راهنمای ثبت‌نام و ساخت حساب کاربری در صرافی پول‌ نو

راهنمای ثبت نام در صرافی پول نو
شبنم رضا

زمان مطالعه :

5 دقیقه

سطوح کاربری پول نو در نسخه جدید سایت کمی تغییر کرده و اکنون شما به دو سطح کاربری سریع و حرفه‌ای دسترسی دارید. برای شروع یک تجربه دلپذیر از خرید و فروش ارزهای دیجیتال، لازم است که در صرافی پول نو ثبت نام کنید. ثبت نام و شروع خرید و فروش در پول نو بسیار ساده و سریع است. خودتان خواهید دید!

ثبت نام اولیه در صرافی پول نو

۱. با ورود به سایت پول نو به آدرس pooleno.ir در کادر مربوط، شماره موبایلتان را وارد و روی دکمه «شروع کنید» کلیک کنید تا فرآیند ثبت نام شروع شود. توجه کنید که برای تایید حساب کاربری از ابتدا شماره موبایلی وارد کنید که سیم کارت آن به نام خودتان است.

ورود به پول نو

۲. بعد از ورود شماره موبایل، کد تایید ۴ رقمی‌ای برای شما می‌فرستیم که باید آن را در کادر وارد کنید. اگر کد به دستتان نرسید شماره تلفنی که وارد کرده‌اید چک کنید و اگر اشتباه بود آن را اصلاح کنید.

۳. نوبت تعیین رمز عبور است. رمز عبورتان را با توجه به سه نکته‌ای که اشاره کرده‌ایم انتخاب کنید. اگر کد معرف دارید در این بخش وارد کنید. توضیحات کد معرف و کسب درآمد از صرافی پول نو را در انتهای همین بخش آورده‌ایم.

نکته: برای اینکه دکمه «ورود» قابل انتخاب شود باید قوانین و مقررات پول‌ نو را مطالعه کنید و تیک پذیرفتن آن را بزنید. توجه کنید که ثبت نام در پول‌ نو منوط به پذیرش تمام قوانین و مقررات است. روی «ورود» کلیک کنید.

۴. داشبورد خود را مشاهده می‌کنید و امکاناتی که در دسترس شما قرار خواهد گرفت. حالا باید یکی از سطوح کاربری را با توجه به نوع فعالیت خود مشخص کنید. «شروع فرآیند» را بزنید.

انتخاب سطح کاربری

در پول نو دو سطح کاربری شامل سطح سریع و سطح حرفه‌ای داریم. در نوع سریع نیازی به احراز هویت ندارید و تنها اطلاعات کاربری خود را در سایت وارد می‌کنید، اما برای دسترسی به امکانات کامل پول نو می‌توانید حساب خود را به سطح حرفه‌ای ارتقا دهید.

همان طور که در تصویر می‌بینید در سطح سریع این امکانات را خواهید داشت:

امکانات و شرایط سطح سریع

  • واریز تومان به کیف پول حساب کاربری‌تان برای خرید ارز دیجیتال
  • برداشت تومان از کیف پول حساب کاربری و انتقال آن به کارت بانکی‌تان
  • خرید ارز دیجیتال و نگهداری آن در کیف پول حساب کاربری‌تان
  • فروش ارز دیجیتال و نگهداری معادل تومان آن در کیف پول حساب کاربری‌تان
  • تبدیل ارزهای کیف پولتان به یکدیگر
  • واریز رمزارز از کیف پول شخصی به کیف پول حساب کاربری‌تان

تنها تفاوت سطح سریع با سطح حرفه‌ای در برداشت رمز ارز است. اگر می‌خواهید رمزارزهای خود را از صرافی خارج کنید باید مراحل احراز هویت تصویری را انجام دهید.

برای شروع به کار در سطح سریع تنها به:

  • نام و نام خانوادگی
  • کد ملی
  • تاریخ تولد
  • شماره کارت بانکی
  • شماره موبایلی که به نام خودتان است

نیاز است. دقت کنید که تمام این موارد باید دقیق و مطابق با مشخصات واقعی شما وارد شود. در این صورت بلافاصله تایید خواهید شد و در صورت مغایرت، باید مشخصاتتان را ویرایش کنید.

امکانات و شرایط سطح حرفه‌ای

شما به سادگی می‌توانید از سطح‌ سریع به سطح حرفه‌ای ارتقا پیدا کنید. برای این کار باید روند احراز هویت تصویری را طی کنید.

ما برای ارائه بهتر خدمات و تامین امنیت کاربران، فرآیند احراز هویت را انجام می‌دهیم. احراز هویت شاید در ابتدا فرآیندی دست‌وپاگیر به نظر برسد ولی اگر از اهمیت آن باخبر شوید خودتان برای درست انجام دادن مراحل آن پیش‌قدم می‌شوید!

احراز هویت، فرآیند سختی نیست اگر همان اول به تمام نکات گفته شده عمل کنید. هدف از احراز هویت این است که ما بدانیم آیا اطلاعات وارد شده در وبسایت با شخص واقعی شما مطابقت دارد یا خیر. پس باید نوشته‌های شما خوانا و با دستخط خودتان باشد. عکس کارت شناسایی‌تان باید واضح باشد تا ما آن را با چهره شما مطابقت دهیم. اگر پلک زده باشید یا دوربین حرکت کرده باشد یا عکس تار باشد ما نمی‌توانیم این شناسایی را انجام بدهیم و از شما می‌خواهیم یک بار دیگر عکس بگیرید.

طبق نمونه پیش بروید و متن درخواستی را با دستخط خودتان بنویسید.

کارت ملی و دست‌نوشته را در یک کادر جلوی خود بگیرید به طوری که متن نوشته و اطلاعات روی کارت ملی‌تان خوانا و واضح و صورتتان به طور کامل در کادر باشد و عکس بگیرید. امکان گرفتن عکس در خود پلتفرم نیز وجود دارد. آدرس محل سکونت خود را وارد کنید و برای ادامه روند احراز هویت روی دکمه ثبت نهایی کلیک کنید.

بعد از اتمام روند، وارد این صفحه می‌شوید و پیام زیر به شما نمایش داده می‌­شود. این به معنی ثبت موفق اطلاعات حساب کاربری شماست که برای تایید و بررسی آن از سوی پول نو حداقل ۲۴ ساعت زمان نیاز است.  

حساب کاربری حرفه‌ای چیست؟

در حساب کاربری سطح حرفه‌ای شما امکانات بیشتری برای فعالیت در صرافی دارید. شما می‌توانید برای واریز و برداشت رمز ارز، از شبکه‌های پشتیبانی شده در پول نو استفاده کنید. ما از ۳۰ شبکه بلاک چین برای انتقال ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنیم.

رد یا تایید فرآیند احراز هویت یا تغییر سطوح از طریق پیامک به اطلاع شما می‌رسد و می‌توانید وضعیت آن را در حساب کاربری‌تان ببینید. پشتیبانی پول نو در دسترس شماست و برای راهنمایی بهتر بابت تایید احراز هویت یا تغییر سطح با شما تماس خواهند گرفت.

چرا حساب کاربری‌ام تایید نمی‌شود؟

در سطوح مختلف لازم است اطلاعات پایه خودتان را در بخش‌های مرتبط وارد کنید. اگر حساب شما تایید نشده است دلیل آن را در یکی از موارد زیر پیدا می‌کنید:

  • سن شما زیر ۱۸ سال است.
  • خط موبایل شما به نام خودتان نیست.
  • کد ملی‌تان را اشتباه وارد کرده‌اید.
  • کارت بانکی که وارد کرده‌اید با کد ملی‌تان نمی‌خواند یعنی به نام شخص شما نیست.
  • نام و نام خانوادگی‌تان را کامل و مطابق با کارت ملی‌تان وارد نکرده‌اید.

گاهی در روند استعلام اختلال پیش می‌آید و منطبق کردن مشخصات شما با مشکل مواجه می‌شود. اگر مطمئنید که تمام اطلاعات را درست وارد کرده‌اید ولی هنوز تایید نشده‌اید حتما با پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما هم با شما تماس خواهیم گرفت ولی برای تسریع این روند با شماره درج شده در انتهای مقاله تماس بگیرید.

ضمنا! این مقاله به شما کمک می‌کند تا اگر مشخصاتی را اشتباه وارد کرده‌اید آن را ویرایش کنید:

راهنمای ویرایش حساب کاربری پول نو

کسب درآمد از طریق کد ریفرال یا کد معرف با معرفی دوستان

پس از ساخت حساب کاربری کدی اختصاصی به شما تعلق می‌گیرد که می‌توانید با ارسال آن در شبکه‌های اجتماعی به دوستانتان، آن‌ها را به پول نو دعوت کنید. در ازای دعوت هر نفری که حساب کاربری سطح سریع خود را در پول نو بسازد ۱۵,۰۰۰ تومان به کیف پول حساب کاربری شما واریز می‌شود.

کسب درآمد شما از صرافی پول نو به این محدود نمی‌شود! در ازای هر تراکنشی که دوست شما در صرافی پول نو انجام دهد ۲۵ درصد درآمد پول نو از آن تراکنش به شما تعلق می‌گیرد. این یعنی ۰.۱ درصد کل ارزش آن تراکنش.

تا هر موقع که دوست دعوت شده شما در صرافی تراکنش انجام دهد، شما از آن درآمد خواهید داشت! پس همین الان دست به کار شوید و دوستانتان را به پول نو دعوت کنید.

دوستان شما باید هنگام ساخت حساب کاربری در مرحله وارد کردن رمز عبور، کد شما را وارد کنند تا شما به عنوان معرف آن‌ها محسوب شوید.

راهنمای کامل استفاده از کد دعوت پول نو

نکاتی که موجب رد شدن احراز هویت می‌شوند!

بیشتر احراز هویت‌ها به دلیل نامناسب بودن عکس بارگذاری شده رد می‌شوند. می‌توانید از کسی بخواهید از شما عکس بگیرد و دقت کند که تمام موارد لازم در عکس رعایت شده‌اند. برخی از مهم‌ترین دلایل رد احراز هویت را در ادامه می‌آوریم:

  • تکان خوردن دوربین و محو شدن عکس.
  • تار بودن نوشته‌ و دیده نشدن اعداد و متن یا پوشیده شدن بخشی از کارت شناسایی یا متن دستنویس با انگشت.
  • نامناسب بودن عکس ارسالی برای احراز هویت (عکس شما در مهمانی یا سفر کمکی به ما نمی‌کند! ما تصویر شما را کنار متن دستنویس و کارت شناسایی‌تان می‌خواهیم)
  • ارسال متن دستنویس صرافی‌های دیگر.
  • عدم هماهنگی تاریخ متن دستنویس با تاریخ بارگذاری عکس.
  • سن زیر ۱۸ سال.

در صورتی که هرگونه سوالی در این باره دارید از طریق کامنت یا تماس با شماره ۰۲۱-۰۹۱۰۷۰۵۲۰ مطرح کنید.

266
اشتراک در
اطلاع از
guest
266 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
غلام حسن
غلام حسن
5 روز قبل

سلام محترم من غلام حسن

غلام حسن
غلام حسن
5 روز قبل

سلام به شما محترم من تازه به این برنامه وارید شده ام
و میخواهم کی تا آخر به این برنامه کار کونم به همکاری شما تشکر محترم

آرش آلفته
آرش آلفته
29 روز قبل

سلام درقسمت احراز هویت بنده عکس را نمیتوانم آپلود کنم کلید ارسال روشن میشه اما عمل نمیکنه لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون

سینا شمس آور
مدیر
سینا شمس آور
29 روز قبل
پاسخ به  آرش آلفته

سلام دوست عزیز. لطفا به پشتیبانی سایت مراجعه کنین در بخش چت. راهنمایی‌تون میکنن تا مشکلتون برطرف بشه.
موفق باشین

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

266

49

نظر مخاطبان (266)