0

2

قیمت بیت کوین در آرژانتین، نیجریه و ترکیه به بالاترین حد خود رسید

قیمت بیت کوین در آرژانتین، نیجریه و ترکیه با توجه به تورم بالا در این کشورها به بالاترین حد خود رسید. این در حالی است که بیت کوین از سقف قیمتی خود ۱۰۰ درصد فاصله دارد. 

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در ساعات گذشته قیمت بیت کوین نسبت به پزو آرژانتین، نایرا نیجریه، لیر ترکیه، کیپ لائوس و پوند مصر به بالاترین حد خود رسیده است. علت این موضوع تورم بالا در این کشورها است. 

بیت کوین بر اساس لیر ترکیه

بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول (IMF)، بولیوار ونزوئلا در حال حاضر با ۳۶۰ درصد بالاترین نرخ تورم سالانه را دارد و پس از آن دلار زیمبابوه (۳۱۴  درصد)، پوند سودان (۲۵۶ درصد) و اوسی آرژانتین (۱۲۲ درصد) قرار دارند. همچنین بر اساس داده های صندوق بین المللی پول، لیر ترکیه و نایرا نیجریه به ترتیب با نرخ تورم سالانه ۵۱ درصد و ۲۵ درصد در رتبه های ششم و پانزدهم قرار گرفتند.

خرید ارز دیجیتال

این تورم در این کشورها باعث پذیرش بالای بیت کوین شده است به‌طوری که بر اساس گزارش ۱۲ سپتامبر Chainalysis، نیجریه، ترکیه و آرژانتین دارای رتبه های دوم، دوازدهم و پانزدهم بالاترین نرخ پذیرش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان هستند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)