدود خواهد شد.

۲. جوایز فقط به افراد دعوت کننده تعلق می‌گیرد و فعلا جایزه‌ای برای افراد ثبت نام کننده وجود ندارد.

۳. حساب کاربری فرد دعوت کننده و افراد دعوت شونده باید تایید شده باشد.

۴. افراد دعوت کننده و دعوت شونده باید بیش از ۱۸ سال داشته باشند.

۵. حتما افراد دعوت شده باید تا ۲۴ ساعت کد دعوت معرف خود را در کادر بخش ورود رمز عبور وارد کنند.

کد ریفرال من در صرافی پول نو کجاست؟

برای استفاده از کد ریفرالتان در صرافی پول نو، ابتدا باید ثبت‌ نام کنید. ثبت‌ نام در صرافی پول نو مراحل آسانی دارد. شما با کمک آموزش کوتاه زیر می‌توانید به‌راحتی این فرایند را پشت سر بگذارید. خبر خوب اینکه در همه سطوح کاربری می‌توانید فرآیند ریفرال‌گیری و دعوت از دوستان را شروع کنید؛ بدون احراز هویت با عکس!

راهنمای ثبت‌نام و ساخت حساب کاربری در صرافی پول‌ نو

اگر یکی از اعضای پول نو هستید، با ورود به سایت صرافی و کلیک روی دکمه ورود/ ثبت‌نام، وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نام در پول نو

 بعد از ورود، صفحه داشبوردِ خود را در صرافی مشاهده می‌کنید. از صفحه داشبورد به همه خدمات صرافی دسترسی خواهید داشت.

داشبورد صرافی پول نو

برای اینکه کد ریفرال خود را ببینید، در صفحه داشبورد از منوی سمت راست، روی گزینه «کسب درآمد» کلیک کنید. یک راه دیگر هم این است که روی بخش همین حالا دعوت می‌کنم که در صفحه زیر مشخص شده، بزنید.

دعوت دوستان در پول نو

با کلیک روی هرکدام از این دو بخش مشخص‌شده در تصویر بالا، صفحه کسب درآمد که شامل همه اطلاعات مربوط به کد دعوت شما است، باز خواهد شد.

کد ریفرال پول نو

اگر نتوانستید کد ریفرال خود را در صفحه کسب درآمد ببینید، کمی در همان صفحه پایین‌تر بیایید. حالا می‌توانید کد ریفرال و لینک دعوت خود را مشاهده کنید.

مشاهده کد دعوت در صرافی پول نو

با زدن روی دکمه توضیحات بیشتر در بالای صفحه کسب درآمد هم می‌توانید اطلاعات مربوط به نحوه فعالیت با ریفرال کد در پول نو را مشاهده کنید.

با انتخاب گزینه «توضیحات بیشتر» روش کامل ریفرال گیری و نحوه کارکرد آن (مانند تصویر زیر) برای شما نمایش داده می‌شود.

توضیحات کسب درآمد از پول نو

آموزش استفاده از کد دعوت پول نو برای کسب درآمد

حالا که کد دعوت خود را در صفحه کسب درآمد دیدید، می‌توانید آن را برای دوستان خود ارسال کنید. برای این کار دو راه وجود دارد. راه اول این است که خودِ کد دعوت را کپی کرده و برای آنها بفرستید و راه دیگر اینکه لینک دعوت را برایشان ارسال کنید. با کلیک روی گزینه کپی در کنار هرکدام از این دو مورد، می‌توانید آنها را کپی کنید.

استفاده از کد دعوت

اگر کد دعوت را ارسال کردید، دوستان شما هنگام ثبت‌نام، باید کد را در کادر مربوط به کد معرف وارد کنند.

کد معرف صرافی پول نو

ولی اگر لینک دعوت را برای دعوت‌شدگان خود بفرستید، با کلیک روی این لینک، صفحه‌ ثبت‌نام برایشان باز خواهد شد؛ زمانی هم که به مرحله ثبت کد ریفرال برسند نیازی به واردکردن کد در باکس مربوط ندارند، چون این کد مانند تصویر زیر، به‌صورت پیش‌فرض، در آن بخش برایشان ثبت شده است. در این حالت دوست شما تنها باید مراحل ثبت نام را طی کند.

آموزش کد معرف پول نو

بعد از دعوت دوستان خود، می‌توانید اطلاعاتی مثل تعداد افراد معرفی شده، تعداد معاملات و درآمدی که کسب کرده‌اید را در صفحه کسب درآمد مشاهده کنید.

افراد معرفی شده در پول نو

وارد کردن کد ریفرال بعد از ثبت نام

اگر در هنگام ثبت‌ نام در صرافی پول نو، فراموش کنیم که کد ریفرالِ معرف خود را وارد کنیم چه می‌شود؟ در واقع هیچ اتفاقی نمی‌افتد! هرکدام از کاربران جدید تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت‌نام اولیه، می‌توانند کد معرف خود را وارد کنند.

برای وارد کردن کد ریفرال، بعد از ثبت‌نام در صرافی، به صفحه کسب درآمد در حساب کاربری خود وارد شده و کد معرف دوست خود را در بخش مربوطه وارد کرده و آن را تایید کنید.

چرا با اینکه افرادی را دعوت کردم، درآمدی به حسابم واریز نشده؟

فرآیند واریز پاداش و کارمزد به کیف پول حساب کاربری شما کاملا خودکار انجام می‌شود و در صورتی که تمام شرایط را رعایت کرده باشید به صورت اتوماتیک این وجه به شما تعلق می‌گیرد. دلیل اینکه مبلغ را دریافت نکرده‌اید این است که این موارد را رعایت نکرده‌اید:

سن شما کمتر از ۱۸ سال است.

سن افرادی که دعوت کرده‌اید کمتر از ۱۸ سال است.

حساب کاربری خودتان هنوز تایید نشده است.

حساب کاربری افرادی که دعوت کرده‌اید هنوز تایید نشده است.

چه کار باید بکنید؟

حساب کاربری‌تان را چک کنید و موارد خواسته شده را عینا مطابق کارت ملی‌تان وارد کنید. شماره کارت بانکی‌ای وارد کنید که به نام شخص شماست.

از افراد دعوت شده بخواهید که حساب کاربری‌شان را ویرایش کنند و موارد خواسته شده را رعایت کنند.

چگونه پاداش را به حساب بانکی‌ام منتقل کنم؟

با رسیدن موجودی کیف پولتان به حد نصاب می‌توانید آن را به حساب بانکی‌تان منتقل کنید. با رسیدن موجودی‌تان به این مقدار وارد کیف پول حساب کاربری‌تان شوید و از لیست دارایی‌ها روی تومان بزنید. گزینه برداشت را بزنید و مبلغ را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

نکات پایانی کسب درآمد از کد ریفرال

امیدوارم که با نحوه دریافت و استفاده از کد ریفرال در صرافی پول نو، به‌خوبی آشنا شده باشید. همراه با دعوت دیگران به فعالیت در بازار رمزارزها، می‌توانیم به افزایش آگاهی و شناخت آنها از این بازار هم کمک کنیم.

یک راه مناسب برای این کار، مطالعه اخبار و مقالات به‌روز آموزشی است. شما می‌توانید مقالات و اخبار روز را به همراه تحلیل‌ ارزهای دیجیتال مختلف، در وبلاگ آموزشی پول نو مشاهده کنید. اگر در مورد استفاده از کد ریفرال خود سوالی دارید، آن را در بخش کامنت‌های همین مقاله مطرح کنید تا سریعا شما را راهنمایی کنیم.

اطلاعیه‌های جدید را از اینستاگرام پول نو و کانال تلگرام پول نو دنبال کنید:

79
اشتراک در
اطلاع از
guest
79 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی باباعباس
مهدی باباعباس
1 ماه قبل

سلام

سینا شمس آور
مدیر
سینا شمس آور
1 ماه قبل

سلام دوست عزیز چطور میتونم کمکتون کنم؟

بابک صفائی
بابک صفائی
2 ماه قبل

انشالله همگی وبا کمک وهم فکری وتبادل علم وتجربه به یکدیگر همگی بهترین شرایط را بکمک خداوند منان بدست خواهیم آورد انشالله

عرشیا
عرشیا
2 ماه قبل

امیدوارم ایران قهرمان بشه

پوریا دولت‌آبادی
مدیر
پوریا دولت‌آبادی
2 ماه قبل
پاسخ به  عرشیا

ما هم امیدواریم دوست گرامی🙌🏻

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

79

22

نظر مخاطبان (79)