همستر کامبت چیست؟ آموزش کامل Hamster Kombat

همستر کامبت چیست؟ آموزش بازی همستر کامبت + ترفندهای افزایش سکه
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

11 دقیقه
فهرست عنوان ها

حتما در روزهای اخیر نام همستر کامبت را بسیار شنیده‌اید. نام این بازی با تلفظ همستر کامبات یا همستر کومبت نیز رایج است. همستر کامبت یک مینی گیم که بر بستر بلاک‌چین TON فعالیت دارد؛ از طریق ربات تلگرامی همستر کامبت در دسترس قرار می‌گیرد. در این بازی با به دست آوردن سکه می‌توانید کسب در آمد کنید. مدل درآمدی این بازی Tap tap earn است و از طریق ایردراپ اتفاق می‌افتد. طبق اعلام رسمی توسعه دهندگان بازی، تعداد کاربران به بیش از ۲۵۰ میلیون نفر رسیده‌! جالب است که این موفقیت تنها در یک بازه زمانی کوتاه اتفاق افتاد. اگر می‌خواهید بدانید که بازی کریپتویی همستر کامبت چیست؟ و چگونه می‌توان از طریق این بازی اعتیاد آور کسب درآمد کرد، با ما همراه باشید.

آموزش بازی Hamster Kombat

برای یادگیری کامل این بازی، باید به بخش‌های مختلف ربات تلگرامی بپردازیم. بنابراین راهنمای گام به گام بازی همستر کامبت را از مراحل اولیه تا دریافت ایردراپ همستر کامبت، به زبان ساده توضیح خواهیم داد.

 عضویت در بازی همستر کامبت

اولین مرحله از این بازی، داشتن یک حساب تلگرام است. برای عضویت در بازی همستر کامبت در حساب تلگرام خود، ربات همستر کامبت را باز کنید. با بازکردن بازی، ابتدا توضیحاتی برای شما می‌آید. پس از استارت ربات، باید گزینه Play in 1 Click را انتخاب کنید. روی Shaving Hamster کلیک کنید تا همستر شما اصلاح شود. با ضربه‌زدن روی کاراکتر همستر، سکه دریافت خواهید کرد. اما این بازی فقط به کلیک کردن و سکه گرفتن محدود نمی‌شود. بازی همستر بخش‌های مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

راهنمای گام به گام بازی همستر کامبت

روند بازی همستر کامبت شامل چندین مرحله است:

  1. ورود به ربات همستر
  2. جمع‌آوری سکه در بازی
  3. استفاده از سکه‌ها برای ساخت و ارتقاء یک صرافی
  4. شرکت در ایردراپ

این مراحل از طریق فیچرهای گوناگونی اتفاق می‌افتد. اولین فیچر افزایش سرعت کلیک کردن است! به قسمت Boost سر بزنید و سکه‌های بیشتری جمع کنید.

Boost کردن و افزایش درآمد همستر کامبت

ساده‌ترین راه برای جمع‌آوری سکه، ضربه زدن به روی همستر است. اما لازم نیست خودتان را اذیت کنید. راه حل افزایش سرعت کلیک کردن در بازی همستر، در قسمت Boost فراهم است. این بخش چند گزینه دارد:

۱.Full Energy: این گزینه برای مواقعی است که شما سقف سکه خود را با کلیک کردن دریافت کرده‌اید. برای این‌که مجددا انرژی شما پر شود و بتوانید کلیک کنید، از این گزینه استفاده کنید.

۲.Turbo: این گزینه فعلا در دسترس نیست، اما در مقابل آن نوشته شده که به‌زودی فعال خواهد شد.

۳.Multitap: با هر بار ارتقا دادن مولتی تپ، یک سکه به تعداد سکه‌هایی که با هر کلیک دریافت می‌کنید، اضافه می‌شود.

۴.Energy limit: ارتقای این گزینه ظرفیت انرژی شما را برای کلیک کردن بیشتر می‌کند. اوایل بازی با کلیک کردن و دریافت ۳۰۰۰ سکه کار تمام می‌شود و باید برای پر شدن انرژی صبر کنید. پس از یک‌بار ارتقا دادن این گزینه، میزان انرژی شما ۳۵۰۰ سکه خواهد بود. انرژی لیمیت امکان چندین مرحله ارتقا دادن را دارد.

BOOST در بازی همستر کامبت

بخش‌های مختلف بازی همستر کامبت

صفحه اصلی بازی همستر مانند تصویر زیر است. در این صفحه بخش‌های مختلفی دیده می‌شود.

صفحه اصلی بازی

بخش‌های مختلف بازی، در دو نوار، بالا و پایین صفحه قرار دارند. ابتدا به معرفی نوار ابزار پایین می‌پردازیم. این بخش‌ها شامل موارد زیر است.

نوار ابزار بالا:

  • Exchange
  • Mine
  • Friend
  • Earn
  • Airdrop

بعد به سراغ نوار ابزار بالای صفحه می‌رویم. این بخش برای دریافت پاداش‌های روزانه است و شامل موارد زیر می‌شود.

  • Daily Reward
  • Daily Combo
  • Daily Cipher
  • Mini Game

بخش Exchange

هم‌زمان با شروع بازی همستر کامبت در قسمت انتخاب صرافی، صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید. هیچ تفاوتی بین کارت‌ها با انتخاب صرافی ایجاد نخواهد شد و انتخاب صرافی یک گزینه خنثی در بازی است. اما برای ادامه بازی همستر نیاز دارید که حتما یک مورد را انتخاب کرده باشید. 

بخش Mine

در قسمت ماین بخش‌های مختلف یک صرافی را می‌بینید. در هر بخش تعدادی کارت وجود دارد. شما باید کارت‌ها را آزاد کرده و لول هرکدام را ارتقا دهید. اگر کارتی قفل باشد، حتما پیش نیازی دارد. معمولا پیش نیاز باز شدن هر کارت، ارتقا دادن کارت دیگری است. گاهی ممکن است پیش نیاز یک کارت، دعوت از دوستان یا همان ریفرال باشد. اگر شما ریفرالی نداشته باشید، کارت آزاد نمی‌شود.

Mine در بازی همستر کامبت
سکه‌های دریافتی در هر ساعت (Profit per hour)

قسمت profit per hour به شما نشان می‌دهد که در هر ساعت، چه تعداد سکه از صرافی دریافت خواهید کرد. این بخش از مهم‌ترین بخش‌های بازی است. هدف شما باید این باشد که رقم این قسمت را افزایش دهید. حتما می‌پرسید profit per hour چگونه افزایش می‌یابد؟ جواب ساده است. با خرید هر کارت از قسمت Mine تعدادی سکه به profit per hour شما اضافه می‌شود. برای خرید هر کارت، اول روی کارت و سپس روی گزینه go ahead کلیک کنید.

profit per hour در بازی همستر

 دعوت از دوستان و ریفرال

در قسمت دوستان (Friend) می‌توانید هم کد دعوت خود را دریافت کنید و هم تیم دوستان‌تان را ببینید. با دعوت هر فرد، تعداد ۵۰۰۰ سکه به شما و دوست شما اضافه خواهد شد. کد دعوت خود را مطابق تصویر به دست بیاورید. البته داشتن ریفرال صرفا برای دریافت سکه نیست. شرط باز شدن قفل بعضی از کارت‌ها در بخش ماین، داشتن تعدادی ریفرال است.

کد دعوت در بازی همستر کامبت

بخش Earn

چند ترفند ساده برای گرفتن سکه‌های بیشتر وجود دارد. مثلا در بخش Earn تسک‌هایی به شما داده شده است. با انجام هر یک از این فعالیت‌ها، تعدادی سکه جایزه می‌گیرید. برای دریافت جایزه هر بخش، روی گزینه “چک” کلیک کنید. در برخی از فعالیت‌ها مانند دیدن و جوین شدن در یوتیوب، کمی زمان می‌برد تا “چک” انجام شود. گزینه‌های این قسمت از بازی همستر ثابت نیست. بنابراین هر روز به این بخش سر بزنید و مدام آن را چک کنید.

تسک‌های بخش earn در بازی همستر کامبت

بخش ایردراپ Airdrop

در این بخش اطلاعات مربوط به ایردراپ و اطلاع رسانی‌های آن را مشاهده می‌کنیم. در حال حاضر همستر کامبت از کاربران خواسته تا کیف پول‌های خود را به بازی متصل کنند. همچنین اطلاعیه‌ای از روند لیست شدن توکن بازی وجود دارد. در ادامه نیز هرگونه تسک یا اطلاعیه مربوط به ایردراپ در همین بخش قرار می‌گیرد.

کارت دیلی کمبو (Daily Combo)

کارت های دیلی کمبو همستر کامبت در بخش Mine قرار دارد. در این بخش سه کارت به شکل علامت سوال وجود دارد. با خرید این سه کارت روزانه ۵/۰۰۰/۰۰۰ سکه به دارایی شما اضافه می‌شود. با دنبال کردن اخبار پیرامون “کارت‌های امروز همستر” در بلاگ پول نو و یا کانال تلگرامی پول نو از کارت‌های روزانه مطلع شوید.

کارت‌های کمبو در بازی همستر کامبت

 کد مورس مخفی همستر کامبت

کد مورس مخفی بازی همستر کامبت یک ترفند جذاب از بازی‌ست تا سکه‌های بیشتری جمع‌آوری کنید. کافی‌ست تا کد مورس مخفی را از طریق بلاگ یا کانال تلگرامی پول نو به دست بیاورید و روزی ۱/۰۰۰/۰۰۰ سکه جایزه بگیرید!

فعال‌سازی کد مورس روزانه همستر کامبت

ابتدا باید بر روی گزینه Daily cipher کلیک کنید. با این گزینه، دایره دور کاراکتر بازی قرمز خواهد شد.

محل وارد کردن کد مورس همستر
محل وارد کردن کد مورس همستر
نحوه ورود کد مورس در بازی همستر کامبت

پس از قرمز شدن دایره همستر، کد مورس را با ضربه زدن روی دایره، وارد کنید. جهت وارد کردن هر “نقطهگ یک ضربه وارد کنید. وارد کردن “خط” مستلزم این است که در زمان ضربه زدن، انگشت خود را به مدت بیشتری نگه‌ دارید. سعی کنید نقطه‌ها و خط‌ها را به‌صورت پیوسته بزنید که مشخص شود برای یک حرف هستند. با نمایش هر حرف روی تصویر، سراغ حرف بعدی بروید.

مینی گیم و اسکین همستر کامبت چگونه کار می‌کند؟

مینی گیم فیچر جدیدی است که در آن یک کلید وجود دارد. کلید همستر در میان چندین کندل گیر کرده و کاربران باید در مدت زمان محدودی، با تکان دادن کندل‌ها، راه خروج کلید را باز کنند. بازیکنان باید پس از هر بازی مینی گیم، یک ساعت و سی دقیقه صبر کنند تا دوباره امکان ورود به این بخش را داشته باشند.

مینی گیم همستر کامبت
مینی گیم همستر کامبت

روی صفحه اصلی بازی، در گوشه بالایی سمت راست، علامت کلیدی وجود دارد که ناک ناک نام دارد. هر کلیدی که بتوانید از مینی گیم آزاد کنید، به تعداد کلیدهای بخش ناک ناک افزوده می‌شود.

مینی گیم، ناک نک و اسکین همستر کامبت
مینی گیم، ناک نک و اسکین همستر کامبت

اسکین یا پوسته، صرفا ویژگی ظاهری کاراکتر بازی را تغییر می‌دهد. قیمت‌های متفاوتی برای هر پوسته وجود دارد و ممکن است با توجه به سطوح کاربری، برخی از پوسته‌ها قفل باشند.

اسکین همستر کامبت
اسکین همستر کامبت

همستر با پویایی مداوم سعی دارد که نیازهای کاربران را بر طرف و سرگرمی را بیشتر کند. برخی معتقدند که این ویژگی‌های جدید، ایردراپ را به تاخیر می‌اندازد و موافق به‌روزرسانی‌های مداوم همستر کامبت نیستند.

 آیا می‌توان از اپلیکیشن‌های کلیک خودکار در بازی همستر کامبت استفاده کرد؟

بهتر است که از این ترفندها استفاده نشود. در تجربه‌‌ای که در بازی نات کوین پیش آمد، برخی ازحساب‌ها پس از استفاده از ربات‌ها به مشکل خوردند. می‌توانید برای دریافت سکه‌‌های بیشتر از برنامه‌های کلیک مانند Auto Clicker و Automatic tap هم استفاده کنید. اما ممکن است مقدار زیادی از امتیازهای شما از بین بروند.

اتصال همستر کمبت به کیف پول تون کیپر

اتصال کیف پول تون کیپر به تلگرام و بازی همستر بسیار ساده است.

۱. تون کیپر را دانلود و نصب کنید.

۲. وارد بازی همستر شوید و به بخش ایردراپ بروید.

۳. روی Connect your TON Wallet کلیک کنید.

۴. لیست کیف پول‌هایی که امکان اتصال همستر کامبت به آن ها وجود دارد، برای شما نمایش داده می‌شود.

۵. روی تون کیپر کلیک کنید.

۶. با پیغام Connect to hamstercombat.io بر روی گزینه Connect Wallet کلیک کنید.

۷. با باز شدن ولت تون کیپر، رمز ورود خود را وارد کنید، تیک گزینه “Done” به طور خودکار زده می‌شود و به هم متصل می‌شوند.

در این جا کار شما به پایان می‌رسد و کیف پولتان به بازی متصل شده است.

همستر کامبت چیست؟

این بازی جذاب در میان ایرانیان طرفداران بسیاری دارد. می‌توانیم عمده‌ این استقبال را مدیون موفقیت پروژه نات کوین بدانیم. موفقیت نات کوین (Not coin) باعث شد که این بار تعداد بیشتری از مردم به بازی‌‌های کریپتویی روی بیاورند. همستر کامبت نیز همانند نات کوین بر بستر بلاک‌چین Ton یعنی The Open Network، فعالیت دارد.  تون کوین در ماه‌های اخیر با فعالیت در دنیای بازی‌های کریپتویی، رشد خوبی را تجربه کرده است. (اگر می‌خواهید بدانید که نات‌کوین چیست؟ باید بگویم یک مینی گیم تلگرامی است که پیش از همستر فعالیتش را شروع کرد و اگر برای شما سوال است که تون‌کوین چیست؟ تون کوین ارز دیجیتال پلتفرم تلگرام است.)

اگرچه همستر از بازی‌های TAP TO EARN محسوب می‌شود و با کلیک کردن جایزه می‌گیرید؛ اما در بازی همستر صرفا به جمع کردن سکه پرداخته نمی‌شود. شما باید هم‌زمان صرافی خود را بسازید تا به‌صورت ساعتی و بدون کلیک هم، سکه جمع‌آوری کنید. مجددا سکه‌ها را برای ارتقای بخش‌های مختلف صرافی خرج کنید تا سکه‌های بیشتری در طول هر ساعت به دست بیاورید. بازی کریپتویی همستر کامبت، فعالان این بازی را در ایردراپ خود مشارکت خواهد داد. در زمان انتشار توکن همستر کامبت، میزان دریافت سکه در هر ساعت و شاخص‌های تکنیکال دیگر از معیارهای سنجش پیشرفت شما در بازی خواهد بود.

نقشه راه و چشم‌انداز همستر کامبت

نقشه راه این بازی شامل چند قسمت است:

  1. فاز اول (تکمیل بازی): معرفی سیستم‌های استخراج و کسب درآمد، ارائه کارت‌های ویژه، راه‌اندازی کمبوهای روزانه و معرفی همکاران
  2. فاز دوم (ورود به دنیای بلاک‌چین): تولید و راه‌اندازی توکن درون بازی، پیاده‌سازی کیف پول درون بازی و لیست شدن توکن
  3. فاز سوم (غرق شدن در دنیای بازی‌های کریپتویی): شخصیت‌ها و پوسته‌های جدید، رویدادهایی با مدت‌زمان محدود و رویدادهای زنده

تیم همستر کامبت وعده داده است که غافلگیری‌های هیجان‌انگیز دیگری هم دارد که به مرور زمان ارائه خواهد داد.

ایردراپ همستر کامبت

در حال حاضر توکن همستر کامبات هنوز در هیچ صرافی لیست نشده است؛ اما در اطلاعیه‌های این بازی اعلام شده که مراحل لیست شدن را انجام داده‌اند. با لیست شدن این میم‌کوین پر طرفدار در صرافی‌ها، ایردراپ صورت می‌گیرد. بازیکنان در ایردراپ شرکت داده‌ می‌شوند و روند ورود به بازار اتفاق می‌افتد. معیار سنجش عملکرد بازیکنان، میزان profit per hour خواهد بود. شاخص‌های تکنیکال دیگری نیز بررسی می‌شوند که در ادامه اعلام خواهند شد. برخی کاربران تصور می‌کنند که صرفا می‌بایست سکه جمع کنند. این تصور کاملا اشتباه است.

آیا همستر کامبت قانونی است؟

از شروع بازی تا کنون هنوز هیچ فعالیت غیرقانونی از این شرکت دیده نشده است. اما از سوی دیگر، هیچ راهی وجود ندارد که با اطمینان بگوییم که در دنیای کریپتو چه چیزی قانونی است و چه چیزی قانونی نیست. این حوزه هنوز به مرحله قانون‌گذاری و شفافیت کامل در سطح جهانی نرسیده است.

تاریخ انتشار همستر کامبت

این سوال پرتکرار بسیاری از کاربران است. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که تا ماه جولای این رویداد اتفاق بیوفتد. یعنی به تاریخ شمسی، زمان حدودی لیست شدن توکن همستر کامبت در تیرماه ۱۴۰۳ تخمین زده می‌شود. پس از آن امکان خرید و فروش توکن‌های بازی همستر برای همه کاربران فراهم خواهد بود.

قیمت همستر کامبت چقدر است؟

از آنجایی که هنوز در هیچ صرافی امکان خرید و فروش توکن همستر کامبت وجود ندارد، قیمت آن مشخص نیست. هرگونه پیش‌بینی در حال حاضر فاقد اعتبار خواهد بود. هنوز بحث‌هایی بر سر زمان لیست شدن وجود دارد و در نبود داده‌های دقیقی همچون تعداد کل عرضه، تعداد عرضه در گردش، قیمت عرضه اولیه و … ؛ نمی‌توان قیمت دقیقی را برای این توکن در نظر گرفت.

آیا می‌توان همستر کامبت را خرید و فروش کرد؟

از آنجایی که هنوز توکن این بازی لیست نشده است، امکان خرید و فروش آن وجود ندارد. اما ممکن است برخی از کاربران به‌طور مستقیم به خرید و فروش اکانت‌های‌شان بپردازند. این مساله به شما توصیه نمی‌شود، زیرا معمولا در این مواقع امکان سوء استفاده‌های بسیاری برای افراد سودجو وجود دارد و تضمینی برای پرداخت وجود ندارد. از طرف دیگر، هر اکانت تلگرام بر روی یک شماره تماس است و دو حالت پیش خواهد آمد:

  1. با عدم انتقال مالکیت خط تلفن، امکان باز پس‌گیری اکانت در هر لحظه وجود دارد.
  2. با انتقال مالکیت خط تلفن، ممکن است که تبعات دیگری گریبا‌ن‌گیر شما شود.

آیا همستر کامبت ارزش امتحان کردن را دارد؟

بسیاری از کسانی که از بازی نات کوین جا مانده بودند، به همستر پیوسته‌اند. جامعه طرفدارانی که پیرامون همستر کامبت شکل گرفته است، اعتبار زیادی به این پروژه می‌بخشد. اما از طرف دیگر، میزان توکن‌هایی که در کل برای ایردراپ در نظر گرفته شده‌اند، میان جمعیت بیشتری تقسیم خواهد شد. این یک معیار منفی نیست. در ادامه ممکن است با استقبال بالای پروژه، قیمت هر توکن هم نسبت به زمانی که جامعه طرفداران کمتری باشد، بیشتر رشد کند. البته تمامی این موارد در گرو این است که مسئولین همستر کامبت به تعهدات خود پایبند بمانند.

آیا بازی همستر کامبت رایگان است؟

بله این بازی کاملا رایگان است و برای انجام آن نیازی به پرداخت پول یا ارز دیجیتال نیست. اما از آنجایی که همستر کامبت یک بازی تحت وب است، استفاده از اینترنت برای شما مستلزم هزینه خواهد بود. با توجه به فیلتر بودن تلگرام، الزام استفاده از فیلترشکن نیز برای بازی کردن وجود دارد.

آیا می‌توانم با همستر کامبت کسب درآمد کنم؟

با ادعای توسعه دهندگان، مشارکت کنندگان در ایردراپ شرکت داده می‌شوند. فروش توکن‌هایی که از طریق ایردراپ برای شما واریز می‌شود، می‌تواند کسب درآمد از بازی همستر کامبات تلقی شود. اما ایردراپ این بازی دائمی نیست و تنها می‌توانید به چشم درآمدی در کوتاه مدت به آن نگاه کنید.

در تجربه مشابه قبلی (بازی نات کوین)، برخی از کاربران برای مدتی توکن‌هایشان را هولد کردند و با قیمتی بالاتر از عرضه اولیه فروختند. اگرچه الزامی برای تکرار این سناریو در بازی همستر وجود ندارد.

از دیگر راه‌های پیش روی شما این است که توکن‌های دریافتی را به ارزهای دیگری تبدیل کنید و از خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف، کسب درامد داشته باشید.

آیا همستر کامبت ایمن است؟

از نظر امنیتی نیز تا به حال رفتار غیر معقولی از این تیم دیده نشده است. این بازی اطلاعات شخصی خاصی را هم در اختیار ندارد. هر گونه اطلاعاتی که برای این بازی در دسترس است، موضوعی نیست که پیش‌تر در اختیار پلتفرم تلگرام نبوده باشد.

نکاتی که هنگام اتصال کیف پول به ربات همستر کامبت باید در نظر بگیریم

با وجود تحریم‌هایی که علیه ایرانیان وجود دارد، برای اتصال کیف پول به بازی همستر گزینه‌های محدودی دارید. توصیه می‌شود از کیف پول تون کیپر استفاده کنید.

بالا گرفتن تب همستر کامبت در ایران

حتما روزانه پیام‌های بسیاری در مورد پیوستن کاربران قدیمی به تلگرام دریافت کرده‌اید. تب تند ایرانیان در بازی همستر کامبت، در همه‌جا مشهود است. از خانه تا محیط کار، از شمال تا جنوب ایران، جمعیت بسیاری در این بازی فعال هستند. این بازی تا حدی ترند شده است که اکثر کاربران در بیشتر شبکه‌های اجتماعی با این موضوع شوخی می‌کنند. میم‌ها و محتواهای ویدیویی و نوشتاری بسیاری در رابطه با بازی همستر کامبت تولید شده و مدام در حال باز نشر هستند.

سخن آخر

در این مقاله از بلاگ پول نو به سوال همستر کامبت چیست؟ پاسخ دادیم و آموختیم که همستر کامبت یک بازی تلگرامی است و از طریق ربات تلگرامی همستر کامبت در دسترس قرار می‌گیرد. مبنای این بازی صرفا جمع‌آوری سکه نیست و می‌بایست بخش‌های مختلف صرافی خود را کامل کنید. ترفندهای راحتی برای جمع‌آوری سکه در روز وجود دارد که در اخبار روزانه بلاگ پول نو برای شما منتشر می‌شوند. این ترفندها شامل کارت‌های دیلی کمبو، مینی گیم و کد مخفی مورس است. ایردراپ توکن همستر کمبو بین شرکت‌کنندگان بازی انجام خواهد شد. معیار سنجش برای عملکرد شما در بازی، میزان سکه‌ profit per hour است.

4
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمدرضا
احمدرضا
1 ماه قبل

به نظرتون کوینش تا کجا ممکنه بره؟

حسین ش
حسین ش
1 ماه قبل

کار پول نو ۲۰

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

4

10

نظر مخاطبان (4)