0

4

کوین بیس بازیگر اصلی بازار کریپتو خواهد بود

ویل کلمنته، تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است که کوین گزینه مناسبی برای بسیاری از سرمایه گذاران TradFi خواهد بود که پس از بیت کوین انتخاب کنند.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ویل کلمنته (Will Clemente) تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است که سهام کوین بیس (COIN) احتمالاً به عنوان یک شاخص برای شرکت‌های مالی سنتی که به دنبال راهی برای کسب نفوذ گسترده در بخش ارزهای دیجیتال هستند، عمل خواهد کرد.

کلمنته در ۲۱ دسامبر در یک اسپیس X (توئیتر سابق) که توسط آنتونی پومپلیانو میزبانی شده بود، گفت: من فکر می کنم TradFi احتمالاً coin (نماد سهام کوین بیس) را به عنوان نوعی شاخص در کریپتو می بیند.

او افزود: شاید شخصی بیاید و بگوید، من مقداری بیت‌کوین خریدم واقعاً نمی‌دانم کدام یک از این دارایی‌های دیگر را انتخاب کنم سهام Coinbase یک نوع شاخص بسیار امن است.

در همین حال، مت هوگان، مدیر سرمایه‌گذاری مدیر دارایی ارزهای دیجیتال Bitwise که در X Spaces نیز حضور داشت، نسبت به آینده صرافی خوش‌بینی بود.

Bitwise اخیراً پیش‌بینی کرده بود که درآمد Coinbase در سال ۲۰۲۴ دو برابر می‌شود، اما هوگان فکر می‌کند که ممکن است از آن فراتر رود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)