1

17

قیمت دوج کوین به 0.2 دلار رسید؛ رشد دوج ادامه خواهد داشت؟

دوج کوین یکی از میم کوین‌های محبوب بازار است که طرفداران خاص خود را دارد. اکنون این رمز ارز بار دیگر رشد خوبی را تجربه کرده و به محدوده ۰.۲ دلار رسیده است.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

دوج کوین در دو هفته اخیر رشد بسیار جذابی را تجربه کرده و قیمت آن از محدوده ۰.۱۲ دلار امروز به ۰.۲۱ دلار رسیده است. این ارز دیجیتال یکی از بهترین عملکردها را در میان سایر رمز ارزها داشته و به نظر می‌رسد احتمال رشد بیشتر آن وجود داشته باشد.

شاید یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که به پامپ دوج کوین کمک کرد، توییت ایلان ماسک درباره این ارز دیجیتال بود. بعد از آنکه ماسک به دنبال کنندگان خود گفت احتمال دارد شرکت تسلا دوج کوین را به عنوان پرداخت بپذیرد، این رمز ارز بار دیگر رشد کرد و به محدوده فعلی رسید.

خرید ارز دیجیتال

از آنجایی که پذیرش دوج کوین به عنوان راهی برای پرداخت در تسلا، یک سیگنال فاندامنتالی مثبت برای این میم کوین است، احتمال رشد بیشتر آن وجود دارد. با این حال برای خرید دوج باید یک استراتژی مشخص داشت تا از ضررهای ناخواسته جلوگیری کند.

1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
30 روز قبل

دوج کوین تا سابقه قبلی خود بر می گردد یعنی ۲۰ هزارتومان .

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (1)