0

1

تمجید منتقد بیت کوین از این ارز دیجیتال؛ آیا وقت خرید بیت کوین رسیده است؟

جیم کرامر، مدیر سابق صندوق سرمایه‌گذاری و مجری برنامه Mad Money اعتراف کرد که در مورد بیت کوین (BTC) اشتباه کرده است و اکنون مردم را تشویق به خرید و سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال پرچمدار می کند.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

جیم کرامر مجری برنامه Mad Money به قضاوت نادرست خود در مورد بیت کوین اعتراف کرد. جیم کرامر، مجری CNBC، پس از تغییر لحن خود در مورد بازار کریپتو جامعه ارزهای دیجیتال را شوکه کرد.

کرامر در پاسخ به تماس‌گیرنده‌ای که درباره کسب سهام در CleanSpark (یک شرکت فعال در حوزه ماینینگ) گفت هر کسی که بیت‌کوین را دوست دارد، باید میزان بیشتری از آن را خریداری کند. او فاش کرد که از سرمایه گذاری در بیت کوین سودهای خیره کننده ای به دست آورده است و ارزیابی منفی قبلی خود از بیت کوین را “نارس” خواند.

خرید ارز دیجیتال

اعتماد جدید کرامر به بیت کوین در طول یک افزایش شدید برای بیت کوین به دست می آید. اوایل امروز، قیمت بیت کوین برای اولین بار از ماه می ۲۰۲۲ از مرز ۳۸۰۰۰ دلار عبور کرد. این ارز دیجیتال در ماه گذشته ۱۰ درصد رشد کرده است.

باید توجه داشت که در بازار صعودی بسیاری از افراد برای کسب سود خود صحبت‌هایی را ارائه می‌دهند و این صحبت‌ها نباید ملاک شما برای خرید یا فروش ارز دیجیتالی باشد. بهتر است با روش معاملاتی خود در بازار فعالیت کنید.

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)