0

1

مورگان استنلی ETF بیت کوین را پشتیبانی خواهد کرد!

شرکت‌ها و کمپانی‌های مالی مختلفی به تایید ETFهای بیت کوین روی آورده‌‌اند و براساس شایعه‌هایی که به گوش می‌رسد به نظر می‌رسد شرکت مورگان استنلی نیز قصد دارد صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین را به پلتفرم خود اضافه کند.

مورگان استنلی و بیت کوین
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

براساس اخبار منتشر شده، کمپانی مورگان استنلی قصد دارد ای تی اف بیت کوین را طی دو هفته آینده در پلتفرم خود لیست کند. این شرکت یک موسسه مالی آمریکایی بسیار مشهور است که بیش از ۱۳۰۰ شعبه در بیش از ۴۰ کشور دنیا دارد.

جالب است بدانید دارایی تحت مدیریت شرکت مورگان استنلی نزدیک به ۱.۵ تریلیون دلار است و این کمپانی سابقه‌ای طولانی در بخش سرمایه گذاری کشور آمریکا دارد. این شرکت پیش از این هم به کریپتوکارنسی‌ها ابراز علاقه کرده بود، اما تا به امروز امکان معامله این کلاس دارایی‌ را در پلتفرم خود ایجاد نکرده است. با این حال براساس اخبار منتشر شده قرار ETF بیت کوین مورگان استنلی نیز تایید شده و معامله این دارایی دیجیتال در آن آغاز شود.

تایید بیشتر ETFهای بیت کوین روی آوردن هرچه بیشتر نهادهای سنتی به بیت کوین می‌تواند باعث رشد هرچه بیشتر این رمز ارز و البته تقویت بازار آلت کوین‌ها شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)