0

4

آزادسازی 200 هزار بیت کوین توسط صرافی Mt. Gox؛ ریزش بیشتر BTC در راه است؟

صرافی ارز دیجیتال مت گوکس در سال ۲۰۱۴ مورد حمله هکری قرار گرفت و حدود ۸۰۰ هزار واحد بیت کوین در آن زمان از این پلتفرم به سرقت رفت. اکنون بعد از گذشت نزدیک به یک دهه از این اتفاق، صرافی Mt. Gox قصد دارد به بازپرداخت بدهی‌های کاربران بپردازد.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

صرافی قدیمی Mt. Gox قصد دارد با هدف بازپرداخت بدهی‌های کاربران خود بعد از زمان حمله هکری خود در سال ۲۰۱۴، بیش از دویست هزار واحد بیت کوین را به آن‌ها بازپس دهد. طبق اخبار منتشر شده این صرافی اخیرا با مشتری‌های قدیمی خود از طریق ایمیل برای پرداخت بدهی‌هایشان در ارتباط بوده است و قصد دارد با آن‌ها تسویه حساب کند.

تقریبا ۲۰۰ هزار واحد بیت کوین توسط این صرافی آزادسازی و به کاربران داده خواهد شد. این مسئله نگرانی فعالان بازار ارزهای دیجیتال را برانگیخته است به این دلیل که دارایی این افراد سال‌هاست که از دسترس‌شان خارج بوده و آن‌ها احتمالا بعد از رسیدن به ارزهای خود فروش‌های سنگینی را آغاز نمایند.

بیت کوین دیروز و امروز ریزش قابل توجهی را تجربه کرده و در صورتی که این آزادسازی انجام شود و کاربران شروع به فروش دارایی‌های خود کنند، احتمال ریزش بیشتر قیمت بیت کوین وجود خواهد داشت.

به نظر شما ازادسازی بیت کوین‌ها توسط صرافی Mt. Gox باعث ریزش بیشتر بیت کوین خواهد شد؟
بله
(0)
خیر
(0)
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)