شاخص ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه :

1 دقیقه

نقشه بازار ارزهای دیجیتال

برای مشاهده نقشه کامل بازار کریپتوکارنسی (ارز دیجیتال) به صورت آنلاین می‌توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نقشه کلی بازار ارز دیجیتال به این شکل است. نکته قابل توجه این است که رمز ارزهای این نقشه، بر اساس ارزش بازار (Market Cap) مرتبط شده‌اند. بنابراین بیت کوین به دلیل داشتن بالاترین ارزش، بیشترین سطح را به خود اختصاص داده و بقیه آلت کوین‌ها به ترتیب قابل مشاهده هستند.

این نقشه بازار ارزهای دیجیتال جایگزینی برای سایت‌هایی مانند تریدینگ ویو، کوین مارکت کپ و … است. مزیت آن این است که نیازی به سپری کردن زمان زیاد در چارت هر ارز نیست و کل بازار رمز ارزها را یک جا در دسترس خود دارید.

نقشه بازار ارز دیجیتال چیست؟

بازار ارزهای دیجیتال یکی از بازارهای مالی نوین است که از سال ۲۰۰۹ با انجام اولین تراکنش روی بلاک‌ چین بیت کوین، کار خود را شروع کرد. بر اساس داده‌های وب سایت coinmarketcap، نزدیک به ۲۰ هزار رمز ارز در این بازار وجود دارند.

نقشه بازار ارزهای دیجیتال

نقشه بازار کریپتوکارنسی که با نام Heatmap هم شناخته میشود، به ما کمک می‌کند تا وضعیت کلی این بازار را در یک نگاه بررسی کرده و زمان کمتری را پای چارت ارزهای مختلف هدر کنیم. در سایت پول نو، نقشه بازار ارزهای دیجیتال و رمز ارزهای مطرح را دنبال کنید. این نقشه می‌تواند به شیوه‌های مختلفی به کاربران کمک کند.

در لیست زیر دیگر شاخص‌های بازار ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید:

1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
رضا
2 ماه قبل

مطالب خوبی در خصوص روشنایی بازار نوشته بود

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

1

6

نظر مخاطبان (1)