0

0

بازگشت بیت کوین به 66 هزار دلار؛ اهداف بعدی قیمت BTC کدام‌اند؟

در حالی که دو روز پیش با رسیدن اخبار جنگ بازار کریپتو ریزش شدیدی را تجربه کرد، اکنون بار دیگر نشانه‌هایی از احیا و بازیابی قیمت در بازار به چشم می‌خورد.

بازگشت بیت کوین به ۶۶ هزار دلار
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در حال حاضر قیمت بیت کوین بار دیگر با رشدی که در دو روز اخیر تجربه کرده به محدوده ۶۶ هزار دلار رسیده است. این در حالی‌ست که دو روز پیش همزمان با افزایش تنش‌ها در خاورمیانه شاهد ریزش BTC تا حمایت روانی ۶۰ هزار دلار بودیم.

جدای از اینکه ۶۰ هزار دلار به عنوان یک حمایت روانی برای بیت کوین مطرح است، از نظر تکنیکالی نیز محدوده خوبی برای برگشت قیمت بود که این مسئله را ما پیش از شروع ریزش‌ها در مقاله «تحلیل روزانه بیت کوین» به آن اشاره کرده بودیم. اما اهداف بعدی BTC کدام‌اند؟

خرید ارز دیجیتال

از نظر تکنیکالی بیت کوین می‌تواند در وهله اول خود را به محدوده ۶۷ هزار دلار برساند که یک بیس Supply مهم به شمار می‌رود. هدف بعدی قیمت نیز در حوالی ناحیه ۷۰,۵۰۰ دلار قرار دارد. با این حال از آنجایی که ریزش اخیر با ممنتوم شدیدی اتفاق افتاده، ممکن است حتی بازار با واکنش به این بیس‌های سوپلای، بار دیگر ریزش خود را آغاز کند.

باید توجه داشته باشیم که در صورت ریزش محدد بیت کوین، اولین حمایت آن در همین محدوده ۶۰ هزار دلار خواهد بود و بعد از آن بازار احتمالا به سمت سطوح پایین‌تر مانند ۵۶ و ۵۲ هزار دلار حرکت خواهد کرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)