0

4

آخرین نشست بلک راک و SEC در سال ۲۰۲۳؛ هدیه کریسمسی بیت کوین در راه است؟

اخیرا شرکت بلک راک و نزدک با کمیسیون SEC بار دیگر ملاقات کرده‌اند. اما ایا این جلسه سرنوشت ساز منجر به تایید ETF بیت کوین خواهد شد؟

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

شرکت‌های بزرگی مانند بلک راک و نزدک بار دیگر در یک جلسه رسمی به ملاقات مدیران ارشد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا رفته‌اند تا درباره شرایط لیست کردن ETF بیت کوین در صندوق‌های سپرده گذاری‌شان‌ صحبت کنند.

ای تی اف بیت کوین که مدت‌هاست بحث آن در جریان است، می‌تواند یک راه نوین برای سرمایه گذاری در بیت کوین به عنوان یک سهام باشد. با این حال کمیسیون SEC همچنان در حال ادامه سختگیری‌ها برای تایید ETFهای بیت کوین است.

از آنجایی که اکنون کریسمس و سال نو میلادی نزدیک است و اکثر افراد در حال آماده شدن برای تعطیلات پیش رو هستند، این احتمال وجود دارد که در یک حرکت غیرمنتظره ای تی اف بتی کوین تایید شده و این رمز ارز با قدرت پامپ شود.

با این حال هنوز مشخص نیست که آیا این اتفاق می‌تواند در روزهای پایانی سال ۲۰۲۳ رخ دهد یا باید منتظر سال جدید و ادامه سختگیری‌های کمیسیون SEC باشیم؟ شما چطور فکر می‌کنید؟ بنظرتان در روزهای پایانی سال میلادی احتمال تایید ETF بیت کوین وجود دارد؟

به نظر شما ETF بیت کوین به زودی تایید خواهد شد؟
بله
(4)
خیر
(1)
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)