0

5

چین از تکنولوژی بلاک‌چین برای هویت‌یابی شهروندان خود استفاده خواهد کرد!

کشور چین که تاریخچه پر سروصدایی در استفاده و پذیرش ارزهای دیجیتال و بطورکلی بلاک چین دارد، این بار قصد دارد از تکنولوژی بلاک چین برای احراز هویت شهروندان خود استفاده کند.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

دولت چین یک برنامه به نام RealDID منتشر کرده تا بتواند به احراز هویت بیش از ۱.۴ میلیارد جمعیت خود بپردازد. این برنامه که از تکنولوژی بلاک چین بهره می‌برد، توسط وزارت امنیت عمومی چین توسعه داده است.

برنامه RealDID به کاربران اجازه می‌دهد بدون فاش شدن اطلاعات هویتی‌شان، در پلتفرم‌ها و سایت‌های مختلف Log-In یا ثبت نام کنند. این سرویس برای تحقق این هدف از آدرس‌ها و کلیدهای خصوصی استفاده می‌کند.

خرید ارز دیجیتال

این ناشناس بودن اطلاعات افراد که توسط برنامه RealDID امکان پذیر می‌شود، هرچند برای حفظ حریم خصوصی کاربران کاربرد دارد، اما نگرانی‌های بین المللی را برانگیخته است.

این در حالی‌ست که آمریکا اخیرا موسسه علوم قانونی چین (China’s Institute of Forensic Science) را در خرید و فروش و معاملات بین المللی محدود کرده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)