0

6

چراغ سبز گوگل به ارزهای دیجیتال؛ آیا باید منتظر رشد شارپ بیت کوین باشیم؟

در یک حرکت محتاطانه، گوگل بی سر و صدا دستورالعمل‌های تبلیغات کریپتو خود را قبل از راه اندازی صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین یا همان ETFها در ایالات متحده تغییر داده است.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

از تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ قوانین به روز شده موتور جستجوی گوگل به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد که تراست ارزهای دیجیتالی را که ایالات متحده قرار دارند، تبلیغ کنند، مشروط بر اینکه معیارهای خاصی را رعایت کرده و از Google گواهی دریافت کنند.

این تغییر به طور قابل توجهی از رویکرد سنتی گوگل برای تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال فاصله می گیرد. پیش از این، این شرکت محدودیت‌های سختی را بر روی تبلیغات مختلف کریپتوکارنسی اعمال کرده بود که به نگرانی در مورد کلاهبرداری و تبلیغات فریبنده اشاره کرده بود.

خرید ارز دیجیتال

با این حال، با توجه به چشم انداز رو به رشد و پذیرفته شده بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال، به نظر می رسد گوگل در حال تغییر رویکرد خود است. جالب اینجاست که در ماه نوامبر، اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF برای بلومبرگ، پیشنهاد کرد که بلومبرگ موضع خود را در مورد احتمال تایید ۹۰ درصدی تا ۱۰ ژانویه حفظ می کند.

این اقدام نشان دهنده یک استراتژی اجرایی دقیق تر برای Google است. به‌جای تعلیق سریع حساب‌ها به دلیل نقض خط‌ مشی، Google حداقل هفت روز قبل از بررسی هرگونه تعلیق احتمالی حساب، هشدارهایی را صادر می‌کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)