0

2

بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرد!

ریزش شدید بیت کوین در روز گذشته باعث ترس معامله‌گران از روند بازار شده است. اکنون سوال اینجاست که آیا احتمال ریزش بیشتر قیمت هم وجود دارد؟

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

چند روزی بود که قیمت بیت کوین فاز نزولی به خود گرفته بود و نهایتا روز گذشته شاهد شکسته شدن محدوده ۴۰ هزار دلار و رسیدن قیمت این رمز ارز به حوالی ۳۹ هزار دلار بودیم. اما آیا ریزش فعلی ادامه خواهد داشت؟

خرید ارز دیجیتال

بازار در هفته‌ها و ماه‌های اخیر رشد زیادی را تجربه کرده بود و انتظار می‌رفت که کم‌کم سیو سودها آغاز شده و بازار کمی اصلاح کند. بنابراین بعد از اعلام خبر تایید ETF و رسیدن قیمت بیت کوین به ۴۹ هزار دلار، نهایتا فروشندگان به روند فعلی غالب شدند و باعث شدند قیمت این رمز ارز به زیر ۴۰ هزار دلار بازگردد.

فعلا ممکن است در کوتاه مدت شاهد ریزش بیشتر بازار باشیم، با این حال از آنجایی که هنوز ساختار کلی بازار صعودی است، می‌توان انتظار داشت که از سطوح تکنیکالی مهم پیش روی قیمت مانند ۳۸ هزار دلار، بار دیگر حرکات صعودی مارکت آغاز شود.

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)