3

7

ایردراپ سلستیا؛ نحوه دریافت ایردراپ Celestia 

ایردراپ ارز دیجیتال TIA در بین فعالان پروژه سلستیا و کیف پول‌های فعال در شبکه اتریوم و Cosmos توزیع خواهد شد. اگر کیف پول فعال در این شبکه‌ها دارید، احتمالا شما نیز شامل ایردراپ این پروژه خواهید بود.

جمال نوری

زمان مطالعه :

2 دقیقه

این روزها ایردراپ پروژه Celestia بسیار سر و صدا به پا کرده است. پروژه Celestia توکن خود یعنی TIA را بین فعالان پروژه و آدرس‌های فعال Ethereum rollup، Cosmos Hub و Osmosis توزیع خواهد کرد. بر اساس اعلام تیم پروژه در مجموع ۷۵۷۹ توسعه دهنده و تقریباً ۶۰۰۰۰۰ آدرس واجد شرایط دریافت ایردراپ TIA خواهند بود.

Celestia، یک شبکه اجماع و داده مدولار، روز سه‌شنبه ۴ مهر ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد که ۶ درصد از توکن اصلی خود، TIA را به شرکت‌کنندگان و توسعه‌دهندگان اکوسیستم به صورت ایردراپ توکن اختصاص می‌دهد.

اگر شما دارای کیف پول اتریوم با فعالیت بالا هستید، احتمالا شامل ایردراپ سلستیا خواهید بود. قبل از آن که در مورد نحوه دریافت ایردراپ Celestia توضیح دهیم باید چند نکته را توجه کنید. 

  • برخی از کشورها مانند ایران، آمریکا و… نمی‌توانند، این ایردراپ را دریافت کنند، به همین دلیل باید از نرم‌افزارهای تغییر دهنده IP استفاده کنید. 
  • سایت Celestia نسبت به نرم افزارهای تغییر دهنده IP بسیار حساس است و سعی کنید که از یک نرم افزار قوی استفاده کنید. 
  • اگر در شبکه‌های لایه ۲ اتریوم مانند آپتیمیزم، زد کی سینک و… فعالیت داشته‌اید، احتمالا شامل این ایردراپ خواهید بود. 
  • اسنپ شات برای این ایردراپ در تاریخ January 2023 گرفته شده است و باید فعالیت شما قبل از این تاریخ بوده باشد.

نحوه دریافت ایردراپ Celestia 

برای دریافت ایردراپ Celestia وارد سایت Celestia شوید. 

نکته: اگر در زمان ورود با خطا 403 Forbidden مواجه شدید، باید نرم افزار تغییر دهنده IP خود را تغییر دهید. این مشکل با این روش قابل حل است. 

پس از وارد شدن بر روی گزینه Check TIA eligibility کلیک کنید.

نحوه دریافت ایردراپ Celestia 

پس از انتخاب گزینه Check TIA eligibility تیک تایید قوانین را بزنید، تا گزینه‌های موجود در پنجره باز شده، برای شما فعال شود. 

آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال tia

پس از فعال شدن، گزینه Check address manually را انتخاب کنید. شما می‌توانید مستقیما کیف پول خود را متصل کنید ولی این کار پیشنهاد نمی‌شود. 

پس از انتخاب گزینه Check address manually وارد صفحه‌ای خواهید شد که باید آدرس کیف پول خود را وارد کنید. اگر شامل ایردراپ باشید با پیغامی مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد. 

نحوه دریافت ایردراپ ارز دیجیتال سلستیا

اگر شامل ایردراپ شده‌اید، بر روی کانکت والت کلید کنید و کیف پولی که آدرس آن را وارد کرده‎اید، را به سایت متصل کنید. 

پس از اتصال باید آدرس کیف پول در شبکه سلستیا را وارد کنید. برای این کار باید کیف پول کپلر را نصب کنید. 

نحوه دریافت ایردراپ ارز دیجیتال Celestia 

پس از نصب کیف پول کپلر در از منو سمت چپ کیف پول کپلر بر روی گزینه Manage Chain Visibility کلیک کنید. در بخش بعد باید شبکه Celestia را سرچ کنید و آن را به کیف پول خود اضافه کنید. 

نحوه اضافه کردن شبکه Celestia به کیف پول کپلر

حال باید آدرس شبکه Celestia را در کیف پول خود مشاهده کنید. آدرس را کپی و در بخش مربوطه وارد و بر روی گزینه Claim TIA کلیک کنید. 

اگر تمام مراحل را به دستی انجام دهید، بعد از مدت مشخصی توکن برای کیف پول شما ارسال خواهد شد.

امیدوارم که شامل این ایردراپ شده باشید. اگر سوال یا نظری در مورد ایردراپ Celestia دارید، می‌توانید در بخش کامنت‌ها سوال خود را از ما بپرسید.

3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
7 ماه قبل

سلام و خسته نباشید ایردراپ سلستیا با کدام فیلترشکن چک کنم پیشنهادتون چیه؟

علی
علی
7 ماه قبل

مرسی از اطلاع رسانی سریعتون

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (3)