آموزش بازی نات پیکسل نات کوین | تاریخ لیست شدن آن

آموزش بازی نات پیکسل نات کوین | تاریخ لیست شدن آن
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

17 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

تیم توسعه دهنده نات کوین دوباره با خلاقیت دیگری روی کار آمد. نات پیکسل که از بازی‌های تلگرامی کریپتویی محسوب می‌شود، سومین و جدیدترین محصول توسعه دهندگان نات کوین است. گیم پلی Not Pixel با سایر ربات‌های تلگرامی (همستر کامبت، داگز، میجر، CEX، کتیزن، یس کوین، میم فای، راکی ربیت و بلوم) تفاوت دارد و رویکرد نوآورانه‌ای را با ادغام هنر و بلاک‌ چین رقم می‌زند. این بازی یک بوم نقاشی دیجیتالی است که بازیکنان می‌توانند به صورت گروهی یا فردی روی آن نقاشی کنند. جالب است بدانید که رنگ‌ آمیزی فردی روی این بوم وسیع چندان مشخص نخواهد بود. به همین دلیل کاربران به‌صورت گروهی روی تصاویر مشخصی کار می‌کنند تا اثر بیشتری بگذارند. فعالیت گروهی در ایجاد یک نقاشی مشترک، جذاب‌ترین ویژگی نات پیکسل است. 

سیر تا پیاز آموزش بازی نات پیکسل به زبان ساده

طرح کلی بازی این است که کاربران با زوم کردن روی بوم، پیکسل‌های بدون رنگ را رنگ‌ آمیزی می‌کنند. همانطور که گفتیم، هم امکان فعالیت گروهی و هم امکان فعالیت فردی روی بوم وجود دارد. با هر پیکسلی که رنگ‌ آمیزی کنید، توکن px دریافت خواهید کرد و امکان استفاده از گزینه Boosters برای دریافت px بیشتر وجود دارد. با رنگ‌ آمیزی هر پیکسل تنها px پاداش نمی‌گیرید. بلکه با رنگ کردن هر پیکسل، امکان استخراج روزانه ۰.۱ توکن px هم فعال می‌شود. هرچه پیکسل‌های بیشتری را رنگ کنید، ظرفیت استخراج روزانه شما هم بیشتر می‌شود. مثلا اگر ۱۰۰۰ پیکسل را رنگ‌ آمیزی کرده باشید، به‌ صورت اتوماتیک روزی ۱۰۰ پیکسل استخراج خواهد شد. اگر پیکسل انتخابی قبلا توسط کاربران دیگر رنگ شده باشد، در ازای آن px ماین نخواهد شد. بنابراین سعی کنید پیکسل‌های خالی را انتخاب کنید. 

ورود به بازی نات پیکسل 

برای ورود به بازی کافی‌ست که وارد لینک ربات تلگرامی نات پیکسل، به آدرس https://t.me/notpx_bot شوید. با ورود به این آدرس، صفحه اصلی آن در یک چت تلگرام برایتان باز می‌شود.

ورود به ربات نات پیکسل
ورود به ربات نات پیکسل

سپس روی start کلیک کنید. با ورود به بازی، تصویر زیر نمایش داده می‌شود.

شروع بازی نات پیکسل
شروع بازی نات پیکسل

با کلیک کردن روی گزینه “Lets Go” صفحه اصلی بازی نمایش داده می‌شود.

صفحه اصلی نات پیکسل
صفحه اصلی نات پیکسل

در این حالت شما با موفقیت وارد بازی شده‌اید و می‌توانید بازی را آغاز کنید. البته الزامی به دیدن نقاشی که در تصویر مشاهده می‌کنید، نیست. قطعا بوم نقاشی تا زمان ورود شما نسبت به این عکس تغییراتی خواهد داشت؛ زیرا کاربران به‌صورت مدام در حال فعالیت روی بوم دیجیتالی Not Pixel هستند.

شروع به رنگ‌آمیزی روی بوم نات پیکسل

در صفحه اصلی بازی و در سمت چپ قسمت بالا، روی آیکون گالری کلیک کنید. دو روش برای شروع نقاشی وجود دارد. در قسمت My template می‌توانید طرح انحصاری خود را انتخاب کرده و مطابق آن رنگ‌ آمیزی کنید. این یک کار گروهی است و برای این کار باید حداقل ۶۴ نفر را به بازی دعوت کنید.

در قسمت Catalog، تعدادی طرح پیش فرض وجود دارد که می‌توانید کار خود را با آن‌ها آغاز کنید. در این حالت، باید یکی از طرح‌ها را انتخاب کرده و به سراغ بوم بروید. روی آن قسمت از بوم که طرح انتخابی شما ترسیم شده زوم کنید و در رنگ‌ آمیزی پیکسل‌های خالی با دیگران مشارکت کنید. در این حالت نیازی به گروه نیست و با سایر افرادی که روی آن طرح کار می‌کنند نقاشی خواهید کرد.

زوم کردن و رنگ آمیزی در نات پیکسل
زو م کردن و رنگ آمیزی در نات پیکسل

 وظیفه کاربران در نقاشی روی بوم، صرفا رنگ‌ زدن پیکسل‌های مختلف است. حتی می‌توانید رنگ‌ها را بی‌هدف انتخاب کنید و صرفاً پیکسل‌های خالی را رنگ کنید، اما اگر طبق طرح پیش بروید و رنگ‌های درستی را انتخاب کنید، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد.

مرحله ۳: مدیریت انرژی

امکان این‌که به طور مداوم و بی وقفه پیکسل‌ها را رنگ کنید، وجود ندارد. برای نقاشی انرژی محدودی دارید که در یک نوار آبی رنگ، در پایین صفحه اصلی نمایش داده می‌شود. هر زمان که انرژی‌تان به اتمام برسد، ۳ راه برای پر شدن مجدد انرژی وجود دارد.

  1. در روش اول باید برای پر شدن مجدد انرژی صبر کنید.
  2. روش دوم خرید انرژی است. در نوار ابزار سمت راست صفحه اصلی، علامت انرژی دیده می‌شود. وقتی روی این علامت کلیک کنید، خواهید دید که امکان خرید انرژی با توکن استار فراهم است.
  3. روش سوم آن است که در بخش Boosts، سرعت پر شدن انرژی و ظرفیت انرژی را ارتقا دهید.
مدیریت انرژی
مدیریت انرژی

دریافت پاداش PX و ارتقا دادن میزان پاداش

با رنگ‌ آمیزی هر پیکسل می‌توانید توکن PX دریافت کنید. رنگ‌ آمیزی هر پیکسل در ابتدای بازی، روزانه ۰.۱ توکن PX هم استخراج می‌کند. pxهای ماین شده را باید هر ۸ ساعت ۱ بار Claim کنید تا روند ماینینگ متوقف نشود.

اگر بخواهید به‌ ازای رنگ کردن هر پیکسل توکن بیشتری دریافت کنید، باید به سراغ ارتقا دادن Paint Reward در بخش Boosters بروید. با ارتقا دادن این گزینه، پاداش بیشتری برای هر پیکسل دریافت خواهید کرد.

پاداش‌های دعوت از دوستان

مانند اکثر ربات‌های تلگرامی، امکان دعوت از دوستان برای بازی Not Pixel نیز فراهم است. در سمت راست بالای صفحه، گزینه دعوت از دوستان دیده می‌شود. روی آن کلیک کنید و کد دعوت خود را کپی کنید. همچنین می‌توانید از گزینه Share برای ارسال کد دعوت به مخاطبان تلگرامتان استفاده کنید. با دعوت از هر دوست، هم شما و هم دوستتان ۸ توکن px پاداش می‌گیرید و اگر دوست شما تلگرام پریمیوم داشته باشد، پاداش‌‌ها ۶۴ توکن px خواهد بود.

پاداش دیگر شما در ازای دعوت از دوستان، ۱۶% از ماینینگ آن‌هاست. البته چیزی از پاداش استخراج آن‌ها کسر نخواهد شد و این تنها پاداش بازی به شماست! به‌علاوه، پاداش شرکت در لیگ‌ها برای هر دوی شما دو برابر می‌شود.

با دعوت از ۱۰۰۰ نفر، شما به یک رهبر تبدیل می‌شوید که مزایای منحصر به فرد رهبری را دریافت خواهید کرد. دعوت از ۱۰,۰۰۰ نفر نیز، مزایای شگفت‌انگیز مختص به خود را دارد. مثلا ۱۰% از استارها و توکن‌هایی که هزینه می‌شود، برای شما واریز خواهد شد.

شارژ انرژی

همانطور که پیش‌تر گفته شد، یکی از روش‌های شارژ انرژی این است که از طریق فروشگاه استار، اقدام به خرید شارژ کنید. در ادامه مطلب به معرفی فروشگاه استار خواهیم پرداخت.

خرید انرژی
خرید انرژی

قوطی رنگ‌ ۳*۳ (Paint Can)

قوطی رنگ ۳*۳ برای راحتی در رنگ‌آمیزی است تا هنگام رنگ کردن پیکسل‌ها، در زمان شما صرفه‌جویی شود. به این ترتیب پاداش بیشتری دریافت می‌کنید. 

قوطی رنگ
قوطی رنگ

تی‌ان‌تی ۵*۵ (Dynamite)

از آنجایی که رنگ‌ آمیزی مجدد پیکسل‌هایی که قبلا رنگ شده، پاداشی برای شما نخواهد داشت؛ تی‌ان‌تی می‌تواند بخشی از بوم را که خودتان انتخاب می‌کنید، با ابعاد ۵*۵ پاک کند. همچنین ممکن است در حال کار کردن روی تمپلیت شخصی خود باشید و کاربران دیگر، بخش‌هایی از طرح شما را با رنگ‌ آمیزی اشتباه خراب کنند. استفاده از تی‌ان‌تی در این موارد نیز کاربرد دارد.

تی ‌ان‌تی در نات پیکسل
تی ‌ان‌تی در نات پیکسل

پیپت (Pipette) 

پیپت ابزاری است که با آن می‌توانید رنگ پیکسل‌های رنگ‌ آمیزی شده در تصویر را برای قلم خود انتخاب کنید. استفاده از پیپت سرعت شما را بیشتر می‌کند تا پاداش بیشتری دریافت کنید.

حالت سریع (Fast mode)

حالت سریع، همانطور که از نام آن پیداست، برای افزایش سرعت در رنگ‌آمیزی است.

فست مود در نات پیکسل
فست مود در نات پیکسل

بخش Task و Boost در ایردراپ پیکسل

مانند همه ایردراپ‌های تلگرامی، Not Pixel نیز وظایفی را برایتان در نظر گرفته است و با انجام این وظایف پاداش می‌گیرید. برخی از این تسک‌ها شامل دنبال کردن سوشال مدیا و برخی دیگر از نوع عضویت و بازی کردن در ربات‌های دیگر است. برای ارتقا در لیگ‌ها، دعوت از دوستان، خرید در فروشگاه استار و داشتن تلگرام پریمیوم نیز در این بخش، پاداش در نظر گرفته شده. برای ورود به بخش تسک‌ها و بوست‌ها، روی علامت پیکسل که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

به طور پراکنده در بخش‌های قبلی در مورد گزینه Boost صحبت شد. اگر بخواهیم کلیات بوست کردن را بررسی کنیم، باید گفت که ۳ گزینه در نات پیکل هست که امکان ارتقا دارند:

  1. Paint Reward: با ارتقا دادن این گزینه، پاداش رنگ‌ آمیزی هر پیکسل بیشتر می‌شود.
  2. Recharging Speed: با ارتقا دادن این گزینه، سرعت شارژ انرژی بیشتر می‌شود.
  3. Energy Limit: با ارتقا دادن این گزینه، ظرفیت انرژی در هر شارژ بیشتر می‌شود.

اسکواد در بازی نات پیکسل

اسکواد به معنای گروه یا تیم است. شما می‌توانید در گروه‌ها و تیم‌های متشکل از افراد متخصص که در بازی وجود دارند، عضو شوید. گروه‌ها در چهار دسته Bronze ،Silver ،Gold و Platinum هستند و علاوه‌بر مشارکت گروهی در فعالیت‌های بازی، به توسعه و پیشرفت پروژه کمک می‌کنند.

اسکواد نات پیکسل
اسکواد نات پیکسل

وظایف اصلی اسکواد نات پیکسل

هرچه فعالیت یک تیم بیشتر باشد، مزایای بیشتری خواهد داشت. این فعالیت‌ها شامل موارد زیر است:

  • توسعه بازی از طریق عضو گیری بیشتر
  • مشارکت گروهی در رویدادهای مختلف
  • هماهنگی‌ها و پشتیبانی‌های لازم
  • معرفی و تبلیغات بازی

مزایای عضویت در اسکواد نات پیکسل

با عضویت در یک تیم، علاوه‌ بر افزایش پاداش‌های دریافتی، می‌توانید کار گروهی انجام دهید. اطلاع‌رسانی‌ها و به‌ روزرسانی‌ها را زودتر دریافت خواهید کرد و نیازی به بررسی سایر چنل‌ها ندارید. همچنین می‌توانید که با کمک تیم خود، تمپلیت مشترکی برای رنگ‌ آمیزی ایجاد کنید و سرعت تکمیل طرح را بهبود ببخشید.

چگونه به اسکواد نات پیکسل بپیوندیم؟

بیشتر تیم‌ها در سوشال مدیا فعالیت دارند. یعنی یک گروه یا چنل تلگرامی برای هماهنگی‌های لازم تشکیل می‌شود که می‌توانید در آن عضو شوید. این گروه‌ها در رسانه‌های اجتماعی مختلف، به معرفی خودشان و عضوگیری می‌پردازند. 

آموزش فروشگاه استار برای ارتقای امکانات بازی

در سمت راست بالای صفحه، یک آیکون ستاره دیده می‌شود. کلیک روی این گزینه شما را به فروشگاه استار می‌برد. در حال حاضر گزینه‌های زیر در این فروشگاه وجود دارند:

  • شارژ انرژی، با قیمت ۱۲۸ استار
  • قوطی رنگ‌ ۳*۳ (Paint Can)، با قیمت ۱۲۸ استار
  • تی‌ان‌تی ۵*۵ (Dynamite)، با قیمت ۱۲۸ استار
  • پیپت (Pipette) برای کپی کردن رنگ سایر پیکسل‌هایی که قبلا رنگ شده، با قیمت ۲۵۶ استار

متاسفانه امکان استفاده از این فروشگاه برای کاربران ایرانی وجود ندارد. تنها در صورتی‌ که شماره تلفن غیر ایرانی داشته باشید و از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی ثابت استفاده کنید، می‌توانید از فروشگاه استار خرید داشته باشید.

بخش‌های مختلف بازی نات پیکسلعملکرد
اسکوادعضویت در گروه و بهبود عملکرد
بوستارتقا دادن آیتم‌های بازی
انرژیمحدودیت رنگ‌آمیزی پیکسل‌ها در هر بار ورود به بازی
فروشگاه استار (ستاره)خرید ابزارهای رنگ‌آمیزی
قوطی رنگرنگ‌آمزی با ابعاد ۳*۳ پیکسل
تی‌ان‌تیپاک کردن ابعاد ۵*۵ پیکسل
پیپتانتخاب رنگ مد نظر از رنگ سایر پیکسل‌ها
دعوت از دوستاندریافت پاداش
انجام تسک‌هادریافت پاداش
فست مودافزایش سرعت
تمپلیتانتخاب طرح
بخش‌های مختلف بازی نات پیکسل به همراه کارکردشان

نکات مهم برای پیشرفت سریع‌تر در بازی نات پیکسل 

برای آن‌که سریع‌تر در بازی نات پیکسل پیشرفت کنید، ترفندهایی وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد:

  • انجام تسک‌ها در ابتدای بازی: در همان لحظه ورود به بازی، تسک‌ها را انجام دهید تا سکه کافی برای ارتقا دادن داشته باشید.
  • ارتقا از طریق Boost: از سکه‌های به دست آمده استفاده کنید تا هر سه بخش اصلی “پاداش هر پیکسل”، “ظرفیت انرژی” و “سرعت شارژ انرژی” را ارتقا دهید.
  • دعوت از دوستان در اولین زمان ممکن: هرچه سریع‌تر شبکه دوستان خود را تشکیل دهید تا علاوه بر پاداش دعوت، ۱۶% از استخراج آن‌ها را دریافت کنید.
  • عضویت در اسکواد: در اسواد عضو شوید تا علاوه بر مزایای متنوع، با سرعت بیشتری پیش بروید.
  • رنگ‌آمیزی پیکسل: هرچه تعداد پیکسل بیشتری را رنگ‌ آمیزی کنید، علاوه بر پاداش آن پیکسل، سرعت ماینینگ شما بیشتر خواهد شد.
  • claim کردن: هر ۸ ساعت pxهای استخراج شده را Claim کنید. در غیر این صورت،استخراج شما پس از ۸ ساعت متوقف می‌شود.
  • شرکت در رویدادها: برای دریافت پاداش بیشتر، در رویدادهای بازی مشارکت داشته باشید.
  • امتیاز چند برابر: معمولا با رنگ کردن هر پیکسل، امتیاز مشخصی می‌گیرید، اما اگر طبق الگویی که در گوشه تصویر وجود دارد رنگ‌آمیزی کنید، امتیاز شما چند برابر می‌شود.

بازی نات پیکسل چیست؟ 

نات پیکسل (Not Pixel)  یکی از برترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرامی (Telegram Bot) است که از سبک پلی تو ارن (play to earn) پیروی می‌کند. یعنی کاربران با بازی کردن و انجام وظایف تعریف شده در ایردراپ مشارکت داده می‌شوند. بازی نات پیکسل یک بوم دیجیتال است که پیکسل به پیکسل آن به‌طور دسته‌جمعی، توسط کاربران رنگ‌ آمیزی می‌شود. کاربران بازی با همکاری و مشارکت، یک اثر هنری مشترک می‌سازند و در ازای آن پاداش‌ دریافت می‌کنند. پاداش نات پیکسل فعلا توکن درون برنامه‌ای px است و اگر مطابق پروژه نات کوین پیش برود، همین توکن میان شرکت کنندگان ایردراپ خواهد شد.

سازندگان بازی نات پیکسل

توسعه دهندگان بازی تلگرامی نات کوین، سومین محصول خود (نات پیکسل) را با ادغام هنر (Art) و بلاک‌چین (Blockchain) ارائه کردند تا بار دیگر خلاقیتشان را به نمایش بگذارند. ساشا (خالق نات کوین) در میان بنیان‌گذاران بزرگترین کانال‌های تلگرام اعلام کرد:

نات پیکسل قرار است بزرگ‌ترین ایردراپ تلگرام امسال باشد و توکن‌ها کاملا عادلانه توزیع خواهند شد.

پیکسل (PX) چیست؟

PX یا همان پیکسل، توکن درون برنامه‌ای نات پیکسل است. پاداش‌ها در بازی از طریق توکن px پرداخت می‌شوند و با رنگ‌ آمیزی هر پیکسل، px دریافت خواهید کرد. علاوه‌ بر این، پاداش انجام تسک‌ها نیز با px پرداخت می‌شود.

اثبات بوم (Proof-of-Canvas) چیست؟

مدل اقتصادی در بازیNot Pixel، مدل اثبات بوم است. برای درک اثبات بوم باید به مفهوم اثبات کار (Proof-of-Work) در بلاک‌چین اشاره کنیم. می‌دانیم که استخراج برخی از رمز ارزها بر اساس اثبات کار (PoW) صورت می‌گیرد. به‌طور مثال یکی از این کارها، کانفرم کردن تراکنش‌ها در شبکه بلاک‌چین است. در نات پیکسل نیز، استخراج (ماینینگ) توکن px بر اساس الگوریتم اثبات بوم است. یعنی هر پیکسلی که روی بوم رنگ‌ می‌شود، مشارکت کاربر را اثبات می‌کند و به عنوان پاداش، PX دریافت خواهد کرد.

کاربردهای توکن PX

توکن px هنوز در هیچ صرافی لیست نشده و امکان خرید و فروش آن وجود ندارد. اما در داخل بازی، همه چیز حول محور px می‌گردد. شما می‌تواند با px برخی از گزینه‌های داخل بازی را ارتقا دهید تا با سرعت بیشتری استخراج کنید. همچنین در آینده و پس از ایردراپ، امکان خرید و فروش و استیکینگ این ارز دیجیتال مهیا خواهد شد.

استخراج خودکار PX

همانطور که گفته شد، با رنگ کردن هر پیکسل علاوه بر دریافت px، روزانه ۰.۱ توکن px ماین می‌شود. یعنی حتی زمانی که در بازی حضور ندارید، توکن بومی بازی برای شما استخراج می‌شود. البته هر ۸ ساعت  1بار باید آن را برداشت کنید. همچنین با دعوت از هر دوست به بازی نات پیکسل، به‌ صورت خودکار ۱۶% از استخراج او را پاداش می‌گیرید. 

بازی نات پیکسل چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد؟ 

این بازی به‌ طور کلی نسبت به سایر ایردراپ‌های تلگرامی متفاوت است و ویژگی‌های منحصر به‌ فرد بی‌شماری دارد. مهمترین ویژگی‌های نات پیکسل را می‌توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم:

  • ترکیب هنر و بلاک‌چین: مکانیسم بازی نات پیکسل مشارکت در خلق یک اثر هنری جمعی است و ایده خلاقانه‌تری را نسبت به محصولات مشابه خود دنبال می‌کند.
  • گرافیک جذاب و رابط کاربری ساده: در عین خلاقیت، این بازی پیچیدگی بی موردی ندارد و برای همه گروه‌های سنی مناسب است.
  • توسعه دهندگان: توسعه دهندگان این بازی، توسعه دهندگان پروژه موفق نات کوین هستند و تا کنون رزومه خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند.
  • مدل درآمدی: «الگوریتم اثبات بوم» مفهوم خلاقانه‌ای است که برای اولین بار توسط این تیم ابداع شده است. کسب درآمد و لذت بردن از خلق یک اثر هنری، مدل درآمدی نات پیکسل را منحصر به فرد می‌کند.
  • گیم پلی مبتنی‌بر کار گروهی: مشارکت بازیکنان از سراسر جهان روی یک بوم، جذابیت بازی را افزایش می‌دهد.
  • ابزارهای تاکتیکی: ارائه Boost، فروشگاه استار و امکان دریافت پاداش از استخراج دوستان، ترفندهای تاکتیکی ساده‌ای را برای پیشرفت سریع در نات پیکسل مهیا می‌کند.
  • قواعد تمپلیت طراحی: امکان ایده پردازی با ارائه تمپلیت طراحی، از ویژگی‌های منحصر به فرد نات پیکسل است. اما تمپلیت‌ها باید ساده و قابل اجرا باشند تا همه بتوانند در آن مشارکت کنند. مثلا کاربران ایرانی توانسته‌اند که پرچم ایران و عبارت پرشین گلف (خلیج فارس) را در بازی اجرا کنند.
  • رویدادهای خاص: نات پیکسل به‌ طور مرتب رویدادهایی را در نظر می‌گیرد تا کاربران با مشارکت در آن‌ها جایزه بگیرند.
  • اثر پروانه‌ای: مفهوم اثر پروانه‌ای به وضوح در نات پیکسل دیده می‌شود. رنگ‌ آمیزی یک پیکسل کوچک از بوم، در نهایت به مشارکت شما در خلق یک اثر هنری منجر می‌شود.
  • جامعه فعال: عضویت در اسکواد باعث رقم زدن یک جامعه رو به رشد و پویا پیرامون نات پیکسل می‌شود.
  • مالکیت: حتی اگر یک پیکسل را در بازی رنگ‌ آمیزی کرده باشید، شما هم در نهایت از خالقان این اثر هنری خواهید بود!
  • امکانات متنوع: ارائه ابزارهایی مانند تی‌ان‌تی، پیپت و پینت کَن، جذابیت حس ترسیم یک نقاشی واقعی را رقم می‌زند.
پرچم ایران در نات پیکسل
پرچم ایران در نات پیکسل

مزایا و معایب نات پیکسل

مانند هر محصول دیگر، نات پیکسل هم مزایا و معایب خود را دارد.

مزایای نات پیکسلمعایب نات پیکسل
ترکیب هنر و بلاک چینمشخص نبودن تاریخ دقیق ایردراپ
دسترسی آسان مشخص نبودن توکنومیکس پروژه
رابط کاربری سادهنیاز به برداشت توکن‌های استخراج شده (هر ۸ ساعت)
امکان کسب درآمد از بازیعدم امکان استفاده از فروشگاه استار برای ایرانیان
جامعه فعالنیاز به توکن استار برای خرید برخی قابلیت‌ها
خلاقیت و نوآوریمصرف بیشتر باتری موبایل در هنگام بازی‌های تلگرامی
کار گروهینیاز به تغییر آی‌پی برای استفاده از پلتفرم تلگرام
رزومه موفق توسعه دهندگانبرخی مشکلات مرتبط با باز شدن ربات
مزایا و معایب نات پیکسل

نقش نات کوین در بازی نات پیکسل

اگرچه از توکن نات کوین به‌ طور مستقیم در بازی نات پیکسل استفاده نمی‌شود، اما اعتبار پروژه نات کوین موجب اشتیاق کاربران نات پیکسل شده است. وقتی دیگر ایردراپ‌ها به واسطه موفقیت و اعتبار نات کوین پرطرفدار می‌شوند، پس پروژه‌ای که متعلق به نات کوین باشد از جذابیت و اعتبار بیشتری برخوردار خواهد بود.

رویدادهای بازی نات پیکسل

نات پیکسل رویدادهای متنوعی را با هدف مشارکت بیشتر و اهدای پاداش برگزار می‌کند. این رویدادها معمولا در زمان‌های متفاوتی رخ می‌دهند. اطلاع‌ رسانی‌های مرتبط با ایونت‌ها، در بخش اعلان‌ها و به‌ روزرسانی‌های نات پیکسل منتشر می‌شود. از همین طریق می‌توانید جزئیات و نحوه شرکت در رویداد را مطالعه کرده و طبق دستورالعمل‌ها عمل کنید.

زمان لیست شدن توکن PX 

طبق اعلام غیر رسمی نات پیکسل، توکن PX اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی و احتمالا در ماه نوامبر (آبان‌ماه) لیست خواهد شد. اگرچه طبق روند اکثر ایردراپ‌های قبلی، احتمال جابجایی تاریخ ایردراپ وجود دارد. زیرا هنوز مدت زمان زیادی از ارائه نسخه بتای پروژه نگذشته است. بنابراین ممکن است که توسعه دهندگان برای اتمام این فاز از بازی، با هدف مشارکت و کسب درآمد بیشتر تاخیر داشته باشند.

قیمت ارز پیکسل و جزئیات توکنومیکس Not Pixel

هنوز اطلاعات کافی در مورد نحوه تخصیص توکن‌ها میان جامعه نات پیکسل ارائه نشده است. همچنین تا زمان لیست شدن یک ارز در صرافی‌های معتبر، هیچ حدس و گمانی در مورد قیمت آن معتبر نخواهد بود. قیمت یک ارز دیجیتال به عواملی مانند تعداد توکن‌های در گردش، تعداد کل توکن‌ها، میزان عرضه و تقاضا و … بستگی دارد. فعلا داده‌ای در مورد این شاخص‌ها در اختیار نداریم و پیش‌بینی قیمت در این حالت ممکن نیست.

کسب درآمد از نات پیکسل

نات پیکسل از بازی‌های پلی تو ارن محسوب می‌شود و بازیکنان در مدل درآمدیِ توکن بومی پروژه، مشارکت داده می‌شوند. پس با انجام این بازی، علاوه بر لذت کار گروهی در خلق یک اثر هنری، احتمال کسب درآمد وجود دارد.

اگر اهل بازی کردن نباشید، می‌توانید پس از لیست شدن رمز ارز px، با خرید و فروش و ترید روزانه کسب درآمد کنید. احتمالا پس از ایردراپ، امکان استیکینگ و درآمدزایی با قفل کردن توکن‌های px در استخرهای نقدینگی نیز فراهم می‌شود.

آینده ارز نات پیکسل

از آنجایی که پروژه نات کوین بیشترین میزان رضایت از ایردراپ را در میان ربات‌های تلگرامی داشته، نات پیکسل هم بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. زیرا این پروژه به توسعه دهندگان نات کوین تعلق دارد که در محصولات قبلی خود، عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند. اگر نات پیکسل به اندازه پروژه نات کوین موفق شود، آینده ارز نات پیکسل نیز مانند آینده ارز همستر کامبت و نات کوین درخشان خواهد داشت. 

اما باید این را هم در نظر گرفت که هنوز داده‌های معتبر چندانی درباره پروژه وجود ندارد که بخواهیم از نظر تخصصی آینده آن را بررسی کنیم.

تلفیق سرگرمی و هنر و درآمد با نات پیکسل!

نات پیکسل یک ایردراپ تلگرامی است که از دسته مینی گیم‌های تلگرام محسوب می‌شود. این پروژه توسط توسعه دهندگان نات کوین ارائه شده و توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند. در بازی نات پیکسل، کاربران از سراسر جهان روی یک بوم مشترک کار می‌کنند و به رنگ آمیزی آن می‌پردازند. بازیکنان ربات تلگرامی نات پیکسل به ازای فعالیت خود، توکن PX دریافت می‌کنند. PX توکن درون بازی نات پیکسل است و احتمالا ایردراپ آن در ماه نوامبر رقم بخورد.

ایده خلاقانه و نوآوری نات پیکسل باعث شده تا کاربران در کنار لذت مشارکت در یک اثر هنری، کسب درآمد کنند. اگر از علاقه‌مندان ایردراپ‌های تلگرامی هستید، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.

سوالات متداول

نات پیکسل چیست؟

نات پیکسل یک ایردراپ تلگرامی است که از دسته مینی گیم‌های تلگرام محسوب می‌شود. در بازی نات پیکسل، کاربران از سراسر جهان روی یک بوم مشترک کار می‌کنند و به رنگ آمیزی آن می‌پردازند.

توسعه دهندگان نات پیکسل چه کسانی هستند؟

این پروژه توسط توسعه دهندگان نات کوین ارائه شده و توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

چگونه وارد بازی نات پیکسل بشوم؟

 برای ورود به بازی کافی‌ست که وارد لینک ربات تلگرامی نات پیکسل، به آدرس https://t.me/notpx_bot شوید.

آیا امکان کسب درآمد از بازی نات پیکسل وجود دارد؟ 

بله، نات پیکسل از بازی‌های پلی تو ارن محسوب می‌شود و بازیکنان در مدل درآمدیِ توکن بومی پروژه، مشارکت داده می‌شوند. 

توکن PX چیست؟

PX یا همان پیکسل، توکن درون برنامه‌ای نات پیکسل است و پاداش‌ها در بازی از طریق توکن px پرداخت می‌شوند.

آیا بازی تلگرامی نات پیکسل معتبر است؟

این پروژه توسط توسعه دهندگان نات کوین ارائه شده و این تیم تا کنون عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

نظر افراد سرشناس در مورد بازی نات پیکسل چیست؟

ساشا (خالق نات کوین) در میان بنیان‌گذاران بزرگ‌ترین کانال‌های تلگرام اعلام کرد:
“نات پیکسل قرار است بزرگ‌ترین ایردراپ تلگرام امسال باشد و توکن‌ها کاملا عادلانه توزیع خواهند شد.”

اسکواد در بازی نات پیکسل چیست؟

اسکواد به معنای گروه یا تیم است. شما می‌توانید در گروه‌ها و تیم‌های متشکل از افراد متخصص که در بازی وجود دارند، عضو شوید و از مزایای عضویت در آن بهره‌مند شوید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

3

نظر مخاطبان (0)