0

3

رشد بیت کوین ادامه دارد؛ قیمت بیت کوین به ۶۸ هزار دلار رسید!

قیمت بیت کوین به ۶۸ هزار دلار رسید و تنها ۰.۵ درصد تا سقف تاریخی خود فاصله دارد. بازار آلت کوین‌ها نیز تحت تاثیر این مسئله بار دیگر رشد کرده است.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

امروز قیمت بیت کوین برای مدتی به بالای محدوده ۶۸ هزار دلار رسید و عملکرد اخیر آن باعث شده ETFهای آن به دومین جایگاه در میان صندوق‌های قابل معامله در بورس برسند. اولین جایگاه هنوز متعلق به طلا است، با این حال به نظر می‌رسد این دارایی دیگر چندان شانسی در برابر بیت کوین نداشته باشد.

خرید ارز دیجیتال

سقف تاریخی بیت کوین در محدوده ۶۹ هزار دلار قرار دارد و اکنون بازار به محدوده ۶۸ هزار دلار رسیده است، بنابراین به احتمال بسیار زیاد سقف آن زده خواهد شد و در روزهای پیش رو شاهد ثبت یک سقف قیمتی جدید در تاریخ بیت کوین خواهیم بود.

صندوق‌های ای تی اف طلا و بیت کوین شدیدا در حال رقابت با یکدیگر هستند و به نظر می‌رسد بعد از دهه‌ها، بالاخره یک Asset دیگر توانسته جایگاه آن را به عنوان بهترین دارایی ذخیره ارزش تهدید کند. البته طلای جهانی نیز در روزهای اخیر رشد زیادی را تجربه کرده و اکنون به حوالی ۲۱۲۱ دلار رسیده است.

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)