0

6

چانگ پنگ ژائو (CZ) ممنوع الخروج شد؟!

مدیرعامل سابق صرافی محبوب بایننس، ملقب به CZ، در خروج از ایالات متحده آمریکا با مشکل مواجه شده و قاضی برای دومین بار درخواست وی را رد کرده است.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

چانگ پنگ ژائو بعد از درگیری حقوقی اخیر خود با ایالات متحده آمریکا مجبور به استعفا از سمت مدیرعاملی صرافی بایننس شد. اکنون با اینکه وی غرامت تعیین شده از طرف دولت را نیز پرداخت کرده، با این حال درخواست وی برای خروج از کشور رد شده است!

اخیرا ژائو از دادگاه خواسته بود تا به وی اجازه خروج از آمریکا و سفر به ایالات متحده عربی را بدهد که این درخواست با حکم قاضی جونز رد شد. CZ ادعا کرده است که برای دیدن خانواده‌اش، که ساکن این کشور هستند، قصد سفر به عربستان را داشته است.

به نظر می‌رسد با اینکه وی به طور قانونی ممنوع الخروج نشده است، با این حال فعلا هنوز پرونده وی در جریان است و مقامات ایالات متحده اجازه خروج او را از کشور نمی‌دهند. این دومین بار است که CZ درخواست خروج از آمریکا را داشته و اجازه لازم را دریافت نکرده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)