0

3

تحلیلگر معروف: احتمال کاهش قیمت اتریوم تا ۱۰۰۰ دلار بسیار زیاد است!

بعد از ریزش شدید بازار برخی از معامله‌گران و تحلیلگران بزرگ دیدگاه خود را نسبت به وضعیت بازار عوض کرده‌اند. اخیرا نیز یک تحلیلگر معروف، نظر خود را راجع به آینده اتریوم با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته است.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

نیکلاس مرتنز (Nicholas Mertens) تحلیل‌گر معروف در یوتیوب خود برای ۵۱۱ هزار مشترک کانال خود در مورد آینده بیت کوین و اتریوم صحبت کرد. وی معتقد است که حمایت صعودی که برای روند صعودی بیت کوین انتظار می‌رفت اتفاق نیفتاده است و این موضوع می‌تواند باعث به خاک و خون کشیده شدن آلت‌کوین‌ها شود. این تحلیل‌گر به‌صورت خاص نگاهی به اتریوم نیز داشته است.

ارز دیجیتال

مرتنز معتقد است که اگر سرمایه‌گذاران برای حمایت وارد بازار نشوند، با توجه به ریزش اخیر، ممکن است اتر (ETH) به زیر ۱۰۰۰ دلار نیز برسد. یکی از علل نگرانی این تحلیل‌گر عدم تعادل بین فروشندگان و خریداران است و این موضوع می‌تواند باعث از بین رفتن حمایت‌های موجود و کاهش قیمت اتریوم به زیر ۱۰۰۰ دلار شود. 

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)