0

3

صحبت‌های ژائو، مدیر عامل بایننس، درباره هاوینگ پیش روی بیت کوین

هاوینگ سال ۲۰۲۴ بیت کوین نزدیک است و همزمان شاهد رویدادهای مثبتی در بعد فاندامنتالی بازار، مانند گسترش ای تی اف‌های بیت کوین، نیز هستیم.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

چانگ پنگ ژائو اخیرا در صفحات مجازی خود با نزدیک شدن هاوینگ بیت کوین، درباره این مسئله با فالوورهای خود صحبت کرده است. بر اساس برداشت‌هایی که از سخنان وی می‌شود، می‌توانیم بگوییم که ژائو پیش بینی می‌کند بازار کریپتو احتمالا در ماه‌های پیش رو یک هایپ قدرتمند را تجربه کند.

هاوینگ بیت کوین به فرایند نصف شدن پاداش ماینرهای بلاک چین بیت کوین گفته می‌شود که هر ۴ سال یکبار اتفاق می‌افتد. اگر به هاوینگ‌های قبلی نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که بازار بعد از هر هاوینگ یک سقف بالاتر از خود ثبت کرده است.

چانگ پنگ ژائو نیز در توییتر با اشاره به سنت دیرینه بازار (یعنی رشد مارکت بعد از هاوینگ) گفته که همه شاخص‌ها تایید کننده این هستند که بازار کریپتو می‌تواند رشد خوبی را بار دیگر تجربه کند. وی همچنین در سخنان خود به اتفاقات مثبتی که اخیرا در ساختار فاندامنتالی بازار، مثل ETFهای بیت کوین، رخ داده اشاره کرده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)