0

2

رویداد ETHWomen: مراسمی برای نمایش توانمندی بانوان در دنیای وب 3 و بلاک چین

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

رویداد ETHWomen امسال تابستان به صورت آنلاین در تاریخ ۱۴ جولای آغاز شد. این مراسم قرار است با تمرکز بر توانمندسازی بانوان فعال در عرصه وب ۳، بلاک چین و به طور کلی دنیای رمز ارزها برگزار شود.

این دست رویدادها که به اصطلاح به آن‌ها هکاتون (Hackathon) نیز گفته می‌شود، محلی برای جمع کردن برنامه نویسان، مهندسین نرم افزار، طراحان گرافیکی و به طور کلی افرادی است که به دنیای تکنولوژی و بلاک چین علاقه مند هستند. فرق این هکاتون اما این است که به دنبال گرد هم آوردن بانوان فعال عرصه کریپتوکارنسی است.

خرید ارز دیجیتال

بانوان فعال دنیای بلاک چین در این هکاتون با هدف یادگیری، ساخت شبکه‌ای از افراد فعال در این حوزه و همکاری با یکدیگر برای خلق یک آینده غیرمتمرکز با استفاده از وب ۳ و تکنولوژی بلاک چین دور یکدیگر جمع خواهند شد.

این هکاتون قرار است به صورت آنلاین و حضوری با گردهم‌آیی بیش از ۲۵۰۰ بانوی فعال در عرصه وب ۳ برگزار شود. در این رویداد افراد زیادی راجع به موضوعات روز دنیای بلاک چین سخنرانی خواهند کرد. اطلاعات کامل‌تر درباره این مراسم را می‌توانید در وب سایت رسمی ETHWomen مطالعه کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)