0

0

آرتور هیز؛ بیت کوین امسال یک سقف تاریخی جدید خواهد زد!

با رشد اخیر بیت کوین، چشم انداز فعالان بازار ارزهای دیجیتال نیز کمی تغییر کرده است. اکنون بسیاری افراد مانند آرتور هیز معتقدند بازار می‌تواند امسال سقف تاریخی جدیدی ثبت کند.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

آرتور هیز یکی از بنیان‌گذاران صرافی BitMex و مدیرعامل سابق این صرافی است و یکی از شخصیت‌های برجسته دنیای کریپتو به شمار می‌رود. وی اکنون در یک مصاحبه جدید نظر خود را درباره بیت کوین با مخاطبان در میان گذاشته است.

در اوایل همین سال، آرتور هیز گفته بود که هرچند در قیمت ۳۵ هزار دلار مقداری بیت کوین خریده‌ است، اما انتظار دارد این ارز دیجیتال در کوتاه مدت ریزش بیشتری را تجربه کند. با این حال اکنون در مصاحبه اخیر خود گفته نظرش راجع به بیت کوین اشتباه بوده است و انتظار دارد امسال بیت کوین یک سقف تاریخی جدید ثبت کند.

ارز دیجیتال

سقف تاریخی فعلی بیت کوین در حوالی محدوده ۶۹ هزار دلار است و هنوز بیت کوین نتوانسته چندان به این ناحیه نزدیک شود. با این حال در صورتی که قیمت بیت کوین بخواهد یک سقف تاریخی جدید بزند، باید منتظر رسیدن قیمت آن به محدوده‌ای بالاتر از ۶۹ هزار دلار باشیم.

خرید بیت کوین
به نظر شما امسال بیت کوین سقف تاریخی جدیدی خواهد زد؟
بله
(0)
خیر
(0)
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)